'𝟏. 𝐅𝐞𝐣𝐞𝐳𝐞𝐭'

3.2K 100 40
                                    

|SCARLETT NORTON|

Két éve, négy hónapja és húsz napja, hogy másképp kezdtem érezni a bátyám legjobb haverja iránt. Ami számomra tabu, ezt pedig tiszteletben is tartom, ám nem tudok parancsolni az érzéseimnek. De szerencsére a szigorú szüleimnek hála, olyan szinten tudom használni a póker arcot, mintha igazi profi lennék benne. Így eddig senki sem vette észre, hogy azért a bizonyos fiúért máshogy dobog a szívem. De ha valaki erre rájönne, több mint valószínű, hogy pszichiátriára záratnának engem. Főleg a szüleim, hisz arra neveltek, hogy ne hódoljak be nálam idősebb férfinek, de én Scarlett Norton egy hat évvel öregebb hímegyedbe zúgtam bele. Ami igazából nem is annyira vészes, de a szüleim, sőt egész családom szerint ez felérne azzal, mintha kirabolnék legfeljebb egy bankot. A bátyámat szerintem nem érdekelné, hogy a pali idősebb vagy fiatalabb nálam, de az biztosan megütné a fejét, ha megtudná, hogy a személy történetesen a kiskori barátja, aki még most is egyedüli személy akiben teljes mértékben megbízik. A karom le merem rá fogadni, hogy Hanry még azt is megosztja Liammel, hogy éppen kivel feküdt össze és, hogy milyen volt azzal a lánnyal a sex. Szóval ezért sem árulom el senkinek, hogy éppen Liam Keller az akivel éjszakánként hamis szituációkat képzelek el, mivel tudom, hogy a való életbe sosem történne az amit elképzelnék. Még a legjobb barátnőm Emily sem sejt semmit és még neki sem mertem eddig elmondani. Talán azért se, mert naponta arról áradozik, hogy Liam mennyire helyes és, hogy biztos jó vele a sex. Nem titok, hogy a lány oda van a fiúért és biztos vagyok benne, ha elmondanám az érzéseimet, kiakadna aztán sikítozna, hogy ő megmondta, majd valahogy összehozna vele. Ami számomra jó lenne, azonban másnak nem éppen. És hiszem azt, hogy úgy is tönkre tennék a kapcsolatom Kellerel ha egyáltalán sikerülne a kegyeibe férkőznöm, ami meg egy másik probléma a kapcsolathoz vezető úton. Ugyan is nyílt titok, hogy a fiú csupán az egyéjszakásokat fogadja el és sosem maradna meg egy lánynál sem, amire azt hiszem valamennyire büszke is. Míly tagadni, a srác egy két lábon járó Red flag, de nem számoltak azzal, hogy a piros a kedvenc színem. Illegális autó versenyző, amit akkor tudtam meg, mikor ő és a bátyám a konyhába beszélgettek erről én pedig mindig rosszkor vagyok rossz helyen. Mondjuk ezt azért nem nevezném annak, de kinek mi. Motorozik, s az életveszélyes hálal motorjával még helyesebb a srác, a tetkóiról ne is beszéljünk. Bár igazából csak a karján és a lábán lévő tetkókat láttam, azt is csak akkor amikor pólóba vagy rövidnadrágban van. Íriszei smaragzöld színűek, amik minden egyes alkalommal megbabonáznak, amikor belenézek. Telt, barackszínű ajkaiban egy piercing helyezkedik el, pont úgy mint az orra jobb oldalában. Haja tüsisre van levágva, ami nem minden srácnak áll jól, azonban neki rendkívül passzol. És cigizik is, ami káros a szervezetére, de már többször is szóvá tette, hogy őt ez kicsit sem érdekli. Szóval ja, talán mostmár értitek, miért is vagyok szerelmes belé már két éve, négy hónapja és húsz napja.

- Felelsz vagy mersz? - Mandy csilingelő, ám kissé kótyagos hangja szakítja meg gondolataim, amint egy kis pohárka italt nyom az orrom elé. Kétkedve, de elfogadom és egy huzamra megiszom az alkoholt, ami égető érzést gyakorol a torkomra. Az erős szesz hatására íriszeimet összeszorítom, s amikor már megszokom a maró hatást lassan újra kinyitom szemeimet és a padlón heverő zöld üvegre tekintek, ami most rajtam állapodott meg.

- Felelek. - válaszolom röviden, ám épp elég tömören ahhoz, hogy a vörös hajú lány a gondolataiba merüljön és egy értelmes vagy kevésbé értelmes kérdést sikerüljön összehoznia.

- Van aki jelenleg elcsavarta a fejed? - egy ördögi mosolyra húzza ajkait, majd szájához emeli a poharát és óvatosan kotyolgat belőle.

- Van. - nincs értelme hazudnom, azonban azt már senki sem fogja tudni kihúzni belőlem, hogy kit takarhat a személy.

- És ki a szerencsés hímegyed? - vonja fel kérdőn íves szemöldökét és egyre jobban érzem azt, hogy ez a kis ártalmatlan játék már nem is annyira ártalmatlan, sokkal inkább arra megy ki az egész, hogy az így megtudott dolgokat később fel tudjuk használni a másikkal szemben. Ismerem én a Mandy fajtájú embereket és azt kell mondjam, nem a kedvességükről híresek.

Helytelen I. ✿Where stories live. Discover now