30

551 58 76
                                    

ohomm 😉☝️⚠️











Rüya gibi hissettiren 3 hafta.

Chan'ın şehir dışından gelmesini beklediğim bir haftada buna dahil. Çünkü ne kadar bir hafta içinde kokusunu derin derin icime çekememiş, dudaklarım teninde gezinememis de olsa asla uzakta hissettirmedi bana.

Ben daha uyanmadan gunaydin mesajim atılmış olurdu.

kahvalti yaparken bir sürü foto attim. o gun ustumde olacak kombini ona seçtirdim. Derslerden ve hocalardan ne kadar nefret ettigimi anlattim ve ne zaman yazsam o yoğunluğunun içinde hep mesajıma anında döndü.

Uyumadan önce yaptığımız görüntülü konuşmalar biraz sıkıntılıydı cunku minho cidden bizi yalniz birakmiyordu.

"düşünsene jeongin, bu gerzekalı senin yanağını istedigi zaman öpebiliyor. cok komik degil mi?"

evet. böyle bi cumle kurmus ve sanki dünyanin en komik şeyini duymus gibi de gülmüştü. sonra birden ciddilesip sikerim o dudaklari diyip chan ile kavga etmisti ama burasi önemsiz detay.

o dudaklarin benim en müstehcen yerlerimde dakikalarca dolaştığını soyleyemezdim tabikide.

sadece güldüm.

su an da gülüyordum cunku yanımdaki sevgilim ve karşımdaki minho yemekte olmamıza rağmen hala atisiyorlardi.

çaprazımdaki jisung ise minhonun verdigi her bir tepkide onu destekliyor ortami iyice kızıştırıyordu. ve eger bir seyden eminsem o da minhonun arkasında jisung oldugu sürece her seyi yapma potansiyeline sahip olan birine dönüştüğüydü.

bolca atışmayla geçen yemek sonrasi evlere dagilmak icin otoparka geldik.

"jeongini eve bırakıyorsun. benim evime. sonra da kendi evine gidiyorsun chris. anliyorsun degil mi?"

minhonun cümlesi bitince bana döndü chan

"bu gece benimle, benim evimde uyumak ister misin yavrum?"

bazen boyle olunca kafama sıkmak istiyordum. cunku chan genelde alttan alırdı ama minhoya karşılık verdiginde minho delirirdi.

"yavrun? senin evinde? seninle uyumak?"

minho cidden chandan nefret mi ediyordu yoksa abilik olayına fazla mi kaptırmıştı kendini emin olamıyordum.

"sonuc olarak simdi jisung ile gideceksin ve cok yakından tanik olduğum cinsel hayatınız yuzunden gecenin nasil geçeceğini tahmin edebiliyorum. sence jeongine karışma lüksün var mi?"

chan boyle tane tane gevsekce konuşurken tek yapmak istedigim o dolgun dudaklarinı ıslakça öpmekti.

"lan aynı şey mi sence" diye minho atılınca bu sefer jisungla durdurduk onu. tum gece boyunca böylelerdi ve artik canımıza yetmişti. jisunga kaş göz yaptim beni kurtarması için.

"minho. sence de biraz abartmadik mi sevgilim. birak ne yaparlarsa yapsınlar"

minho koluna girip bir kedi gibi sırnaşan sevgilisine bakınca gözlerindeki o ışıltıyı gördüm.

"öyle mi dersin"

minhonun sorusuna kafasini salladi jisung

abime kilitlenmistim o an. hala bu kadar asik olmasina alışamamıstım orası ayri ama bu gece chan ile gecirmem icin yeterli izni vermeliydi.

"iyi bari. def olun"

tepkisi icin chana baktim.

"senden izin aldığımızı düşünmen o kadar ezikce ki. benim emir aldığım tek kisi sevgilim. o bu geceyi benimle geçirmek isteseydi her türlü yapardik bunu emin ol"

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 23 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

young and stupid | jeongchanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin