6- (zosan)

140 20 46
                                    

Zoro, Sanji'nin yanındaki yerini aldı. Herkes ona bakıyordu o da gözlerini Sanji'ye çevirdi.

"Sor bakalım aşçı."

Sanji ağzını yamulttu.

"Hmm... Aklıma bir şey pek gelmedi ama sorayım hadi. Buradaki en sevdiğin kişi?"

Zoro'nun o an dalgınlığına gelmişti o yüzden gelişine cevap verdi.

"Sensin."

Herkes ona gözlerini kocaman açıp bakarken Zoro yutkundu. Yanlış bir şey söylediğini anladı.

"Sensin... Luffy."

Herkes normal halina dönerken Zoro kılpayı kıçını kurtardığı sanıyordu ki Law'un ona olan sinirli bakışları görmesiyle nefesini verdi. 'Ne mal adam bu ya' diye düşünüyordu.

"Zoro! BENDE SENİ ÇOOOKK SEVİYORUM!"

Luffy masanın üzerinden Zoro'nun üzerine atlamıştı. Ve bununla birlikte Zoro üzerindeki sinirli bakışların yoğunluğunun arttığını anlamıştı.

Zoro üzerindeki Luffy'i üzerinden attıktan sonra şişeyi Robin'e itti.

Robin Zoro'ya Zoro'da Robin'e bakıyordu.

İkiside birbirlerine bakarken Sanji mutsuz bir biçimde ikiliye bakıyordu. 'Ne gerek vardı bu gereksiz bakışmaya ya?' Diye düşünüyordu.

"Franky'den hoşlanıyor musun?"

Robin gülümseyip bardaktan içti. Bu evet demekti. Nami ve Usopp kıkırdarken Robin bardağı yanındakine itti.

.
.
.

Uzun zamandır oyunu oynuyorlardı. Usopp, Luffy ve Sanji çoktan sarhoş olmuşlardı bile.

Diğerleri oyunu oynarken Nami artık bitirmeleri gerektiğini söyledi ve esnedi.

"Saat çok geç oldu çocuklar. Hadi bakalım herkes yataklara."

"Ben eve gideyim."

Nami kalkmak üzere olan Law'u durdurdu.

"Hayır lütfen bu gün misafir ol."

"Luffy-ya'ya sormadan yapamam ama şuan kendiside sarhoş." Diyerek masada Usopp'la saçma salak hareketler yapan Luffy'i işaret etti.

"Onun ablası gibiyimdir evin ikinci sahibi sayılırım o yüzdeenn bu gün misafirimizsin. Luffy'de isterdi."

Law gözünü kıkırdayan Luffy'e çevirdi.

Yüzünü ekşitip kabul etti.

"Peki. Nerede yatıyorum?"

"Robinle biz yatıcaz. Zoro Sanji'yle misafir odasında yatabilir (yataklar ayrı) . Usopp salonda yatsın. Sende Luffy ile yatabilirsin.(çift kişilik)"

Zoro Law'un konuşmasına izin vermeden konuştu.

"Ben bu kıvırcıkla yatmam! Salonda ben yatarım."

"Zoro kes sesini sen bu koltuğa sığmazsın bile kocaman bişeysin git yat yatakda evden kovarım seni."

Zoro üffleyip kafasını Sanji'ye çevirdi.

Masaya kafasını koymuş parmaklarıyla oynuyor aynı zamanda da mırıldanıyor ve arada kıkırdıyordu.

Zoro onun çok tatlı olduğunu düşündü. 'Kafayı yedirecek bu çocuk bana bir insan bu kadar tatlı olamaz!'

Law Nami'ye Luffy ile yatmak konusunda ısrar edecekken Zoro'ya verdiği tepkiyi gördü ve tırstı. 'Bu kadın fena be.' Diye düşündü.

Nami Zoro'ya kaş göz yaparak herkesi yatağına taşımasını söyledi ve Robin ile birlikte yataklarına gittiler.

Zoro Usopp'u koltuğa fırlattıkdan sonra üzerine çarşaf(yorgan niyetine) fırlatıp Sanji'nin yanına gitti.

"Luffy'i odaya sen götürebilirsin."

"Tamam."

Law Zoro'ya ters bir bakış atıp Luffy'i kucağına aldı ve odalarına gittiler.

Zoro içinden Allah'tan sabır dilerken Sanji'ye bakıyordu.

(ZORO MÜSLÜMAN)

Bir iç çekip gülümsedi. Tatlı bulduğu çocuğu kucağına aldı ve kafasını saçlarına götürüp kokusunu içine çekti.

"Zoro~ ne yapıyorsun?"

"H-Ha?!... Odaya götürüyorum. Seni."

"Birlikte mi uyuyacağız!?"

Zoro Sanji'nin heyecanlanmasına gülümsedi. Bunları sarhoş olduğu için yaptığını biliyordu.

"Evet."

"SARILABİLİR MİYİZ!?"

Zoro gözlerini kocaman açtı. Sanji çok yüksek sesle bağırdığından herkes duymuş olmalıydı.

"Sesini alçalt biraz kıvırcık!"

"SARILALIM NOLUR!!!"

"Suss!!!"

Zoro yavaş olan adımlarını hızlandırıp hemen kendilerini odaya soktu. Kapıyı kilitledi ve Sanji'yi yatağa nazikçe bıraktı.

"SARILALIM ZOROOOO! GEL HADI LÜTFEN!"

Zoro dişlerini sıkıp kaşlarını çattı.

Çok istiyordu onunla sarılmayı ama sabah bunları hatırlarsa biraz garip olabilir diye düşünüyordu.

"Olmaz kıvırc-"

Sanji Zoro'nun kaslı bileğinden tuttu ve kendisine çekti. Yatağa düşen Zoro üzerinde Sanji'yi görmesiyle birlikte terlemeye başladı.

"Olmaz kıvırcık..."

Sanji'yi üzerinden ittirmeye çalışmasıyla Sanji ona daha fazla yapıştı.

"Zoro~"

Sanji fermonlarını yaymaya başlamıştı.

"Sanji yapma."

Sanji kendi adını sevdiğinden duymasıyla daha da mutlu oluyordu.

"Mhm~ Zo-ro!"

Zoro yumruklarını sıkıyordu. Kendisine hakim olması lazımdı. 'O şuanda sarhoş hiçbirşey yapamam! Ah! KAFAYI YİYECEĞIM!!'

"Sanji! ÇIK"

Zoro'nun bağırmasıyla Sanji ürkmüştü. Gülümseyen yüzü soldu ve yerini dolan gözler aldı.

Sanji gözünü Zoro'dan çekip yere baktı.

"İyi tamam. Çıkıyorum."

Zoro onu kırmak istememişti. Kendisini zor tutuyordu ve Sanji'yi yaptıklarına pişman etmek istemiyordu sadece.

Sanji yüzünü Zoroya döndü. Yatak çok küçük olduğundan hala birbirlerine değiyorlardı.

"Sanji bak kalbini kırmak istemedim sadece... şuan olmazdı. Sarhoşsun."

Sanji'den ses çıkmayınca Zoro vücudunu dikeltip onun suratına baktı.

Gözleri kapalıydı ve ağlıyordu.

Zoro onun yüzünü kendisine doğru çevirdi ve yavaşça göz yaşlarını sildi.

"Üzgünüm. Hadi sarılalım."

Zoro yanına yatıp ona sarılırken Sanji burnunu çekti ve o da sevdiğine kollarını sardı.

"Seni seviyorum Zoro. Her zaman sevdim."

Zoro'nun gözleri yorgundu. Bu da sarhoş olduğu içindi. Sanji onu asla sevmeyecekti. Diye düşünüyordu.

Bir süre sonra Sanji'nin nefesi düzene girdiğinde Zoro onun uyuduğunu anlamıştı.

Kafasını kaldırdı ve onun yüzünde gözlerini gezdirdi. Sapsarı saçları çok yumuşaktı. Yüzü kusursuzdu. Kıvırcık kaşları çok tatlıydı. Muhteşem bir insandı Sanji, Zoro'nun gözünde.

___________________________

ALIN SİZE BÖLÜM HEMDE ZOSAN!!##¥¥%@@### GELECEN BOLÜM LAWLU GELECEK MERAK ETMEYIN

Okuduğunuz için teskkurler😇

Oy verip yorum yapmayı unutmayınnnn

come on fuck me emo boy || lawlu !omegaverse!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin