-ıslak saçlar-

181 9 4
                                    

~Bölüm şarkısı:Company

-Arif:
Kısa bir öpücüğün ardından kollarımı bırakıp belimi tuttu kalbim yerinden çıkacakmış gibi atmaya devam ederken kulağıma eğildi "herşeyi biliyorum ayrıca yanındakilere hakim ol" elleri belimden ayrıldı ve kapıya yönelip evden çıktı ben hala duvara yapışmış ölü sinek gibi duruyordum kalbime hala hakim olamıyorken yavaşça salondaki koltuğa oturdum biraz sakinleştikten sonra bu olanları unutup uymaya karar verdim ve kendimi uykunun kollarına bıraktım...
_________________________________
-Sabah saatleri:

-Arif:
Sabah güzel bir uykuyla uyandım yatakta biraz dün gece olanları düşünüp salak gibi sırıttıktan sonra banyoya gidip işlerimi hallettim bu sabah güzel bir kahvaltı hazırladım ve kahvaltıyı hazırlarken lanet kapı yine çaldı "Tamam lan çatlama geldim!" Gelen kargocuydu ne olduğunu anlamasamda kargoyu alıp içini açtım ve içinden çıkan pijamayla daha doğrusu notla kızarmya başladım not:"benle beraber uyuman dileğiyle ~cenan adığüzel" utançtan kızarmaya devam ederken çok geç kalmadan bkm'ye gitme kararı aldım...
_________________________________
-BKM:

-Eb:Arif'de geldi (el sallayarak)

-C:Hediyen geldimi (piç gülüşü)

-A:Ya geldi geldi ne demezsin! Neyse hoşbuldum ebru geç kalmadan başlasakmı

-O(oğuz):Bi zahmet hadi yılmaz hoca bizi gebertmeden başlayalım.
_________________________________
-Akşam saatleri:

-Arif:
Sabah hava çok güzelken şuan sel gibi yağmur vardı benimde doğal olarak tek derdim eve gitmekti hızlı adımlarla eve giderken birinin beni havaya kaldırmasını ödüm koptu arkamı döndüğümde tabiki bu kişinin cenan olduğunu gördüm ve kahkaha atmaya başladım "Ödüm koptu ya!"

-Cenan:
Yağmurda ıslanan saçları anlına yapışmıştı o her kahkaha attığında ruhumda yeni bir sayfa açılıyordu sanki yavaşça onu yere indirdim elimi beline yerleştirdim kafasını omzuma koydum ve sakin yavaş bir ritimde dans etmeye başladık omzumda güldüğünü hissederken hala huzur doluyum dansımız biterken yağmur yavaşça azalmış ve sakinleşmişti yorulduğunu hissederek onu kucağıma aldım.

-Arif:
O kadar mutluydumki belkide sadece ona ihtiyacım varmış gibiydi beni kucağına almıştı o kadar utanıyordumki ayrıca korkuyordumda ya mahhalleden biri görürse diye ama bunun korkusu bana yetmiyordu ruhumdaki tek korkuyu söküp alan kişinin kucağında ve mutluydum...

~e bi tören yaparız artık uzun bölüm attım neyse spotify'dan playlist yaptım koşun bakın ve yorum veya oy atmayı unutmayın 2 bölüm daha gelir bu gece♡!

~Spotify ad:9qtrx9

-Unutmuşum buda pijama gardaş:

-Unutmuşum buda pijama gardaş:

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
//arcen// 《♡Dangerous♡》Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin