Prolog

66 9 1
                                    

Dowiedziałam się, jak może boleć pęknięte serce, gdy każdy jego fragment spada na sam dół i odchodzi w niepamięć. Poczułam, co oznaczało, gdy pierwsza miłość zniszczyła wszystko, co zbudowaliśmy przez lata przez jeden nic nie znaczący pocałunek. Zniknęła nasza przeszłość, zaufanie i tak dokładnie zaplanowane plany na przyszłość, uwzględniające zakończenie szkoły średniej i studiowanie na tej samej uczelni.

Teraz wszystko przestało mieć znaczenie. Każda chwila okazała się kłamstwem. Nie tylko straciłam pierwszą miłość, ale i najlepszego przyjaciela.

Ich widok złamał mi serce, gdy Sarah podeszła do niego na szkolnym korytarzu i złożyła na jego ustach pocałunek, jakby była to najbardziej zwyczajna czynność wynikająca z naturalnego biegu życia. Dla mnie znaczyła wszystko. To mnie miał pocałować. Mieliśmy zostawić ten moment dla kogoś wyjątkowego, z kim będziemy chcieli spędzić przyszłość. Obiecaliśmy to sobie, ale najwidoczniej ta obietnica nic dla niego nie znaczyła.

Czekałam przez kilka lat, by ostatecznie mój przyjaciel postanowił wybrać inną. To nie ja zasługiwałam na jego miłość. Nie byłam to ja, chociaż znał każdy zakamarek mojej duszy, a ja jego.

Miłość dzieli od nienawiści bardzo cienka granica. Jestem idealnym przykładem, jak szybko można ją przekroczyć i dać się pochłonąć przez uczucia rozrywające serce i odbierające dech z piersi.

Zamiast miłości pozostała pustka i czysta nienawiść wypełniające moje żyły. Robiłam wszystko, by ją zagłuszyć i zapomnieć. Myślałam, że po zakończeniu szkoły nasze drogi bezpowrotnie się zakończyły, ale los bywa przekorny i nie postępuje zgodnie z naszą wolą.

Toms River Broken HeartsOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz