DÜĞÜNNN..

162 6 0
                                    

Multimediada selin ve can ikilisi vaar :)

Selin:
Allahım sanki içimde bi yumru var. Nefes alamiyorum sanki. Ben canımdan çok seviyorum canı .

Can:

Belkide az bi ömrum kaldı. Bu süreçte selinden ayrılmayı hiç istemiyorum .. Yataktan cikasam gelmiyor. Diye düşünürken saçlarımın dökülmesiyle ayaklanıp aynaya baktım nerdeyse hepsi dökülmek üzere. Yüzüm sararmış .. Ben ölüyorum galiba gerçekten. Selinden ayrılmak istemiyorum sadece diye düşünürken iç sesim git evlenme teklifi et diyor . Tabi ya neden yapmıyorum Ömrümmun geri kalanını neden selinle geçirmiyorsam. Telefonu sarılıp selini aradım.
-Selin
-Caan nasılsın iyimisin.
-Sesini duydum daha iyi oldum prensesim.
-Noldu canım
-15 dakika sonra sahilde buluşalım mı ?
-Olur.

Selin:

Telefonu kapatır kapatmaz giysi dolabını açtım içinden elbise seçecektim. Cana çok güzel görünmem lazım . Beyaz elbisemi çıkarttım altına ten çorabını da giydim onun altına da babetlermi kapının önüne koydum. Saçlarımı at kuyruğu yaptım birazda makyaj yaptım allık pudra rimel ve ruj sürdüm. Kokularimida sürüldükten sonra çantamı alıp çıktım. Sahile taksiyle gitmeme gerek yoktu çünkü evim sahile yakın hatta moralim bozuk olduğu zaman gider sahile müzik dinlerim .. canın beni terkettiği yer aynı zamanda çok anım var burda.
Neyse bunları düşünmenin ne sırası ne yeri ..
İşte sevdiğim adam orda bankta oturup beni bekliyordu. Omzuna dokundum "Caan" dedim arkasını döndü ve ben şok oldum. Saçları dökülmüş yüzü sapsarıydı dudakları da mosmordu. Allahım ağlamamak için kendimi zor tutuyorum ..

Sevdiğim adam ne hale geldi. Can senin kıymetini bilemedim. Özür dilerim.

-Selin
-Nasılsın can
-SeNi gördüm daha iyi oldum selinimm
-Can ne zaman canın sıkılsa bisey olursa bana söyle tamam mı. Çünkü....
S-seni seviyorum can.
-Bende seni seviyorum selin hemde çok seviyorum hayatım ..
İşte bu yüzden seninle konuşmak istedim selinim meleğim. Birbirimizi çok seviyoruz. Ayrı kalmaya dayanamıyoruz benimde ne zaman ölücem belli değil ben bi karar verdim.
-Can böyle söyleyip beni üzme noluur. Neymiş kararın söyle bakalım.

Can cebinden bisey çıkarmaya çalışıyordu. Oda neeee yüzük kutusu nasıl yani?

-Selin benimle evlenirmisin . ? Ömrümmun geri kalanını benimle geçirmek istermisin? Selin hep yanımda olurmusun? ..

1 dakika bile düşünmeden cevap verdim.

-Evet eveeet evetttt....

Selin teklifimi kabul etmişti çok mutlu olmuştum ölmeden önce hayatımı onunla paylasmalydm son kalan Ömrümmü onunla gecirmeliydim ben selinsiz yapamazdim. Bunun için gitmek için yola koyuldum seline sarılıp ondan ayrıldım ve annemle konuşmak için kapıyı tiklattim. Annem beni görür görmez sarılmaya başladı.
-Anne konuşalım mı
-Konuşalım oğlum
-Anne ben selinle evlenmeye karar verdim
-Eminmisin oğlum evlilik çocuk oyuncağı değil bak
-eminim anne onu çok seviyorum
-Evlilik teklifi nasıl yaptın yapcakmsn kızın haberi varmı
-Evet anne teklif ettim kabul etti.
-Çok sevindim oğlum hakkinizda hayırlısı olsun hazırlıklara başlıyalım o zaman düğün tarihi ne zaman
-Hemen anne hemen hazırlıklara başlayın
-Tamam oğlum

Selin;

Anneme nasıl soylicem bilemiyorum bende candan ayrıldıktan sonra eve gitmek için yola koyuldum eve gelmistim. Derin nefes alıp kapıyı tıklattim.
Annem kapıyı açtı..

