(နှင်းဆီ နီနီ)
February -1
"Jimin သားရေ ထတော့လေ"
"ဟုတ်ကဲ့ အေမ"
မနေ့က basketball ပြိုင်ပွဲအပြီးမှာ..... jimin
အိမ္ကိုသာ.... မပြေးရုံတမယ် ပြေးလာလိုက်သည်....ဒီ ကျောင်းသားခေါင်းဆောင် ပြောသွားတဲ့ ဘယ်အရာ့ကိုမှ နားမလည်နိုင်....
ငယ်ငယ်တုန်းက မေမေ တိုက်တဲ့....
နွားနို့တွေ သွန်ပစ်ခဲ့တာ မှားပြီ....ဉာဏ္ကိုမမွီတာ..."Jimin ရေ ဆင်းလာပါတော့... ဒီမွာ သားသူငယ်ချင်း ရောက်နေတယ်"
သွားတိုက်နေရင်း....အမေပြောတဲ့ သူငယ်ချင်း ရောက်နေတဲ့ဆိုတဲ့စကားက jimin ကိုအတွေးများသွားစေသည်....jimin ဘဝမွာ သူငယ်ချင်းဆိုလို့..... ရေရေယာယာ မရှိတဲ့သူကို.....ဘယ်သူငယ်ချင်းက လာတွေ့မှာလဲ......
" လာပြီ အေမေရ"
လှေကားထစ်က နေဆင်းရင်း....အမေပြောသည့် သူငယ်ချင်းဆိုသည့်....သူကို တွေ့ရန် ဧည့်ခန်းထဲကိုဝင်လာလိုက်သည်.....
တွေ့ပါပြီ....ကြယ်သီး အပြည့်အစုံဝတ်ထားတဲ့
ယူနီဖောင်းက မီးပူထိုးထားလို့ကျော့နေကာ...
အပေါ်က အပြာရောင် ဆြယ္တာ ကိုဝတ်ဆင်ထားသည်.....jimin သေချာကြည့်နေတုန်းမှာ......အမေနဲ့ စကားပြောရင်း သူ့ဘက်ကိုလှည့်လာသော...မျက်မှန်ဝိုင်းနဲ့သူ.....
"ကျောင်းသားခေါင်းဆောင်""သား လာလေ ဒီမွာ kookie လေးက သားနဲ့အတူ ကျောင်းသွားဖို့တဲ့"
"Kookie? "
"ဒီကောင်လေးကတော့ သား kookie လေး
မနက္စာ တစ်ခါတည်းစားသွားလေ""တော်ပါပြီ အေမ စီနီယာ jimin နဲ့ တိုင်ပင်စရာလေးရှိလို့ပါ"
"အေး ဒါဆိုလည်း သွားကြတော့လေ"
"ဟုတ်ကဲ့ အေမ ဒါဆို သား သွားပြီနော်"
"အေမ ကျနော် လည်းသွားတော့မယ်"
"အေး ဂရုစို်က်သွားဦး"
Jimin အေမ ကေတာ့ ထြက္သြားတဲ့ သူတို့နှစ်ယောကိကို မျက်စိတစ်ဆုံးလိုက်ကြည့်ရင်းမတော်တဆ စိတ်ထဲ တွေးမိသွားတာက.....
"အော် သူတို့နှစ်ယောက်က သိပ္လိုက္ဖက္တာပဲ"
-----------------------------------------------
YOU ARE READING
My Red Flag Junior
Romance"မောင် မင်းရဲ့ မျက်လုံးတွေကို ကြည့်လိုက်တိုင်း မင်းမျက်လုံးတွေထဲမှာ မောင့် အပေါ် ဘာခံစားချက်မှ မရှိတာကို မြင်နေရတယ်"