kats özel

14 2 0
                                    

Yazar Notu: iyiki doğduk kats ve ben <3 (⁠ ̄⁠︶⁠ ̄⁠)✨
______________________________________

Üstüme bol bir t-shirt, altına da gök mavisi bir eşofman giydim ve markete gidip hindistan cevizli popkekler aldım. çünkü bugün benim doğum günüm! İyiki doğmuşum✨. Hemen yurda döndüm. Üç tane mum alıp yukarı, odama çıktım ve noodle yapıp ortamı dekore etmeye başladım.

-sweetheart'dan

Şimdi operation time!!!! Katsu-chan'ın zihnine girip ona bazı gerçeklerden bahsedeceğim. Zihnine girdim.

"Heyy! Katsu-chann! Beni duyuyor musun?"

"Sen kimsin lan?!"

"Ben Sweetheart. Sana bazı gerçeklerden bahsedeceğim. Birinden başlamasan önce doğum günün kutlu olsun bay kral patlama cinayeti!"

"Gerçeklerden bahset de bir tane koymayayım!"

"Bugün Mari'nin de doğum günü. Genelde yalnız kutlar. Sen de onunla kutlamak istersin dedimdi. Bu arada Mari üç tane hindistan cevizli popkek aldı. Normalde benimle kutlar ama sen de gelmelisin ne de olsa onun arkadaşısın.
Bu arada Mari yıllar boyunca yalnız kaldı. Birçok deneye mahkum tutuldu. Annesini 11 yaşında kaybetti. Babası annesi ile üç yaşında iken ayrıldı dolayısı ile babasını da tanımıyor. [ LucidaAnserisBlack 😏sana gelsin ne de olsa biliyorsun] Normalde tek özgünlüğü kanatlar olacaktı ancak onu bir canavar olmak üzere geliştirdiler. Şimdiye kadar hiç arkadaşı olmadı. Doğüm günlerinde bile kendisi ile alay edecek şarkılar söyler. Genellikle 'Happy birthday to you nobody likes you. you look like an animal go back to the zoo.' söyler ve space song dinlerken ağlayarak uyuyakalır. Bu yüzden senden bunu istiyorum. Doğüm gününüzü beraber kutlamak ister misin?"

Bir süre boyunca düşünceli ve üzgün göründü. Sonra "tamam, gelirim. Ne de olsa arkadaşlık bunu gerektirir. Zaten ben de doğüm günlerimde çok kalabalık bir ortamda olmuyordum. Tek başıma oturmaktan iyidir." Dedi.

-Mari'den

Ortam hazırdı. Hemen mumlardan birini yaktım ve hediyeleri elime aldım. Bunlar bana ait eşyalardı ancak aynılarından bende de vardı ve ben onları kullanıyordum. Bunları kapıdan girecek ilk kişiye verecektim.Üstelik hepsi All Might imzalı idi. Kapı tıkladı. Kim benim yanıma gelecekti ki? Saat gece on iki sayılır. 'Gir' dedim. O anda içeriye Bakugou girdi.

"İyiki doğduk, aptal" dedi. Gözlerimin dolduğunu hissettim. Onun da gözleri dolmuştu ve elimdekilere bakıyordu. Belli ki ona da böyle bir sürpriz yapan hiç olmamıştı.

 Belli ki ona da böyle bir sürpriz yapan hiç olmamıştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
•My Beating Vein• °BakugoXReader°Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin