(2 gün sonra)
Dün canla hic konusmadım..
Aradım ama açmadı saat sabahın 10'u belki uyanmamıstir uyuyodur diye icimden gecirdimm..
2 saat sonra telefonumda 1 mesaj
Candan..
Noldu neden aradın?
Allah Allah sevgilim degilmi ararım ne demek noldu biseymi olması gerekiyo belki özledim ..
Evet ozledim..
Mesajdan sonra aradım.. Actı.
Efendim selin
Neden acmiyosun telefonumu can
İsim var..
Ne demek isim var ya yine biseyler oluyo yoksa o kızın yanındamı..! Deli olcagm ya benden cok o kızla gorusuyor.
Tamam kız hasta belki ölücek ama kıskanıyorumm..
Ne isin var can. diye sordugumda kekeleyerek
Ş-şeeyy ders calısıyorum dedi ne yani ders calıstıgı icinmi benim telefonumu acmamıstı hic inandırıcı degildi..İyi o zaman bende geliyim birlikte ders calısalim dedigimde yok askm ne gerek var 2 saat sonra bulusup vakit gecireriz heem sinemaya gidelimmi?
Biseyler oldugunu anlamamam icin salak olmam gerekiyorduki hemen anladm biseyler oldugunu eger o kızn yaninda olup bana yalan söylüyorsa onu mahvederdim..
Can eski sevgilinin yanındamısın ! diye sesimi yukselttim sinirloydim
Oof evet askm onun yanındayim ama bi dinle lütfen
dedi ve telefonu kapattım bana yalan söyledi ya dogruyu soylese bu kadar kızmam ama bana yalan söyledi ooff can napıyosn sen. Yine basa sardık arıyor acmiyorum. Mesaj atıyor cevap vermiyorum..
Ben onu dusunurken o hastanede kızla.. off ya yanina gitsem bi turlu gitmesem bi türlü... Ecem cok hasta olabilir ama eski sevgilisi ve uzun sure birlikte olmuslar acaba hala onumu seviyor.. Hayır can beni cok seviyor. Sırf hasta diye onu sevicek hali yok ya..Canı anlıyorum vicdan yapıyo o yuzden o kızın yanında..
1 mesaj candan..
Sahile gelirmisin konusmamız lazımTabi askm :))
Artık ona trip atmıcm onu cok seviyorum..
Giysi dolabimi actım ve siyah taytımı alıp giydim ustunede siyah kolsuz bluzumu giydim ve babetlerimide giydikten snra cantamı aldım evden cıktım..
İlerde taksi duragi vardı ordan hemen bir taksiye atladm ve sahile gittim.. Canı gordum Allahım bu yakısıkli benim sevgilim cok ozledim onu..
Gorur görmez boynuna atladım ve elleri bos duruyodu bana sarılmadı can bana sarılmadı gözlerine baktıgmda kıpkırmızı görunuyordu..
Neyin var diye sordugumda beni dinle dedi ellerimi serbest bırakıp dinlemeye basladım
Bak selin bunu nasıl soyliyecegimi inan bilmiyorum..
Ayrılmamız lazımNeeee! Yanlısmı duydum can benden ayrılmakmı istiyordu.. Oldugum yere diz cöktum.. Gozlerimin yaslarina engel olamiyordum. Basımdan kaynar sular döküldu sanki yuzune bakamadim güçsüzdüm .. Oylece denize baktım.. Gözlerimi kapattm ve can "selin ayaga kalk lutfen inan boyle olmasını istemiyordum ama anla nolur ayrilmamız gerek nedenini sorma soyliyemem" zorda olsa ayaga kalktm ve canın gozlerine baktim aglıyordu bende aglıyordum "can beni sevmiyomusun" Gozlerini kacırdı ve "Sevmiyorum selin affet" dedi gozlerime bakamıyordu ama aglıyordu sevmiyosa neden aglıyodu o zaman "can gozlerime bak ve beni sevmedigini soyle eger bunu yaparsan bi daha seni aramicm yoluna cikmicm gozlerime bak ve tekrarla " dedim ama yıkılmıstım..
Gozlerime baktı titreyen sesiyle "Seni sevmiyorum senden ayrılmak istiyorum" dedi .. Konusmadi sanki bi şarjörü bosalti verdi beynimde.. Ordan uzaklasmak istiyordum kosarak oradan uzaklastım ..
Kostum kostum ve düstüm hıckıra hıckıra sokak ortasında aglıyordum ona herkesden herseyden cok guvenmistim. Cok sevmistim cok .. O kadar yasadiklarimz mutlulugumuz neriye gitti.. Benden neler saklıyordu o ıslak bakıslar o simsiyah bakıslar benden neler saklıyordu .. Allahm yerden kalkmama yardim et.. diye dua ettim. Yerden kalkamıyordum kim kaldirakti beni yerden kim el uzaticakti simdi bana bu kadar gücsuzmuydum?.. Gozlerin kal diyor dudakların git bu nasil ayrılık .. Anılar kal diyor dudaklarin git.. Sarkılar kal diyor dudaklarin git..
Canın ağzından;
Selin beni affetmicek bi daha yuzume bakmıcak.. Bi bilse neden ayrıldıgımı.. Selin yanimdan kosarak ayrıldktan sonra bende dustum selini cok seviyorum diye haykırdım. ilk defa ilk defa bi kız icin hıckırarak aglıyordum.. Hemde ecem yuzunden bu kadar zormu hersey..
Selin beni aradiginda ecemin yanındaydım ona burda oldugunu soyleme dedi soylemedim.. Ama yalan soyliyemezdim soyledim .. Ve telefonu kapattıgnda ecem bana eger selinden ayrılmazsan. ben ölunce onuda yanımda gotururm yaparım biliyosun dedi.. Evet ecem bu yapardı.. o yuzden onu tehlikeye atmak istemiyorum.. Sahilde onu kosarak gördum ve icim gitti bana sarıldıgnda ona sarılmadıgım icin kendimden nefret ettim. Halada kendimden nefret ediyorum ecemdende her ne kadar hastada olsa kanserde olsa bunu seline nasil yapardı.. Onu herseyden cok seviyorum ama onun hayatını tehlikeye atamazdm hemde benim yuzumden.. Ecem gercekten psikopatın teki. Yatakta yatiyor ayaga kalkiyo ama disarda abilerinin adamı var bunu adım gibi biliyorum .. Ama selinden vazgecmicm. Onu aglarken gordum ya içim cızz etti beni ne kadarda cok seviyordu bnde onu cok seviyorum.. Selinim affet beni noluurr.. Ama bekle sevgilim bu engel kalkicak ortadan yine cok mutlu olıcz inan bana. Sana aşıgım ..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Aşk Hikayesi
ActionAşk öyle basit birşey değildir bana göre, göz göze geldiğinde boş boş bakmıcaksın gözlerinde kaybolucaksın artık seni seviyorum demeklede olmuyor gerekirse şiirler yazacaksın kulağına fısıldıcaksın seni seviyorum diye gizli olucak, ömürlük olucak bi...