7-

95 13 17
                                    

Law Luffy'i kucağına alıp Nami'nin ona gitmesini söylediği odaya doğru yöneldi. Ona dokunmak, onun sarhoş olduğundan dolayı istemsizce yaydığı çilek kokulu fermon... Law'u delirtiyordu.

Onun tatlılığına dayanamıyordu.

Luffy gözlerini açmış, salak salak Law'a bakıyordu. Arada gözlerini kırpıştırıyor ve gülümsüyordu.

Law kaşlarını çattı ve Luffy dışında heryere baktı.

Çünkü ona baktığında kendisini onu öpmemek için tutabileceğini zannetmiyordu.

Law'un dikkati ona sarılan bedenle dağıldı. Law, kafasını göğsüne koyan çocuğa bakarken aynı zamanda odanın kapısını açıyordu.

"Mhm~"

Luffy sevdiği tarafından yatağa bırakılınca inledi. Law'un yanakları kızarmıştı. Her zaman olur ama bu sefer olmaz. Diye düşünüyordu. 'O sarhoş...'

Luffy yatakta iki büklüm yatarken Law kenarda duran yorganlardan bir tanesini Luffy'nin üzerine örttü.

Ve bunu yaparken onun hafiften ıslanmış yanakları dikkatini çekti. Bir elini onun omzuna attı ve konuştu.

"Luffy-ya bana bakar mısın?"

Luffy hayır anlamında kafasını sallayınca Law iç çekti.

Zaten onun omzunda olan elini biraz hareket ettirdi ve şimdi Luffy ile gözgözelerdi.

"Neden ağlıyorsun?"

"A-ağlamıyorum"

"Ağlıyorsun."

"Trao..."

Luffy Law'u bileğinden tutup yatağa çekti. Kafasını onun göğsüne gömüp konuştu.

"Neden benimle ilgilenmiyorsun? Ben hariç her yere bakıyorsun. Seni sevdiğimi anlamıyor musun? Of keşke sende beni sevsen... Trao~ seni seviyorum."

Sonlara doğru sesini kısmıştı Luffy.

"Sarhoş olduğun için böyle davranıyorum. Yoksa seni çok seviyorum. Buna emin ol."

Luffy burnunu çekerek konuştu.

"Gerçekten beni seviyor musun?"

Law gülümseyip Luffy'i iyice kendisine çekti.

"Hemde öyle böyle değil çok seviyorum."

Luffy'nin gülümsediğini çıkardığı kıkırtılardan anlamıştı Law.

Kendiside gülümsedi ve ona sarılmaya devam etti.

"Beni bu kadar çok seviyorsan o zaman bu sana hediyem olsun."

Luffy kafasını onun göğsünden kaldırıp Law'un yüzünü öpmeye başladı. Yanağını, alnını, burnunu, gözlerini, çenesini... öpülmeyecek yer bırakmamıştı. Dudakları dışında.

"Burası bizim için özel olmalı."

Luffy, Law'un dudaklarında parmaklarını gezdirirken konuştu.

"O yüzden şuanda olmaz."

Kollarını Law'a sardı ve onun şaşkın yüzünü izlemeye başladı.

Luffy, Law'un salgıladığı fermonları duyduğunda gülümsedi.

"Neden kendini tutuyorsun? Üzülüyormuşsun gibi hissediyorum."

"Sana dokunamayacağım için üzülüyorum."

"Neden? İkimizde birbirimizi seviyorsak bana dokunabilirsin? Değil mi?"

"Olmaz. Sarhoşsun. Bu günlük bununla yetinecelim."

Luffy gülümsedi ve gözlerini kapattı. Yüzünü büyük bir huzurla birlikte onun omzuna koydu.

"Sarhoş olayım veya olmayayım her zaman seni seveceğim. Ve sevdim."

Law titrediğini hissetti. Luffy'i daha sıkı sarıldı ve sarmaladı.

Onun yanağından öpmek için kafasını eğdiğinde onun uyuduğunu fark etti.

"Luffy-ya?"

Luffy'den cevap vermeyince onu üstünden indirdi ve yorgana sarıldı. Onun uyuyan güzel yüzünü seyrederek uykuya daldı.

'Çok sevdiğim kitaplar kadar güzel, aynı zamanda bir o kadar delisin. Seni sevmemek mümkün değil. Sen bu kadar güzel olursan ben nasıl dayanacağım?"

_________________________

Diğer bölüme gönderme yapmış gibi yazmaya çalıştım ama olmadı galiba umarım beğenmişsinizdir çünkü bu bölüm benim hiç hoşuma gitmedi öfff

Okuduğunuz için teşekkürler

Oy verip yorum yaparsanız sevinirimm

come on fuck me emo boy || lawlu !omegaverse!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin