Seni Sevmiyorum

397 35 5
                                    

Selin;

Saskınlıkla cana baka kaldım.. Gelmisti can benim icin tehlikeye atmısti kendini.. Ecemin abiside onu sandalyeye oturtup ellerini ve ayaklarıni bağladı.

Ecemin abisi pis pis sırıttı bana icimden küfrediyordum ne igrenc bir herifti bana yaklasarak "mmm sende hic fena degilmissin" dedi kahkaha atarak canda "dokunma ona lan" diye bagırdı silahi cıkartıp cana dogrultu "aaa" diye bagirdim.

Canı gozumun onunde vurmasin izin veremem "dur ne istiyosn yaparım nolur yapma" dedim sesimi yükselterek "vaay guzel teklif " diye karsılık verdi aptal beyinsiz.

Ne istiyecegini merak ettim cana dokunmamasina sevindim yoksa buna dayanamam ben cani herseyden cok seviyorum ona bisey olursa dayanamam.. O beni cok seviyor bende onu cok seviyorum..

Samet canı surukleyerek goturdu benden ayrılmıstı ayırmislardı bizi..

"onu neriye goturuyosunuz" diye bagirdm. Ecemin abisi bu arada adı ekrem bana dönerek "bak selin akıllı bi kiza benziyosun kızim candan uzak dur benim kardesim ölüyor be ölüyor son kez benden canı istedi bunuda yapamazsam nolcak son dilegini yerine getirmem lazım son kez benden bunu istiyor ya son kez ecem ölücek doktorlar umudunu yitirmisler kac aydir hastanede yatıyor biz ona surekli gecicek diyoruz ama hic biseyin gectigi yok anliyomusun" bunları soylerken aglıyordu titriyordu. Onu oyle gorunce bende aglamaya basladım .. Ama cani cok seviyorum ben onu kimseyle paylasamamki " ben canı cok seviyorum nolur onu benden alma" diyebildim sadece "ya kendin ayrılirsn yada ben ayırmasini bilirimm." dedi nasil ayirabilirki o beni seviyor bende onu seviyorum ..

Ekrem canın yanina gitti ve samet basımda beklemeye basladı ..

Can;

Ekrem yanıma geldi. "Seninle biraz konusalim delikanli" dedi ne konusacak yok selindem uzak dur kardesime iyi bak onunla birlikte ol ben selini seviyorum .!!

"Dinliyorum"

"Can benim kardesim ölüyor anladınmı simdi selinin yanına gidip ona onu sevmedigini soylicekin ya soylersin yada selin gercekten ölur anladın " kalbim sıkıstı öluyorum sandım " tamam dur tamam yapicam " beni selinin yanina goturdu ekrem elimi ve ayagimi acti seline yaklastim ama gozleri o kadar guzel bakiyorduki herseyi unutup gozlerine dalmistimki ekremin "hadi can" dedigiyle irkildimm . "Selin"

"Efendim can" nasil soyliyecegim bilmiyorum neyse selin anlar heralde ekremin söylettigini "Ben " "evet can" "Seni Sevmiyorum selin" off ya bunu nasil soylerim ben nolur selin yanlis anlama "tamam can tamam "

Selin;

Bana seni sevmiyorum dedi ekrem soyletmis olabilirmi tabi o soyletti yada can mecbur oldugu icin soyledi. Can beni seviyor.

Ekrem:

Bunu duyunca sevindim kusura bakmayın asiklar kardesim icin yapmak zorundayım o benim hayattaki tek varlıgım. Onu kaybedicek olmam buyuk kayıp..

Can bunu soyleyince onu bıraktım. Selinde eger candan vazgectim derse onuda bırakacagm. Seline dönüp "Ee vazgectinmi candan" diye sordugumda dusunceli bir sekilde "evet " dedi selini cözup bıraktım. Korkmasina gerek yok cnki sadece bunun icin onu burda tuttum.

Selin

Evet sonunda bıraktı beni psikopat evin yolunu tuttum ama yurumekten ayaklarim sismisti yanımda para olmadıgından taksiye binmedim ve evin onune geldigimde kapıyı caldım annem acar acmaz sarıldi "nerdesin kızım sen" dedi endiseli sesiyle "merak etme anne bisey olmadi sadece sahilde yürüdüm .. " dedim .. Hepsi beni cok merak etmisler ederler tabi 4 5 saat evde degildim.

Can ne yapıyor acaba diye dusundum..

Bana "Seni sevmiyorum" dedi ecem neden bu kadar acımasızsın neden.

Simdi biz canla ayrıldıkmi ecem yuzunden bittimi iliskimiz ekrem yuzunden bittimi askımız.

Canın ağzından;

Eger seline seni sevmiyorum demeseydim ekrem onu öldürürdü bunu yapardı. Bende dayanamazdim hersey ecem yuzunden onu sevmiyorum daha niye zorluyor anlamıyorum.  Selinle görusmeye devam etsem ekrem ya seline bi zarar verirse .. Onun sacının teline zarar gelmesini istemiyorum o kadar cok seviyorum ki onu...

Ecemdende bi o kadar nefret ediyorum.. Hastaneye gittim ecem "geldinmi aşkım" dedi ve elimi tuttu hızla elimi cektim yüzüne bile bakmadım. " Can yapma boyle ben seni selinden daha cok seviyorum bunu görmüyomusun onu öl.." cumlesine devam ettirmeden "Sakın ecem sakın boyle bisey soyleme ona zarar verirsen beni tamamen kaybedersin " dedim ..

"Tamam ozur dilerim ama bana böyle davranma canım yanıyor can seline nasil bakıyosan banada öyle bak " ben ona nasil oyle bakarimki daha onu sevmiyorum bile. "Ecem ben sana o gözle bakamam artık ben selini seviyorum anladın" kapıyi carpıp odadan cıktım..

Ecem

Kapıyı carpıp cıktı .. O selinden nefret ediyorum neden o can neden ben degilim. Bu selinin ölmesi gerekiyor ölmesi..

Canı kac yıldır seviyorum bu selin sonradan cıktı ortaya piis sürtük . !!

Selin

Durgunlastım.

Kitabımı okuyup yattım..

Sabah canı düşünerek kalktım. Biz nasil gorusecegiz onunla ecemin abisi adamlari felan nolucak böyle derken 1 mesaj candan "Sahile gel " nasıl ya .. Olsun herseye ragmen canla bulusmaya gidecegim. Onu kimse alamaz elimden .. Hazırlandım cantamı alıp evden cıktım...


KISA YAZMİS OLABİLİRİM.. KUSURA BAKMAYIN TELDEN YAZIYORUM.. YORUMLARINIZI VE VOTEDLERNİZİ BEKLİYORUUMM :))

Bir Aşk HikayesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin