ANİ ÖLÜMM..

185 19 4
                                    

Artık anlamıştım ben ölüyordum.. Yavaş yavaş sevdiklerimle güzel vakit geçirmeliydim bide doktorla ben konuşmalıydım.. Annemi atlatıp doktorun odasına doğru ilerledim .. Kapısını tiklattim "Girin" diye sesi duyar duymaz girdim. Söze başladım "Bak simdi doktor benim neyim var neyim yok söylüyosun ölucekmiyim ben çok güçlü birisiyim bunu kaldirabilirim söyle hadi ölüyorum demi .. ? " Doktorun yüzünden anladım ben ya yüzü düştü gözlerimin içine bakamıyordu adeta kafasını kaldırdı kafa salladı "Neyim var " dedim. Gözlerimin içine bakarak "kan kanserisin ve vicuduna dağılmış heryerine sıçramış bu kanser artik ne yapsak fayda etmiyoki çaresi yokki bu hastalığın gün gelicek saçların dokulcek cildin kurucak " açık açık herseyi söyledi ben seline vedami etmeliydim gidiyomuydum ölüm mü ayircktiı bizi?..
Ecemin abileri değil ama ölüm ayırıyor..

SELİN;
İçimde bir his var sanki içimden bi parça aliyolarlar gibi .. Kitap okuym derken kapının çalmasıyla irkildim gözlerime inanamiyorum Can dı bu gelen neden geldiki şimdi
-Neden geldin can?
-Bak selin biliyorum yüzsüz gibi oldu bu ama konuşmamız lazım.
-Ne konuşabiliriz can konuşacak bisey birakmadinki.
-Haklsn ama(gözyaşlarını silerek) sana veda etmeye geldim.
-Sen vedani yaptın ya can daha yaram kapanmadan neden üstüne tuz basiyosun ki .
-Bu öyle değil selin ben gidiyorum hemde dönüşü olmayan bi yere gidiyorum istesemde seni goremiyecegim ..
-Ne diyosun sen can neriye gidiyosun yurt dışınami hem neden ağlıyorsun hem bunu sen istemedin mi ?
- Ölüyorum selin ölüyorum.
-Saçmalama can ne ölümü nasıl oluyosun nolur deme şöyle.
-Hastayım selin kan kanseriymişim doktorlar çaresi yok diyorlar.
-Yapma can nolur yapma en iyi doktorlara gideriz ankaraya gideriz olmadı yurt dışından doktor ayarlarız ama sen umudunu kesme lütfen.
-Neyse selin hakkını helal et ..
Can;
Ondan ayrılmak çok zor arkaya dönüp bi sarilsam selinim desem keşke. Ama dönemedim .. Uzaklaşırken "Caaan - Gitmeeee " diye bi ses geldi o sesin tonu o ses asla unutulmaz bişeydi arkamı döndüm döner dönmez selinin kucağıma atlayış şeklini gördüm "Bırak yanında kalym son nefesine kadar " ben bu kızı çok seviyorum abi çok seviyorum♡♡.
-Hep yanımda ol selin gitme .
-Hep yanında olacağıma söz veriyorum.
-Söz veriyorum ..
Selin;
Canın yanında belli etmemeye çalıştım ama boğazım düğümleniyor ne diyeceğimi bilmiyorum. O ölmemeli Allahım sevdiğim adamı bu şekilde benden alma nolur diye Allaha yalvardım.. O ölmesin . Ya ölünce sevemezsem Seni..

ARKADAŞLAR MERHABA. COK UZUN ZAMAN OLDU YAZMADIM BİLİYORUM ÖZÜR DİLİYORUM SİZDEN AMA ÜNİVERSİTE SINAVIM VARDI YAZMAYA FIRSATIM OLMADI AMA YİNE BERABERİZ .. KISA YAZDIM FARKINDAYIM AMA HİKAYENİN SONUNA GELİYORUM ZATEN UMARIM BEGENİRSİNİZ :* ...

Bir Aşk HikayesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin