-Bölüm şarkısı:Favorite
-Arif:
Telefonu bırakıp mutfağa gittim ve atıştırmalık bir kaç şey hazırlamaya başladım tam masaya koyucakken kapının çalmasıyla gülümseyerek kapıyı açtım "Hoşgeldin!" Cenan oldukça şık giyinip gelmişti ve daha sonra "Hoşbuldum güzelim ne bu neşe" hafifçe eğilip boynuma tatlı bir büse kondurdu...-Cenan:
Eve geldiğimde oldukça neşeliydi bizimkilerle yarınki doğum günü için plan yapmıştık arifin doğum gününü asla kaçırmazdım hatta o benimkini hiç kaçırmazdı bu yüzden ufak bir hazırlık yapmıştık ben bunları kafamdan geçirirken arif beni içeri davet etti salondaki masaya bir kaç atıştırmalık koymuştu daha sonra oturup geçen akşamki skeçi izledik...
_________________________________
-Akşam saatleri:-Cenan:
Kafamı döndürdüğümde arifin omzumda uyduğunu gördüm yavaşça kucağıma alıp yatak odasına götürdüm dolabı açık kalmıştı ona aldığım geceliği ordaydı sırıtıp odanın kapısını kapattım bende dinlenmek için salonda yatma kararı aldım masadaki atıştırmalıkları topladım televizyonuda kapatıp yavaşça uykuya daldım...-Arif:
Uyandığımda yatak odamdaydım saat nerdeyse gece olmuştu cenanın gitmiş olduğunu düşünerek odadan çıktım kafamı çevirdiğimde koltukta yatan cenanı gördüm gülümseyip yanına gitti yanağına ufak bir öpücük kondurdum mutfağa gidip bulaşıkları makineye dizdim ve evden çıkıp markete gittim iyki geceleri açık olan bir market vardı yakınımızda eve geldiğimde öküz hala uyuyodu poşetleri mutfağa bırakıp üstümü değiştirdim daha sonrada cenanı uyandırdım "Cenan hadi kalk artık kaç saattir uyuyosun!" cenan gözlerini açtığında "Bi uyutmadın be"
Demesiyle sinirlerim tepeme uçtu...-Cenan:
Kaç saattir uyduğumu bilmiyordum beni bağıra bağıra uyandıran arifle gözlerimi açtım neymiş çok uyumuşum bu hallerine gülüp yavaşça koltuktan kalktım "Tamam tamam kalktım bu arada duşa giriyorum haberin olsun"
Sırıtıp bana baktı ve yanıma geldi "Bende geliyimmi?" Ardından cevap verdim "yani gel istersen"Bi anda bağırmasıyla kalbim çıktı...-Arif:
Avcumu gösterip bağırdım "AH GELİRİM!" bide gel istersen diyo ittire ittire onu banyoya yolladıktan sonra marketten aldığım makarna ve donmuş köfteyi kızarttım ardından sofrayı kurdum mutfaktaki dağılan kirlileri toplarken altında havluyla gelen cenanı görme görmemle arkamı dönüp gözlerimi kapattım "YA SAPIK NİYE BÖYLE GELİYOSUN GİT BİRŞEY GİY!" ...~aklıma gelmiyo diğer bölüm uzun olcak gibi bu arada oy yada yorum yapmayı unutmayın♡!