Sabah, Law üzerinde bir ağırlıkla uyanmıştı. Gözlerini açtığında ağzından salyaları akan bir Luffy ile karşılaşmıştı. Gülümsedi ve gözlerini avuşturdu.
Onu uyandırmak istemediğinden bir süre kıpırdamadı ve sadece onun kendisine göre tatlı olan o yüzüne baktı.
Saatler geçtikten sonra Luffy üzerinde kıpırdanmaya ve hafiften gözlerini açmaya başladığında Law gözlerini kapattı. Luffy'nin onu izlediğini anlamasını istemiyordu.
Luffy uyandığını belli edecek birkaç hareket yaptıktan sonra Law'un burnuna tuhaf fakat oldukça tatlı bir koku gelmeye başladı. Law bu kokunun Luffy'nin fermonları olduğuna karar verdikten sonra belli olmayacak şekilde gözlerini açıp Luffy'e bakmaya çalıştı.
Onun gülümseyen yüzüyle karşılaşmayı beklemiyordu. Bir yandan bu tatlı koku bir yandan da onun bu güzelliği Law'un kendisini tutmasını zorlaştırıyordu.
Law istemsiz bir şekilde kendi fermonlarını yaymaya başladığı zaman kısılı olan fakat açık gözlerinden Luffy'nin biraz halsiz düştüğünü anlamıştı. Kendisini her ne kadar durdurmak istedede yapamamıştı.
"Trao uyanıksın değil mi? Yapma... lüt-fen..."
Law gözlerini açıp kendisini durdurmaya çalışmasına rağmen yapamadı.
"Üzgünüm Luffy-ya odadan çıkar mısın durduramıyorum ve senin daha körü olmanı istemiyorum."
Luffy zorla dışarı çıktıktan sonra Law kendisini sıkmayı bıraktı ve tüm fermonlarını bıraktı.
Onun gülümsemesinde bile böyle oluyorsa devamını düşünemiyordu.
...
Bir süre sonra kendisini toparladığında kapıyı açtı ve kapının dışarısında bağdaş kurmuş öylece etrafa bakan Luffy ile karşılaştı.
"Üzgünüm Luffy-ya."
"Sorun değil. Zaten seni bekliyordum. Yani mutfağa gitmek için."
"Tamam hadi gidelim."
Law elini Luffy'nin yerden kalkması için ona uzattığında Luffy kızarmıştı. Onun elini tutup ayağa kalktı. Kalkarkende ufak bir teşekkür mırıldandı.
İkisi birlikte mutfağa girdiklerinde Sanji, Nami ve Usopp'da oradaydı.
"Günaydııııınnn millettt!!!! YEMEKTE NE YAPIYORSUN SANJIIIIII"
"Menemen yapıyorum senin en sevdiğinden."
"YAŞASIIIIIINNNNNN! He bu arada Zoro nerde?"
"O... u-uyuyor."
Sanji'nin kekelemesiyle Luffy hariç herkes ona garip garip bakmıştı.
Luffy koşarak Zoro'nun kaldığı odaya giderken bağırıyordu.
"ZOOOOOORROOOOOO!!!"
Odanın kapısını açıp Zoro'nun üzerine atladı.
"Aaggghh!!!"
"Uyan uyan uyan uyan uyan uyan uyan uyan uyan!!!!"
"YÜRÜ GİT LAN UYUYORUZ ŞURDA GERİZEKALI TÖVBE BİSMİLLAH ÇEKGİT BE"
"Shishishsihsish KALK SANJI MENEMEN YAPMIŞ"
Zoro havayı kokladıktan sonra gülümsedi.
"Oh ne güzel kokuyor bee!"
"Ştt Zoro bu gün sabah Law ile sarılarak uyandım lan!"
"Abboovvv siz akşam pişirdiniz galiba bizde Sanji'yle sarıldık valla oohh gece yanına çekti beni uyuduk birlikte"
"Zoro kaptık lann işte budur ortaklık çak bakim"
Luffy elini uzatınca Zoro'da çakmak için yeltendi.
"Hoopp bakkaaaall!"
Luffy elini çekip Zoro'ya yumruk çakınca Zoro bağırıp Luffy'e vurmak için ayaklandı.
"LAN GÖTT GEL BURAYA!"
"GELDE YAKALA LAN GÖT LALESİ"
İkisi birlikte kovalamaca gibi bişey oynarlarken neredeyse evi turlamışlardı.
Zoro en sonunda Luffy'ye bir tane geçirince ikiside sakinleşip mutfağa girdiler.
Tüm gözler onlardayken Sanji'de tabaklara yemekleri koyuyordu.
"YEMEE-!"
Luffy ayağı takılıp düşmek üzereyken Law hızlı davranıp onu tuttu.
Luffy tam olarak Law'un kucağındaydı. Herkes şoke olmuş şekilde bu sefer onlara bakıyorlardı.
"A- teşekkürler?"
"Rica ederim."
Law bunu fısıldayaraktan Luffy'nin kulağına söylemişti. Luffy kızarıp fermon salgılamaya başlamıştı.
"Ben bir tuvalete gideyim ya."
Luffy koşa koşa lavaboya giderken Law'da onun arkasından sırıyordu.
Usopp ve Nami aynı anda Ooooo yapmaya başladıklarında Law onlara pis pis baktıktan sonra sustular.
Hepsi bir kahvaltısını yaparken Luffy koşa koşa tuvaletten çıkıp sandalyesine oturup yemek yemeğe başladı.
...
"Sanji ellerine sağlık çok iyi olmuştu ya."
"Evet Sanji-kun teşekkür ederiz."
Sanji kendisine gelen iltifatlara karşı gülümserken Zoro'nun ona göz kırpmasıyla donup kalmıştı.
'Gerçi sabah sarılarak uyanmıştık umarım akşam garip bir şey olmamıştır. YA SARHOŞKEN ŞEY YAPMIŞSAKKK!!!!!??? Zoro'ya acilen dün akşam ne olduğunu sormam lazım.'
Sanji en sonunda o hareketin etkisinden çıkıp masadaki tabakları toplayıp yıkmaya başlamıştı.
Yanına birden Zoro gelince ilk önce biraz bakıştılar. Ondan sonra Zoro konuştu.
"Bulaşıklar için yardıma geldim."
"Oh.. tamam."
İkisi beraber mutfakta bulaşıkları yıkarken diğerleri ise salondaydı.
Nami konuştu.
"Ben artık gidiyorum çocuklar zaten yarın okul var ödevleri yapmam gerekiyor."
Usopp: "Bende seninle geleyim."
"Gitmeseydiniz ya!"
Luffy'nin mutsuzca soylediği şeye karşın ikili gülümsedi.
"Okulda görüşürüz ya bro."
Luffy güldü ve konuştu.
"Tamamdır biladeer!"
Usopp'la ikisi kendilerine has el hareketlerini yaptıktan sonra evden ayrıldılar.
Law'da ayaklandı.
"Bende artık gideyim. Misafiriniz yaptığınız için teşekkür ederim."
"Ne demek bu evin 13. Sahibisin artık. "
"15 mi?"
"Evet! Ben, Nami, Ace, Sabo, Zoro, Usopp, Sanji, Chopper, Jinbei, Brook, Franky, Robin ve Sen."
"Oh... Peki."
"İstediğin zaman gelebilirsin! Burası seninde evin!"
"Tamam teşekkür ederim tekrardan. Görüşmek üzere."
"Görüşürüüüüzzz!"
_______________________
Kısacık bir bölümün ardından uzun sayılabilecek bir bölüm diyoruzzzz
Uzun zamandır bölüm atmiyordum bir anda atayım dedim haydi bismillah
Zaten oylar da azalmış ya
Destek verenlere teşekkürler
Oy verip yorum yapmayı unutmayın lütfennnnnn
Sizleri seviyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
come on fuck me emo boy || lawlu !omegaverse!
Fiksi Penggemaromegaverse kitabıdır !!smut!!