Bu hikaye tek bölümlüktür önceden yazmıştım ve taslakta kalmasını istemediğim için sizle paylaşmaya karar verdim umarım seversiniz.
İyi okumalar...
🌼
Fitnat sabahın ilk ışıklarıyla uyanmış çoktan üstünü giymişti ardını dönende hala uyuyan mehmeti gördü bu adam bu uyku sevdasıyla onca vazifeyi nasıl ederdi anlamazdı bazen.
Yatağa doğru adımlayıp yanına oturdu saçlarını okşadıktan sonra yanağına indirdi elini uyanması için sesleniyorduda.
"Mehmet hayde kalk gayrı"
Adam kendine gelsede uykuya dönmek için çabalıyordu.
"Boşver imdi uyanmayı hatta gel sende uyu"
"Ne uyuması Mehmet hayde kalk birsürü iş vardır hem bugün yenişehire yola çıkılacak ziyarete gideceğiz bilmez gibi konuşma"
"Ha bide o vardı demi gitmesek olmazmı ?"
"Olmaz mehmet hem alaeddinle goncayı görecez hadi onlarıda geç yeğenini heçmi özlemezsin ?"
Fitnat adamı yumuşak karnından vurduğunu anladı sırf yeğeni hızırı görmek için bile yenişehire giderdi.
"Eyi gidelim bari lakin kalkmam için bir kere öpesin"
Fitnat adamın yüzündeki sırıtışa baktı.
"İmdi nerden çıktı Mehmet kalk işte koca adamsın"
Kızı kolundan tutup yatağa çekende bir hamleyle altına aldı.kendine şaşkına bakan hatunu görende daha da keyiflendu.
"Ha illa naz edecem dersin"
"Mehmet ne edersin imdi sırasımıdır ?"
Adam kadını umursamadan dudaklarını birleştirdi.
"Hemde tam sırasıdır hem bunun sırasımı olur hatunum değilmisin istediğim vakit öperim.
Adamın dudağına bıraktığı seri öpücüklerle ısrar etme çabasıda yarım kalmıştı artık oda adama tamamen teslim etmişti kendini ufak bir kaçmaktan zarar gelmezdi zaten.
Adamın öpücükleri boynuna inende sarayın koridorlarında yankılanan sesle ikiside birbirine bakarken buldu kendini.
"Validemmm.... bey babammm... haydee kalkasınız hayırlı sabahlarınız olsun"
Kızları havvanın yanlarına geldiğini ikiside anlamıştı hemen kendilerine çeki düzen verdiler.
Kız Destur isteyip içeri girende hemen babasının kollarına koştu fitnat yine gülümsemesiyle onları izliyordu Havva tam bir baba aşığıydı.
"He anan yoktu burda hemi anca baba"
Kız anasının latife ettiğini bilirdi gülerek babasının kucağından inip anasının yanına geldi.
"Öyle deme ana seni çok severim ben"
"Bilirim kızım bilirim"
Kızının başına bir öpücük bırakmıştı.
Kız anasıyla babasına bakıp konuştu.
"Ee ama siz hala hazırlanmamışsınız dedemle ninem sizden çabuk hazırlanmış"
"İmdi hemen hazırlanırız kızım merak etmeyesin"
"Baba biz imdi halamın yanına gideriz hemi ?"
"Öyle kızım halana gideriz"
Fitnatla Mehmet kızlarının yüzünde oluşan üzüntülü bakışa anlam veremedi.
Mehmet kızına dönüp konuştu.
"Baba hızırın gardaşı Ayşe var onlar hep birlikte ben niye tek kaldım burda benim kardeşim yokmu ?"
Mehmet kızının sorusuyla hadi cevap ver dercesine fitnata baktı mehmete kalsa imdiye kadar üçüncü çocuğa gebeydi fitnat.
"Vakti gelende olur kızım"
"Nedir vakti ana çok varmıdır ?"
"Bilmezim kızım ben sana vakti gelende söylerim sen imdi dedenle ninenin yanına git bizde hazırlanıp geliriz imdi"
Havva deminki hüznünü unutup çocukça neşesiyle odadan çıkanda Mehmet hemen hatuna sataşıp eğlenmeye başladı.
"Diyesin hele fitnat nedir zamanı ?"
"Mehmett ben ne bilem"
"Eyi bilelim işte gel çocuk yapalım tekrar sonra yine yapalım öyle öyle gider işte"
"Sana kalsa işimiz iş zaten"
"Öyle ya bu Yenişehire gidecek olmasak bugün elimden kurtulamazdınya neyse gayrı dönüşte bir süre yataktan çıkmayız"
Fitnat adamın dedikleriyle kızarıp başını eğdi utangaçlığını hala alamamıştı.
"Al al oldu yanakların"
Adamın gülerek söylediğine karşı oda konuştu.
"Utandırmayasın o vakit"
"E sende hemen utanırsın ne edeyim ama ben dedim diyeceğimi döndüğümüz vakit sade benim olacaksın"
🖤
Fitnat aradan geçen aylar sonrasında bugün gebe olduğunu öğrenmişti sonrasında mehmette öğrenmişti adamın gözlerindeki sevinç fitnati daha çok mutlu etmişti.
"Fitnat Havva henüz bilmez demi"
"İlk sana söyledim Mehmet başka kimse bilmez"
"Öğrenende çok sevinecek"
"Bilirim çok istiyordu bir kardeşi olmasını"
"Ben imdi gidip onu bulup geleyim söyleyelim"
"Eyi bekliyorum sizi burda"
Mehmet gitmiş kızını bulmuş odalarına getirmişti.
"Baba ne diyeceksiniz bana merak ederim"
"İmdi anan söyleyecek kızım az daha sabır"
Kız merakla annesine baktı.
"Kızım imdi sana çok sevineceğin birşey söyleyecem"
"De ana merak ederim"
"Sana gardaş gelir havvam"
Kızın yüzünü ilk şaşkınlık ifadesi almış sonrasında gülmeye başladı.
"Ablamı olurum ben imdii"
Odada koşturmaya başlayınca Mehmet seslendi.
"Sakin ol hele kızım gel bakalım buraya"
Kızı kucağına alınca kızın elini fitnatın karnına koydu.
"Gardaşın burdadır"
"Ana ne zaman gelecek gardaşım"
"Daha çok vardır kızım önce büyümesi gerekiyor"
"Olsun ben beklerim onu"
"Senden çok iyi bir abla olur kızım"
"Öylemi dersin baba olurmuyum"
"Öyle olursun tabi"
"Gardaşım kızmıdır erkekmidir ?"
"Onu şimdi bilemeyiz kızım doğduğunda öğrenicez"
"Sürpriz mi yapıcak yani kardeşim anne"
Fitnat kızın düşüncelerine güldü çok masum düşünüyordu çocuklar.
"Öyle edecek kızım"
Havva annesiyle babasının ortasına geçmiş ikisinede sarılıyordu şimdi içinde ise kardeşi olacaği için büyük bir sevinç vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fitmeh/Muâşaka
FanfictionGermiyanların tek varisi yakup bey oğlu Mehmet beyin obadaki fitnat hatuna olan aşkı ve ikisi arasında yaşananlar...