3-

230 27 13
                                    

Okul en sonunda bitmiş, Herkes evlerine dönüyordu. Luffy, Zoro, Nami, Usopp, Sanji, Robin ve Franky hep birlikte okuldan çıkmış evlerine dağılıyorlardı. Dışarıda yağmur kovadan boşalırcasına yağdığı için herkes ıslanmamak için koşuyordu.

"Buyrun Nami-swan Robin-chwan ceketimi alabilirsiniz ıslanmayın lütfen. ♡"

Robin ve Nami Sanji'ye teşekkür ettikten sonra Sanji hariç herkesin üzerinde bir şey vardı.

Sanji soğuktan titrerken bir anda birisi ona bir şey fırlattı. Sanji fırlatılan şeyi yüzünden çektikten sonra onun bir ceket olduğunu ve tam önünde koşan Zoro'dan olduğunu anlamıştı.

"Hey marimo emin misin sen üşümeyesin?"

"Kes sesini de giy şunu salak kıvırcık."

Sanji gülümseyip teşekkür etti. Zoro Sanji'nin teşekkürünü almaya alışık olmadığından kızarmıştı.

Luffy onlara bakıp güldü ve keşke bende Law ile böyle olsam diye geçirdi içinden. Onunla çok yakın olmak için her şeyini verirdi. Ne vardı ki Law araya mesafe koyuyordu?!

"Oi mugiwara-ya önüne bak!"

Luffy duyduğu sesle arkasını dönmesiyle ağaca toslaması bir olmuştu.

"İyi misin?"

Luffy onun omzundan tutan sevdiğine baktı.

"Trao? Senin burda ne işin var?"

"Babamın yanına gidiyordum. Hem sana önüne bak dememe rağmen niye arkana bakıyorsun!? Canın yandı mı bari?"

Trao elini Luffy'nin alnına koyup kızaran yeri okşadı. Bununla kıpkırmızı olan Luffy zaten kızgınlıkta olduğundan farketmeden feremonlarını salgılamaya başlamıştı.

"Umm... mugiwara-ya feremon yayıyorsun."

Luffy şaşkınlıkla gözlerini açıp konuşu.

"A-a kusurma bakma Trao! Eehh o zaman görüşürüz?"

"Aynı yoldan gidiyoruz o halde birlikte gitmek ister misin?"

Luffy kafasını sallayıp yarım saattir onların konuşmasının bitmesini bekleyen arkadaşlarına döndü. Hepsi bir şeyi anlamışta Luffy'e ima yapıyormuş gibi bakıyordu.

"H-Hadi gidelim Trao."

Hep birlikte yürümeye devam etmişlerdi. Yavaş yavaş herkes ayrılınca Trao ve Luffy kalmıştı.

"Ben geldim."

"Ben geldim."

İkisi birlikte aynı şeyi söylediklerinde birbirlerine baktılar.

"Haa baban burada mı oturuyor?"

"Evet bu binanın 3. katında taşınalı iki hafta oluyor."

"Aa bende 4. Kattayım! Baban biraz garip ama iyi birisi. Onun çocuğu olacağı hiç aklıma gelmezdi."

Luffy gülümsedi ve ikisi beraber içeriye girdiler.

"O zaman görüşürüz Luffy-ya evlerimiz bu kadar yakınsa bir ara uğrarım size ne dersin?"

"Haha tabii neden olmasın."

Law Luffy'nin heyecanlanmasına gülümseyip kapıyı açtı.

"Tekrardan görüşürüz Luffy-ya"

"Evet görüşürüz Trao."

Law kapıyı kapattığında Luffy gülümseyerek merdivenlerden bir üst kata çıktı. Law ile kısacık bile olsa zaman geçirmek onun için rüya gibiydi. Umarım bir gün evime gelir diye düşünüyordu.

Evine geldiğinde abileri evde yoktu. Ace ve Sabo'ya mesaj atıp nerede olduklarını sordu. İkisi beraber ortak arkadaşlarında yatıya kalacağını duyduğunda Luffy heyecanla telefonu kapattı ve eve arkadaşlarını çağırdı.

Zoro, Nami, Sanji, Usopp ve Robin geliyordu. Franky'nin evde işleri olduğundan gelememişti.

Sıra sıra herkes eve gelince dışarıdan aldığı yemekleri salona dizip etrafına oturdular. Bu gün herkes burda yatıya kalacaktı o yüzden akşama kadar istediklerini yapacaklardı.

Tam Zoro'nun aldığı cipsi ağzına atarken telefonuna mesaj geldi Luffy'nin. Telefonunu eline alıp kimden geldiğine baktı. Law ona mesaj atmıştı!

Bir tanecik TRAOM♥︎♥︎:
-Luffy-ya evinden gelen seslere bakarsak herkes orada. Benimde evde çok canım sıkılıyordu gelsem bir sorun olur mu?

Siz:
TABİİKİ BİR SORUN OLMAZ KOŞ
GEL HEMEN

Luffy heyecanla mesaj yazarken Nami'ye yakalandı. Nami Luffy'nin elinde telefonu yakalayıp Law ile yazışmaları okudu.

"Hmm bu seni şey olduğun çocuk değil miii?"

"Neeee aramızda hiç bir şey yok saçmalama! Hem ondan hoşlanmıyorum!!"

"Ben senin ondan hoşlandığını söylemedim ki neden öyle anladın? Hmmmm yoksa?" Dedi Nami bilmiş bir şekilde.

"AA TAMAM ONDAN HOŞLANIYORUM AMA BANA HIÇ YÜZ VERMİYOR GİBİ!"

"Ondan hoslandığını dedem bile anladı Luffy o buraya geldiğine göre sen bana bırak ikinizi 1 haftaya kalmadan yaparım ben emin ol."

"Sana güveniyorum Nami yaparsın bir şeyler."

Luffy'nin sözü biter bitmez kapı çaldı. Luffy koşarak kapıyı açmaya gitti ve Law'u selamladı.

"Hoşgeldin Trao."

"Hoşbuldum Luffy-ya"

___________________

40 yıldır yoktum ama geldim bu bölüm aşırı sıkıcı oldu zorla yazdım zaten haberiniz olsun öbür bölümde kesinlikle 40 yıl sonra gelecek hadi görüşürüz oy verip yorum yaparsanız sevinirim

come on fuck me emo boy || lawlu !omegaverse!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin