Hepinize merhaba, uzun zamandır bölüm atmıyorum. Ve kitabımın 5k okunması beni gerçekten çokk ama çok mutlu etti. Umarım daha iyi yerlere geliriz. Bu zamana kadar bölümlerimde yazım hatası olduysa kusuruma bakmayın. İyi okumlarrrr💞🖤
-------------------------------------------------------------
Gecenin anlatımı
Dün akşamki doğum günü partisinden sonra Alaz'ın evine geçmiştik. Artık patron asistan ilişkisi yerine, arkadaş olmaya karar vermiştik.
Şuan ise kızlarla uyuyorduk. Daha doğrusu ben uyanmıştım, ama yatak sıcak olduğu için çıkmayı hiç istemedim doğrusu.
En sonunda bu üşengeçliğe son verip yataktan kalktım. Üzerime siyah bir eşofman takımı giydim, ve aşşağı indim.
Mutfağa girdiğimde kimsenin uyanmadığını fark ettim. Dolabı açıp kahvaltılıkları çıkardım. Tam o esnada arkamdan bir el belimi iki yandan kavradı ani refleksle yana kaydım. Arkamı döndüğümde Alazı beklemiyordum."Günaydın güzelim" Dedi ve kahvesini alıp, bana göz kırptı ve mutfaktan çıktı.
Güzelim sayacı:2
Yok bu adama ben çok fazla mı vurdum. Normal değil yani korkmaya başladım.
Lan bir dakika neden kahvaltıyı bir tek ben hazırlıyorum.
"ALAZZZ" diye bağırmam ile aniden kapıda beliren Alazı gördüm.
"Noldu gece öyle bağırılır mı " Dedi
"Ha şey ya, kahvaltı hazırlamama Yardım et dıcektım" Dedim şirin bir gülümseme ile.
"Hazırlayın işte kızlarla işim var benim"
" Lütfen ya benim için "
"Hayır asla olmaz gece unut"
15 dakika sonra
"Yumurtayı nerde yapıcam" Diyen alaza göz devirdim. Ağzımı açtım "gel burda yapıcaksın. Kör müsün alazz tavada yapıcaksın " Diye bapırmamla üzerindeki mutfak önlüğünü çıkarmış bana bakıyodu.
"Ayrıca bu pembe önlüğü takmasam olmaz mı " Güldüm, "olmaz üstün kirlenir" Önlüğü geri taktı ve bana baktı.
"Sen niye yardım etmiyosun ben yapıyorum her şeyi" Bu sefer gür bir kahkaha attım, "Akıllım ben her şeyi hazırladım bir tek yumurta kaldı onu da sen beceremedin" Demem ile sinirlendi ve yumurtayı çırpmaya başladı.
***
Zar zor olsa da kahvaltıyı Alazla halletmiştik. Şimdi ise bizimkileri uyandırmamız lazımdı.
Odaya girip üzerlerinde ki yorganı çektim. "Uyanın hadii " Bunlarda kış uykusuna yatmışlardı nerdeyse.
Kaanla sinan uyanmış aşşağı iniyolardı. En sonunda gülten de uyanmış aşşağı ilerliyordu.Son olarak nisa da başını bağlayıp gelicekti.
Herkes sofraya indiğinde kahvaltıya başladık.
***
Kahvaltımızı ettikten sonra hep beraber işe gittik. Tabi ki Alazın iyi davranması bir yere kadardı. İşe geldiğimizde yine yorucaktı beni.
"Gece, kahve " Mesai başlıyor
Kahvende batsın sende. Diye kendi kendime konuştum.
"Duyamadım bişe mi dedin " Dedi tek kaşını kaldırarak, resmen beni sinir etmekten enerji topluyordu adam.
"Hayır Alaz bey, nasıl kahve içeceksiniz onu sordum da " Pislik.
" Orta şekerli " Ne nasıl ya bu hep sade içiyordu.
"Sade içiyodunuz" Bilgisayarı kapatıp bana baktı. " Şimdide böyle içiyorum bir sıkıntı mı var '' uyuz işte nolucak
"Yok tabi yapıyorum kahvenizi" Odadan çıktıktan sonra asansörün yanında ki mutfağa ilerledim. Kahveyi hazırlayıp tepsiye koydum.
Kapıyı çalmam ile gir komutunu duymam ile içeri girdim. Kahveyi bırakıp
Kendi masama geçtim."Olamış çok şekerli. " Bilidim böyle olacağını , "Öylemi hemen yenisini yapıyorum" Tepsiyi alıp odadan çıktım. Mutfağa ilerledim ve kahveyi tezgahın üstüne koydum. Yenisi falan yapmicaktım. 10 dk sonra kapıya vurdum ve kahveyi geri bıraktım. Kahveden bir yudum aldığında güldü, bu adama gülmek yakışıyodu.
O kahvesini içerken bende işime devam ettim.
Gültenin anlatımı
"Yanlışınız var kaan bey " Diye bağırmamla bana döndü. " Hayır senin yanlışın var. " Allahım sabır ver yarım saattir Pikachu' nun kuyruğunda siyah şey olup olmadığını tartışıyorduk.
"Bakın kaan bey kuyruğunda siyah bir şey yok " Demem ile bana döndü.
"Ben var diyosam vardır" Demesi ile masadan uzaklaştım. "Sen bana bir kahve yap sade olsun" Allahım ya nolurdu sinan bey gibi nazik olsa.
"Tabi yapayım size ben sade kahve " Şirince güldüm ve odadan çıktım.
10 dk sonra odaya girdiğimde, kahvesini masanın üzerine bıraktım.
Masama geçtiğimde şunu söyledi,
" Aa bak Pikachu'nun kuyruğunda siyah şey yokmuş" Oha nasıl farkettin bunu"Ama ben de zaten size söylemiştim siyah şey yok diye" Dedim haklı çıkmanın verdiği üstünlükle.
"Hayır ben hatırlamıyorum öyle bişe dediğini" Sağ gözümün seyirmesi ile oturduğum yerden kalktım. Ve lavaboya gitmek için kapıyı açtım.
Bu adam beni delirtecekti kapıyı kapattıktan sonra arkamdan pis bir kahkaha duydum. "Yavaş o kapı bize lazım" Demesi ile güldüm.
Nisanın anlatımı
"Nisacım bana bir kahve getirir misin hatta iki olsun beraber içelim, olur mu" Demesi ile gülümsedim. Allahım çok tatlı yaaa, "tabikii " Diyip odadan çıktım iki kahve hazırlayıp odaya geri döndüm.
Kahvelerimizi içerken arada sohbet ediyorduk.
Bana neredeyse hiç iş yaptırmıyordu. Yeriim. Sadece dosyaları okumamı ve yanlış varsa işaretlememi istiyordu.
Şuan acaba Gece ile Gülten napıyordu?
Yazarın anlatımı
Hepsinin işi bitmesi sonucu evlere dağılmışlardı, Nisa dinç iken Gülten ve Gece yorgunluktan neredeyse bayılıcaklardı, daha fazla dayanamadıkları için hepsi uyumuştu.
***
Genç adam ise bugün gecenin sinirlenmesini hatırladıkçe gülümsüyordu. Kahveyi değiştirmeye gitmiş ama aynı kahveyi getirmişti. Anlamadığını sanmıştı oysa genç adam buz gibi kahveyi içerken anlamıştı. Aklına gelen şeyle sırıttı, bu kızlar onlar için şanstı neredeyse, normalde Alazın önceki asistanları 2 gün bile dayanamamışlardı. Ama bu kızlar resmen hayatlarının bir parçası olmuştu.Aklına gecenin ona yumruk atması geldi, eli baya ağırdı ama gözüne bakınca tüm acısını unutuyordu. Geceye motor alan genç adam, gecenin o zaman ki mutluluğu geldi aklına bu kız resmen genç adamın bir parçası olmuştu. Ona ilk o gün sarılmıştı, kokusunu içine ilk o zaman çekmişti çok güzel bir kokusu vardı. Aynı annesi gibi kokuyordu misler gibi Genç adam bu kıza aşık olmuştu. Ama duggularını itiraf edemiyordu, reddedilmekten, sevilmemekten, yalnız kalmaktan korkuyordu.
--BÖLÜM SONU--
vote vermeyi unutmayalım.🖤💞
ACİL YARDIM!! AKLINIZDA YAKIŞIKLI ERKEK MODEL VARSA YAZARMISINIZZ
Alazın hakkında düşünceniz ?
Sinan hakkında düşünceniz?
Kaan hakkında düşünceniz?
Düşüncelerinizi paylaşırsanız çok sevinirimmmm
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ASİSTAN (+18)
Acción3 Yakın kız arkadaşın bir işe girmesi ancak başına geleceklerden habersiz ortaya bir aşk