"Changbin neden bana yardım ediyor!!?"
"benden bir şeymi isdeyecek belki canımı!"
"Deliriyorum Changbin kesin benden bir şey isdeyecek yoksa neden benle işi bir iyilik borcu yokken NEDEN"
"belkide onun kuklası olmamı isdeyecek,"
"Neden ne sebepden bana yardım ediyor?"
" fazlamı paranoyaklaştım? "
"delirdimmi?"
"yoksa bunlar gerçeklermi!"
"ya Chan'la bir plan kurarak bizi tuzağa düşürmek isdiyorsa"
"Evet kesin Chan'la bir plan kurdu pusu kurdu!"
"Taşlaşmış kalbi bu günümü bekledi bize acıyarak yardım etmek için"
"Bunlar mantıksız! Şimdiye kadar biz de dahil her kese zorbalık yaptı ama şimdide gelip size yardımmı ediceğim diyor!!!???"
"HYUAN YETER! Tamam anlıyorum ama ona güvenmekten başka seçeneğimiz yok YOK! Anla artık iyi planları kötü planlarıda olsa yinede ona GÜ-VEN-MEK ZO-RUN-DA-YIZ başka seçeneğimiz varsa dinliyorum"
"Biliyorum ama korkuyorum sana bana zarar gelmesinden, ve sen benden daha fazla endişelenmeli drğilmisin?"
"Ne hakta? Senin gibi delirmişcesine evi tavuk gibi gezerek IMINI MIMINI NİDEN ÇANBİN BİZE YARDIM EDİYİ mi söyleyeyim?"
"Hani senin benden başka hiç kimsen yok diye söylüyorum bana bir şey olursa sen ne bok yiyeceksin"
"Inını sığim AYDINLANMA YAŞADIM LAN! ama yineden ben haklıyım ona güvenmekten başka seçeneğimiz yok biliyorum korkuyorsun ve seninde bu hayatda benden başka güvenip birlikde kaçmağı planladığın birileri varmı? Yoğ"
"Has sig'ir ama bu düşümceler beni yalnız bırakmıyor"
"Ben ne yapa bilirim? Tabii ki de hiç bir şey. Ama iyi tarafından bak kos koca adrinalin'in içindeyiz! Hayatım çok sıkıcıydı"
"Sen gerçekten malsın"
"Ne kadar Changbin'in yn'eacıdığını söylesede Changbin'in gerçek ddüşüncelerini bilmiyoruz. Changbin iyi düşünceli ve gerçekdende hyuan ve yn'e yardım ede bilir ama yardım ediyor ayaklarınada bizim görmediğimiz şekilde Chan'a yardım etmek için bizi kandırıyorda ola bilir"
"Hyuan sana gerçekten şizofreni tehşizi koyulmalı senin vidaların eksik, gerçekdende bazı şeyleri çok kafaya takıyorsun ve kafanda büyütüyorsun bırak akışına"
"Çok rahatsın nasıl bu kadar tehlikenin içinde b-"
"Hyuan gerçekden b0kunu çıkırıyorsun"
"Seni anlayamıyorum"
"Anlama o zaman pozitiv düşün!"
"Pozitiv düşün pozitiv düşün hyuan!, pozitiv pozitiv pozitiv pozitiv"
"Yemin ederim geri zekalı bu kız yaaa tamam akışına bırak dedim"
"En iyisi bir sakinleştirici iç"
"Haklısın gerçekdende çok boş yaptım"
"ŞÜKÜR ANLADIN"
Böyle kafa karıştırıcı bir bölüm yapmak isdedim umarım hercanlı geliyordur sizin için
350 : kelime