-Anne bisey konuscam
-Konuş bakalım kızım
-Anne ben canı çok seviyorum ve onunla evlenmek istiyorum
-Kızım sen ne diyosun yaşın kaç senin daha ya
-Anne bak can ölüyor yapma lütfen evlenmemize izin ver nolur
-Tamam kızım hemen mi evleneceksiniz ayrıca nasıl ölüyor ya
-Evet anne hemen kanser doktorların umudu yokmuş anne sevdiğim adam gidiyor.
- Deme şöyle kızım Allah korur

Selin;

Annemide ikna ettim artik evelenmemiz için hiç bir engel kalmadı can benim için çok değerliydi onu çok seviyorum. Derken can aradı sevgilim düğün hazırlıklarına başlıyalım diye evet artik evleniyordum sonunda.. Sevdiğim adamla evleniyordum. Üstüme hemen pantolonla tişört geçirip canı bekledim arabayla geldi beni aldı çarşıya gidip gelinlik ve damatlık baktık ben bi tane balık model bi gelinlik beğendim canda siyah damatlık beğendi aldık beğendiklerimizi geri kalanlarını ailelerimiz halledecekti. Biz sadece bunları halledip cafeye oturup birşeyler içtik gözlerime bakıp seni seviyorum dedi ve o bakışlar o nasıl bir bakıştır gözlerine öyle bir boğuldum ki kalktigimizin farkında bile değildim ..

Neyseki düğün günü geldi çattı. Kuaför derken araba süsleme derken. Beklenen saat geldi 19:00 Canla birlikte salona geldik gelin odasına girdik o kadar heycanliydimki arkadaşlarım ailem hepsi beni sakinlestirmeye geldiler hayatımda ilk kez bu derece aşık oluyorum onunlada evleniyorum. Ne kadar güzel.
Ve canın koluna girdim .. İçerisi çok kalabalıktı o kalabalıkta tanıdık kimseyi göremedim bide önümdeki duaktan bisey göremiyordum pek fazla .
Can;

Selin çok heycanlı tabiki bende. Ama içimde bisey var ucucak gibiyim.
Gözüm kararıyor .
Noluyor.

Selin;

Sevdiğim adam.
Can
Düğünümüzün ortasında gözlerini kapattı Allahım bu nasıl bisey.
Birden kollarımda buldum onu.
Burnu kanıyordu.
Kan görmeye dayanamam ama sevdiğim adamın kanı olunca 1 saat bakarım.
Dondum kaldım.
Hareket etmiyordu. Konusmuyordu benimle .
-Caaaaann uyaan caan nolur uyaaannn beni sensiz bırakma şimdi olmaz can nolur mutlu günümüzde olmaz.can beyaz günümüz karaya bulanmasn can nolur ölmeeeee

Hastaneye yetistirdik. Dua ediyordum cana bisey olmasın diye yasiyamam yapamam.
Ben sende tutuklu kaldım. Caan

Ve doktor bey bizimle konuşmak için yoğun bakımdan çıktı . Ama bisey demedi . Konusmadan baktı.
-Can iyi demi konussana doktor bey ona bisey olmadı kurtuldu demi?

Tek bir söz benim hayatımı yıktı doktorun söylediği tek bişeyle yıkıldım ben . O sırada öldüm sandım. Hic bisey umrumda değildi tek bisey düşünüyodum. Caan.!

-Başınız sağolsun elimizden geleni yaptık ama kurtaramadık.

Allahım hayır o ölmesin. Onu benden alma. İşte o an hastane yıkıldı. Hastane inledi. Benim bir çığlık sesimle. Uyandığımda sayısız ca doktor hemşire görüyordum bide annem. Herkes perişan gözüküyordu.
Tek bisey düşünüyordum artik
C

an olmadan hayatıma nasıl devam edicem.
Onu son bi kez görmek istiyordum ama beni onun yanına almıyorlardı.

UYAN SEVGİLİM..
SENSİZ OLMAZZ..
SEN GÖZLERİMİN SON ADRESİSİN..
BENİ BIRAKIP NEREYE GİDİYOSUN.

SANA GİTME DİYEMEDİM BİLE.

GİTMEE

BEN SENİN DEĞERİNİ BİLEMEDİM ..

GİTMEEE!!@@


Bir Aşk HikayesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin