'𝟖. 𝐅𝐞𝐣𝐞𝐳𝐞𝐭'

1.4K 70 40
                                    

|SCARLETT NORTON|

A cigi füstje csapja meg az orromat, ahogy egyre közelebb érünk az illegális, titkos helyre, ahol hamarosan autó versenyzés lép érvénybe. Villódzó fények, ismeretlen röhögős alakok, és üres alkoholos üvegek fetrengenek szanaszét az egész helyen. Nem tűnik valami biztonságosnak, persze ezt előre sejthettem, hisz nem sokan tudnak erről a pusztásról. Bár bevallom, így is vannak jó páran, azok közül is csak néhány ember józan. Vagyis látszatra úgy tűnik, viszont kitudja, lehet pár ismeretlen olyan jól bírja az erős szeszt, hogy meg sem látszik rajta, ha kicsit túlzásba vitte az italozást. Hordók alkotnak egy kisebb részt, amelyen piás üvegek és különböző színű kendők gyülekeznek. Van pár üres pad, ahonnan lehet nézni a versenyt, de senki sem ül rajtuk, mert mindenki testközelből szeretné figyelni az eseményeket és szurkolni az egyre többen lévő versenyző srácoknak. Eddig még csak hat olyan kocsit látok, amelyek ma este versenyezni fognak egymás ellen, de Liam szerint ez még csak a fele. A többi hamarosan érkezni fog még. A fiú tökéletesen beavatott az itt zajló dolgokba, a-tól z-ig. Itt mindenféle fajta idegen megtalalható. Drogdíler, bűnöző, tolvaj és veszélyes alakok is. Liam külön felhívta arra a figyelmem, hogy senkitől sem fogadjak el italt, mert fenn áll az is, hogy raktak bele valami kábítószert. Szorosan a fiú mellett lépkedem, ugyanis nem szeretném, ha már rögtön az első percben eltévednék az emberek között. Alsó ajkamba harapok, amint egy félmeztelen fickót pillantok meg, aki az egyik hordó tetején állva tömi magába az alkoholt, míg egyik kezével egy lila színű kendőt pörget, mint egy lasszót a feje körül. Elég viccesnek titulálom, de próbálom nem magamra vonzani a tekinteteket, ezért magamba folytom a feltörekvő nevetésemet. Már csak az hiányozna, hogy egy alkoholista bedorgozott faszi rámszálljon, amíg Liam nincs a közelben vagy éppen versenyzik, így még megvédeni sem tud senkitől. Bár azt mondta, hogy a csapatában van két olyan ember, akikben megbízik így amíg ő nincs mellettem ők fognak rám figyelni, hogy ne essen semmi bajom. Ezt igazán kedvesnek tartom, viszont az, hogy két teljesen idegen ember társaságában leszek, akiket nem is ismerek, eléggé rémisztőnek hat. De talán itt lenne az ideje más barátokat is szereznem és nem csak örök életemben Emilyt kínozni az idegesítő személyiségemmel. Esetleg Liamet vagy még talán Ernestet. Szóval remélem az este folyamán jó barátságot kötök Liam két barátjával. Örülnék, ha legalább a kettő közül egyik lány lenne és nem pedig fiú, mert tudni illik, fiúkkal annyira nem szeretek barátkozni, mert az én véleményem szerint: vagy próbálnak befűzni vagy csak hülyítenek. Szóval inkább nem kockáztatok.

- A mi csapatunk a fekete szín, mivel a kocsi amivel versenyezni fogunk is szintén fekete. - hajol felém Liam, a BMW-re mutatva, amivel nemrég érkeztünk meg. Aprót bólintok, jelezve, hogy megértettem.

Egy négy tagból álló csapat közelít felénk, azonban amint meglátom rajtuk a fekete kendőt, egy ici-picikét megnyugszom, mivel tudom, a szín Liam csapatát jelzi. Egy vörös hajú lány mosolyogva int nekem, a mellette sétáló barna hajú, piercinges fiú kedvesen biccent. A többi két srác rám se hederítenek és Liamnek is csak egy aprót bólintanak köszönés képpen. Nem úgy érzem, hogy az utóbbi két személy fog rám vigyázni az este folyamán.
A piercinges srác Liam mellé lép és lepacsiz vele, míg a lány elém érve tárja szét karjait ölelésre. Kétkedve, azonban ölelésébe bújok majd pár másodperc múlva elválok tőle és kedvesen viszonzom mosolyát.

- Ha jól sejtem, te vagy az a bizonyos Scarlett, a mi kis Liamünk Aranyhaja. - vonja fel játékosan szemöldökeit. Meglepődők szavain, ugyanis nem hittem volna, hogy Liam mesélt rólam a barátainak. Félve a fiúra nézek, aki zavartan tarkóját vakargatja. Zavarban van!

Helytelen I. ✿Donde viven las historias. Descúbrelo ahora