1-

496 35 90
                                    

Omegaverse olayını zaten biliyorsunuzdur diye anlatamayacağım o yüzden hikayeye geçiyom direkttt iyi okumalarrrr
__________________

Luffy her ne kadar güçlü olsada aslında kendi içinde narin bir omegaydı tabii bunu Luffy'nin yakınları hariç kimse bilmiyordu. Luffy'de bilmelerini istemiyordu.

~

"Luffy kalk hadi yine geç kalacaksın!" Sabo evin taa alt kattaki mutfağından gür sesiyle Luffy'e bağırıyordu.

Luffy Sabo'nun sesini duyar duymaz mızmızlaranarak kalkıp hazırlanmaya başladı.

Aşağıya inip Sabo'nun yaptığı harika ötesi sucuklu yumurtayı mideye indirip üstünü giyindi. En sevdiği kıyafeti yıkamada olduğundan Ace'in dolabından güzel bir şeyler araklayıp kapıya doğru yöneldi.

"Luffy- LAN USTÜNDEKI BENİM DEĞIL Mİ?"

"Ha? NE ALAKA BE O BENİM."

"He öyle mi pardon."

Bazen abisinin mal olması işine geliyordu Luffy'nin. Her ne kadar kendiside mal olsada.

"Hadi çıktım ben abiii."

Diyip birisinin cevabını dinlemeden kapıyı kapattı. Okula bisiklet sürerek gitti.

"Haa!?!? Luffy ca nigga? (Haa o Luffy  değil mi)"

Luffy Zoro'nun sesini duyduğu gibi etrafına baktı ve Zoro'yu gördü.

"ZOOOROOO HAHAHA HİSASHIBURİİİ!! (Zoro!?!? Görüşmeyeli uzun zaman oldu!)"

Luffy Zoro'nun üstüne atladı. Zar zor nefes alan Zoro sonunda bir yerden kafasını çıkartıp tüm oksijeni içine çekti.

O sırada Sanji ve arkasında Law okula girdi.

"Aa Sanjii!!! Trao!!!"

Luffy koşarak ikisinin üstüne atladı ve üçü beraber yere yapıştılar.

"İkinizde çok özlemişimm." Dedi gülerek Luffy.

"Bende Luffy. Şimdi üzerimizden kalk."

"O haklı Luffy-ya."

Luffy gülümseyip yerde dikleldi. Zoro'da Luffy'e kalkmasına yardım etmek için elini uzattı.

"Bana yardım etmek yok mu lan marimo!?"

"Sen kendin kalk."

"Hıh sana ihtiyacım yok zaten."

Okulun ders zili çalmasıyla herkes içeri girdi. Luffy, Sınıfta oturan Robin ve Nami'yle de hasret giderdikten sonra 4 saat boyunca ders işlediler teneffüs felan fistan derken öğle tenefüsü gelmişti.

Grupça kantinin oradaki masalara oturup yemek yiyip sohbet ettiler. Herkes yazın yaptığı maceraları anlatıyordu.

"...İşte tarlada fazladan mesai yaptığımdan artık kantine harcayacak çok param var!" Dedi Usopp.

"Ooo bizede bir şeyler verirsin değil mi Usoppcuğum!"dedi Nami imalı bir şekilde.

"Merak etmeyin Nami-swann ben size her şeyimi veririm~!!"

Luffy'nin gözü Zoro'ya kaymıştı. Sanji'ye sinirli bir şekilde bakıyordu. Zoro Sanji'ye olan hislerini ilk önce herkesten çok güvendiği arkadaşı Luffy'e söylemişti. Luffy'de karşılık olarak Zoro'ya Law'a olan hislerinden bahsetmişti.

Evet Luffy Law'a geçen seneden beri plotonikti ve hiç karşılık alamadı. Kendisi baskın bir Alfa olduğundan hoşuna gitmeyen kimseyle ilgilenmiyordu. Yada o (luffy) öyle sanıyordu.

Masada sohbet dönerken Luffy ellerinin titrediğini ve biraz tuhaf hissettiğini fark etti. Bu şey gibiydi... kızgınlığa girmiş gibiydi.

Kimsenin fark etmesini istemediğinden yanına bastırıcı ilacını alıp hemen tuvalete koştu. Onların olduğu tuvalette insanlar olduğu için aceleyle 2. kata çıktı.

Tuvalet boş olduğu için içi rahatlamıştı. Hemen bir tuvalet kabininin içine girdi ve elleri titreye titreye ilacın kapağını açmaya çalıştı.

Bu tuhaf histen dolayı altındaki hareket ediyordu. Tuvalet boş olduğu için inleme seslerini bastırma gereği duymadı.

Tam ilacın kapağını açacağı sırada boş sandığı tuvaletten bir sifon sesi gelmişti. Demekki burada birisi vardı. Ama her şey için çok geçti çoktan kendisinin sesini duymuş olmalıydı. Umarım beni tanımayan birisidir diye geçirdi Luffy.

"Luffy-ya iyi misin?"

Luffy gözlerini sonuna kadar açtı ve tırnaklarını ellerine geçirdi. Law'un kendisini duyduğuna inanmıyordu.

"İ-iyiyim."

"Bana pek öyle gelmedi. Ama pekala seni lavabonun dışında bekliyorum. İyi olduğunu görmeden bir yere gitmeyeceğim."

"Tamam..."

"Bu arada Luffy-ya. Fermonlarını yayıyorsun okuldaki bazı Alfalar bu hoş kokuyu duymadan bastırıcını iç."

Law bir cevap beklemeden tuvaletten çıktı. Luffy fermonlarını yaydığını fark etmemişti ama bu kızgınlık döneminde gayet normaldi.

Luffy elleri titreye titreye ilacını içti ve yüzüne su vurup tuvaletten çıktı.

Lavabonun dışında ona endişeyle bakan Law'u gördü.

"Teşekkürler Trao."

"Evet. O zaman ben gidiyorum görüşürüz."

"Görüşürüz."

Onun gitmesiyle Law'un arkasından bakmıştı Luffy. Ve Law'un tuvalette dedikleri aklına geldi. '...Alfalar bu hoş kokuyu duymadan...' Fermonlarının kokusunu hoş bulmuştu. Bu onun kızarmasına neden oldu ve kızgınlıkta olduğundan bu gibi şeylerden normalden daha fazla etkileniyordu.

Zilin çalmasıyla sınıfına çıktı ve öğretmenin gelmesini bekledi. Derstede hep Law'u düşünmüştü. Bu gidişle ona deliler gibi aşık olacaktı.

______________________

Yeni kurguuuuuuu umarım diğer hikayeler gibi bu da okunur.

Oy verip yorum yaparsanız sevinirimmm

Ve okuduğunuz için tesekkurlerrrrr

650kelime

come on fuck me emo boy || lawlu !omegaverse!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin