!Şimdi olaylara Sanji'nin gözünden bakıcaz.!
-Kendisi bir beta ne bir omega gibi hormon salgılıyor ne de omegaların kokusundan etkileniyor. Sadece alfaların kokusu onu tetikliyor.
Uzun yaz tatilinden sonra arkadaşlarıyla tekrar bir araya geldiği için oldukça mutluydu.
Öğlen Luffy'nin masadan hızla kalkıp bir yere doğru koşması herkesin içinde merak uyandırmıştı ama masadaki herkes onun omega olduğunu bildiği için acil bir durum olduğunu anlamıştı. Çünkü bu bir kaç defa daha olmuştu.
Sanji bir omega olmadığı için mutluydu. Birilerine ihtiyaç duymaktan hoşlanmadı. Küçüklüğünden beri kardeşleri onu dışlamış, zorbalık yapıp vurmuşlardı. O yüzden artık kendi hakkını kendisi savunmak istiyordu.
Fakat bir beta olması onun birisinden hoşlanmayacağı anlamına gelmiyordu. O şanslı kişi Roronoa Zoro'ydu elbette.
Ondan hoşlanmasına rağmen şu ana kadar hiç belli etmemişti çünkü karşılık alamayacağını kendiside biliyordu.
...Luffy masadan ayrıldıktan sonra herkes birbirlerine baktı ve Nami iç çekti.
"Sanırım yine Luffy'nin sırrıyla alakalı bir problem. Endişelenmeye gerek yok hadi dışarı çıkalım size dedikodu anlatmam lazım."
Herkes onayladıktan sonra grupça bahçedeki çardağa oturdular.
Sanji Zoro'yla yan yana oturmuştu. Bacakları birbirine deydiğinden biraz gerilmişti. Omega olsaydı kesinlikle şuan fermonlarını salgılıyor olurdu.
Nami elindeki dedikoduları anlattıktan sonra Usopp'la kavgaya girişmişti.
"Hayır onun böyle olmasına imkan yok.." vs. Bir şeyler zırvalıyorlardı.
"Sizde bu kokuyu duyuyor musunuz?" Bunu diyen kavgayı bırakmış havayı koklayan Usopp'du.
Nami: "Evet, çok güzel bir şey kokuyor. Bu bir... omeganın kokusu gibi."
Zoro bir anda kafasını Sanji'ye yaklaştırdığında bu defa daha çok gerilmişti.
S:"H-hey ne yapıyorsu-"
Z:"Kıvırcık kaş gerçekten bir omega olmadığına emin misin?"
S:"Evet eminim neden ki? BEKLE KIVIRCIK KAŞ MI-"
Z:"Bu koku senden geliyor."
Zoro'nun bu dediğle Sanji sakinleşip omzunun üstünden kendisini koklamaya çalıştı.
"Ama ben betayım. Betalar fermon salgılamaz ki."
Nami: "Neden olduğunu bilmiyorum ama Zoro haklı Sanji-kun, koku cidden senden geliyor."
Sanji'nin yine aklına küçükken yaşadıkları gelmişti. Kardeşleri gibi bir Alfa olamadığından zorbalık görmüştü ve hep en azından bir omega olmadığı için mutluydu. Fakat şimdi bir omega gibi bir fermon salgılaması...
"Ben revire gideceğim neyim varmış bir bakayım."
"Bende geliyorum."
Zoro, Sanji'nin üzgün yüzünü gördükten sonra onun için endişelendiğinden yanında olmak istemişti.
Sanji normalde onun yanında gelmesini istemezdi ama aklındaki seslerden dışarıda neler olduğunu duyamıyordu bile.
Beraber revire gittiklerinde hemşire odaya sadece Sanji'yi almıştı.
Sanji hemşire ablaya ne olduğunu anlattıktan sonra hemşire Sanji'ye bazı testler yaptı ve bir ders sonra gelmesini söyledi.
Sanji Zoro'yla sınıfa çıktıklarında herkes anlamış gibi Sanji'ye bakıyordu. Sanji başı aşağıda bir şekilde sırasına oturdu, kalemiyle bir şeyler çizmeye başladı.
O sırada okulun zorbası Bellamy Sanji'yi dürttü ve konuştu.
"Okuldaki herkes seni beta sanıyordu. Ne olduda birden bu kadar güzel bir koku salgılamaya başladın ha küçük omega?" Diyip kıkırdadı.
Sınıftaki bazı kişilerde ona ayak uydurdu. Sanji dişini sıka sıka ağzının içini kanatmıştı. Böyle bir duruma düşeceğini hiç düşünmemişti. Tam kaşlarını çatıp ayağa kalkıp ona bağıracakken uykusundan yeni uyanmış olan Zoro konuşmaya başladı.
"Onun omega olup olmadığından sana ne Bellamy? Yoksa sende mi erkeklerle ilgileniyorsun?"
Sınıftakiler Bellamy'e gülerken Sanji ve Zoro bakışıyorlardı.
"NE DEDİĞİNİ SANIYORSUN LAN RORONOA!?"
Bellamy tam Zoro'ya vuracakken onun yumruğunu Sanji durdurdu.
"Derdinin benimle olduğunu sanıyordum."
Bellamy kaşlarını çatıp Sanji'nin karnına vuracakken Sanji ona güçlü bir tekme geçirdi. Bellamy arkaya doğru sendeledi ve Sanji bir tekme daha geçirecekken onun bacağından Zoro tuttu.
"Bu kadar yeter."
Sanji bacağını yere indirdi ve düzgün bir şekilde sırasına oturdu.
Zoro Bellamy'nin yanından geçerken kulağına doğru fısıldadı.
"Umarım bir daha ona bulaşmaman gerektiğini anlayabilmişsindir."
Bellamy kaşlarını çattı ancak bir şey demeden sırasına oturdu.
Sanji Zoro'nun onun kulağına ne söylediğini merak ediyordu. En sonunda hoca içeriye girdi ve ders işlediler.
Zoro tüm ders boyunca uyusada Sanji'nin gözü ondaydı. Zoro'nun kendisini koruması çok hoşuna gitmişti. Ona her geçen gün daha çok aşık oluyordu. Ve ona aşık olduğu için çok mutluydu.
_________________
Yeni bölümü çok geç attım üzgünüm. Derslerime ağırlık verdiğimden yazmaya çok vakit bulamıyorum.
Bu arada ilk bölüm 51 okunmuş normalde bu kadar hızlı okunma kazanamazdım hepinize bolca teşekkür ediyoruuuumm
Ve okuduğunuz için teşekkürlerrrrrr