13. Bölüm

15 2 0
                                    

Herkese merhaba 🤗 Cuma günü paylaşmam gerekiyordu ama paylaşamadım çünkü yoğundum. Şimdi işe sizlerle alevlenen cadı ve vampir savaşıyla ve bol şok edici gelişmelerle birlikte buradayım. keyifli okumalar. 📚

13. Bölüm

(2023, Günümüz)

"Durun!" diye bağırdı Phoebe babasının arkasından. Ayaklanma çıkınca malikanede kalamamıştı. Babasıyla May Halasının peşinden malikaneden çıkmıştı. Etrafta kurtadamlar ve cadılar onların etrafında bir çember oluşturdular. Phoebe sırtını Kaiden'a yasladı ve ellerini kaldırdı. Yaklaşan herhangi bir canlı olursa büyüsünü kullanmaktan çekinmeyecekti.

London elleri cadının boynundayken Phoebe'ye baktı ve içinden küfürler savurdu. Burada olmamalıydı. "Phoebe!"

Phoebe ona yaklaşan kurtadama baktı. Adam kurda dönüştüğünde Kaiden öne atıldı ve kurdun boynunu tutup sivri dişlerini kürküne geçirdi. 

Phoebe'nin gözleri etrafta dolaşıyor, her bir hareketi dikkatle takip ediyordu. Kaiden'ın saldırısı sonucunda kurtadam yere yığıldı, ancak çevredeki tehlike henüz bitmemişti.

May Halası, önüne gelen cadıya ve kurtadama ısırıklarla ve tekmelerle karşılık veriyordu. Ama cadılar ve kurtadamlar onların etrafındaki çemberi daraltıyordu. Phoebe, elindeki büyü enerjisini hissetti ve bir an bile tereddüt etmeden çevresine doğru savurdu. Mavi bir ışık dalgası, düşmanlarının bir kısmını yere serdi.

"Kaiden, May Hala babam nerede?" diye sordu Phoebe, gözleriyle kalabalığın arasında babasını ararken.

"Buradayım, Phoebe!" Babasının sesi, karmaşa arasında yankılandı. Phoebe, babasının bir grup cadıyı püskürttüğünü gördü. Babası, yüzünde kararlılık ifadesiyle onlara doğru koşuyordu. "Buradan gitmelisin, Bee."

Phoebe ona saldırmaya çalışan cadının büyüsünü ona çevirirken, "Hayır, baba!" diye bağırdı.

Aniden, güçlü bir enerji patlamasıyla etrafındaki her şey sarsıldı. Phoebe, dengesini kaybedip yere düştü. Başını kaldırdığında, cadıların lideri Morgana'yı gördü. Morgana, elinde parlayan bir enerji küresiyle onlara doğru yaklaşıyordu.

"Phoebe," dedi Morgana, sesi alaycı ve soğuk. "Seni soyum için ortadan kaldıracağım."

May elindeki kurtadamı savuşturup cadıya doğru atıldı ve saldırdı. "Denede gör korkak cadı," dedi sivri dişlerinin arasından. "Kimse benim kızıma zarar veremez!"

Morgana, May'in saldırısından kurtulup hızla geri çekildi. Kaiden ise Phoebe'ye doğru dönerek, "Onları oyalayabiliriz ama daha fazla bekleyemeyiz," dedi. Phoebe, Kaiden'ın endişesini gözlerinden okuyabiliyordu.

"Tamam, anladım," dedi Phoebe. "Ama babamı burada bırakmayacağım."

Morgana, elindeki enerji küresini büyütüp bir hamle yapmaya hazırlanırken, Phoebe hızla bir büyü daha hazırladı. Morgana, büyüyü serbest bırakmadan önce Phoebe ellerini kaldırdı ve güçlü bir enerji kalkanı oluşturdu. Enerji küresi kalkanla çarpışarak büyük bir patlama yarattı, ama Phoebe kalkanını korumayı başardı.

"Kaiden, babamı bulmamız gerekiyor," dedi Phoebe. "Onun güvende olduğundan emin olmadan buradan ayrılmayacağım."

Kaiden başını salladı ve bir an bile tereddüt etmeden Phoebe'yle birlikte hareket etmeye başladı. Bu sırada May, kurtadamlarla ve cadılarla amansız bir mücadele veriyordu. Babası ise bir grup cadıyı püskürtmekle meşguldü.

"Phoebe!" diye bağırdı babası. "Gitmelisin!"

Phoebe sinirlendiğini hissetti. "Yeter artık!" diye bağırdı ve büyü enerjisi dalgalar halinde yayıldı ve yer sarsılmaya başladı. Morgana'ya yaklaştı. "Pis kurtadamların ve hain cadılarını alıp gidiyor musun? Yoksa senin boğazını delik deşik mi edeyim?"

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 02 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

LANETLİ SOY- MELEZ PRENSESHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin