Biraz geriye sarmaya ne dersiniz? Vivian ve London'ın nasıl aşık olduğuna saralım. Zaman geriye aksın, iyi okumalar.
¤
3. Bölüm
(Şubat, 1783)
London karşısındaki şehre baktı. Saat daha akşam sularındaydı. May, birden London'ın dibinde bitti. Şehrin sarı ışıkları onlara eski günlerini hatırlatıyordu. Buradan gitmeden önceki hallerini düşündüler. Aileleri bir savaşı kaybetmişti ve bu topraklardan uzun yıllar önce sürülmüşlerdi. Ama bildikleri tek bir şey vardı, ölümün ne olduğunu bilmiyorlardı. Hastalanmazlardı, yaralansalar bile çabuk iyileşirlerdi. Sadece onlar için yok oluş vardı.
Logan, London'ın yanına yaklaştı. "Planı bu gece uygulayabiliriz, kurt adamlar ve cadılar hep birlikte olacak bu gece. Kral ve Kadim Cadı Kraliçe'nin kızının yaş alma günü."
London başını çevirdi. "Ne zaman başlıyormuş balo?"
May, kollarını göğsünde birleştirdi. "Bir saat sonra ve hiçbir hazırlığımız yok."
London kaşlarını kaldırdı. "Prenses May haklı."
Logan başını Prensesten yana çevirdi ama sonra bakışlarını hemen kaçırdı. "Zamanımız var, hazırlık yapabiliriz."
London kaşlarını kaldırdı ve sırıttı. "Pekâlâ, hazırlanalım." Logan'ı yakasından yakaladı ve ürkütücü bir ses tonuyla, "Eğer bir aksilik çıkarsa o kalbini yerinden sökerim," dedi.
Logan yutkundu ve başını salladı. "Hiçbir sorun çıkmayacak."
London, Logan'ın yakasını bıraktı. "Kimseye görünmeden bu işi halledin," dedi ve May'e başıyla gidiyoruz işareti yaptıktan sonra oradan ayrıldılar.
¤
Görkemli Weslyn Kalesi'nin surlarına bakarken London'ın damarlarındaki vampir kanı beklentiyle akıyordu. Yıllar geçmişti ve o eski düşmanları zamana yeni düşerek faniler gibi ölmüştü. Şimdi sahip oldukları şeyi geri alma zamanıydı.
May, London'ın yanına yaklaştı. "İçeri giremeyecek miyiz?"
London ona baktı ve sırıttı. "Bunu kaçırmak istemeyiz," dedi ve May'in elini tutup beraber içeriye girmek için hareket ettiler. Holdeki kurt adamları vampir müritleri oyalarken London ve May rahatça girebildi. İçeri girdiklerinde içeride bir piyona çalıyordu ve herkes dans ediyordu. London'ın gözleri Cadı Prensesi buldu. Kızıl, dalgalı saçları beline kadar uzanıyordu ve siyah elbisesi yeşil gözlerini ortaya çıkarmıştı. Kırmızı dudakları büyülü bir şekilde kıvrılmıştı ve etrafına gülücükler saçıyordu.
May yutkundu. Büyü çok yoğundu ve London'ın bakışlarını takip etti. Prensesi görünce yutkundu. London ondan etkilenmiş gözüküyordu.
London siyah elbiseli kızı May'e gösterirken, "Onun kim olduğunu biliyor musun?"
Kızın aurası May'in başını döndürüyordu. Yoğun bir büyü gücü akıyordu üzerinden, "Prenses Vivian," diye mırıldandı.
London gülümsedi. "Prenses, yazık olacak."
May sırıttı. "Dük Logan senden işaret bekliyor."
London, May'e döndü. "Daha değil Prenses May."
"Kralım yakalanırsak ikimizde kurtulamayız."
London, kız kardeşine döndü ve çenesini tuttu. "Öyle bir şey olmayacak. Bu bizim günümüz."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LANETLİ SOY- MELEZ PRENSES
VampireVampirler terk ettikleri toprakları Cadılar ile kurt adamlardan almak için geri dönmüşlerdir. Vampirlerin dönmesiyle büyük bir savaşın ilk kıvılcımları yanar ve büyük bir savaş başlar. Cadılar ve vampirler yıllar süren bir savaşa girer. Fakat savaş...