•}[01]{•

119 15 6
                                    


21022024

Çiçekli hanibani ficimin hyunsung versiyonudur,,

-

"Çiçeklerim soluyor."

"Bu kadar endişelenme Jisung! yarın getirirsin hepsini sorunları neymiş anlarız."

"Benden pek hoşlanmadılar sanırım."

"Dert etme canım bu kadar! Çiçekler hep böyle nazlıdır zaten. Nasıl geçti günün?"

Hyunjin dedesinin tanımadığı kişiyle bu kadar samimi bir sohbet içerisinde olmasını garipsemişken merakla Jisung denen genci bulmak için kaldırmıştı kafasını.

Eğitimi için bir süredir yurt dışındaydı ve bugün dünya üzerinde en çok özlediği kişinin yanında geçirdiği ikinci günüydü.

Dedesinin işlettiği şirin çiçekçi, aynı zamanda kütüphaneyi andıran bir atmosfere sahipti.
Geçen zamanın güzelliğini bozmasına asla izin vermeyen ihtiyar, yaşamı boyunca okuduğu kitapları artık kendisiyle bütünleşmiş bu dükkanın duvarlarında saklıyordu.

Aynı zamanda çiçeklerin dinlemesi için kısık bir klasik müzik eşlik ediyordu bu güzel mekana. Çalan her kaset, plak yaşlı adamın eşinin en sevdiklerinden ve çiçeklerin tohumlarını arama yolculuklarından parçalar barındırıyordu.

Hyunjin'in güzelim keskin gözleri sonunda Jisung olduğunu düşündüğü genci bulduğunda yabancı elemanın dedesine bakarkenki gülümseyişini fazlaca samimi bulmuştu. Ki dedesine çiçeklerinin soluğundan bahsederken sesindeki hüzünü iliklerine kadar hissetmişti Hyunjin.

Dedesi o yokken favori torununun üzerine başka çiçekler mi koklamıştı yoksa?

Hayırdırdı!!!

Belki de bu yüzden dikkat kesildiği kitabını okumayı bırakıp onlara bakmıştı.
Yaşlı adamın rahatlatıcı tonda kurduğu cümle Jisung'un içini bir nebze olsun rahatlamış olacaktı ki güzel gülümseyişini saklamamıştı genç.

Dedesi, parmaklarını Jisung'un saçlarına götürüp hafifçe karıştırırken Hyunjin kendisini küçük bir çocuk gibi hissetmişti.
Kaşlarının çatıldığına yemin edebilirdi.
Ses etmeden kitabını okumaya devam etti, dedesini başka çocuklardan kıskanacak yaşta değildi.

~~~

21022024
Syglr
Svglr

hyunjin'in güzelim keskin gözleri / hyunsung Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin