Saat sabah 05.30 du gece geç yattığım için morarmış göz altı morluklarımı hissediyordum. Uyanma sebebimse en yakın arkadaşım Gece'nin attığı mesaj sesiydi
mi hermana ♡
Ceylannnnn kallkkkk uyannn hadi kızım yaa uyandırma servisi olarak sana söylüyorum KALKK!
05.30Me
Noldu sabah sabah Gece kıyamet fln mı yaklaşıyo sen bu saatte bana yazmazdın noldu uyku fln mı tutmadı¿
05.31Mi hermana♡
Unuttum deme sakın
05.31Me
Unuttum......
05.31Mi hermana♡
Bisey demiyorum sana off kalk git hazırlan kütüphane ye gidicez hadi
05.32Me
Ne hayır yaaa offf kaçta çıkıcaz?
05.32Mi hermana♡
06.30 da çıkarız hızlı ol ben saçlarımı yapıcam yazdığımda hazır olmuş ol tmmı?
05.32Me
Of Gece ya tm yavaş yap saçını
05.33Mi hermana♡
Süren azalıyor hadi yazicam sana *kolay gelsinn xjxjxjjx*Me
Gece yaaa neys bb
05.33Biran önce hazırlanmalıyım yoksa geç kalırdım ve Gece'den yol boyu laf işitirdim. Ve emin olun bunu kimse istemez Allah bi dil vermiş iyiki de vermiş susmuyo neyse hemen gidip dolabımı açtım içinden kütüphaneye giderken giyebileceğim en uygun olduğunu düşündüğüm şeyleri aldım. Makyaj masama geçtim ve takıları aldım çantamı da hazırlamıştım.
Kombinim hazırdıı.
Bunları giymistim ki saat daha 05.53 dü ve Gece hala bana yazmamıştı. Bunu fırsat bilerek mutfağa koştum, açtım midem deli gibi zil çalıyodu. Mutfağa girdiğimde Pars'ı gördüm yerde yatıyodu. Benim geldiğimi anlamış olacak ki yerde yuvarlanmaya başladı. Yüzümde istemsizce bi gülümseme oluştu. Pars'ı barınakta sahiplenmiştim. Pars Alman kurduydu ve çok uysaldı. Pars benim hayatımın bi parçası olmayı çoktandır geçti o beni ayakta tutan şeydi ona bisey olucak diye ödüm kopuyo oyuzden her hapşırmasında veterinere gidiyoruz ve Ahmet Bey bizden fazlasıyla yorulmuş durumda ama çok iyi bi adamdır. Neys tezgaha yaklaştım tost makinesini açtım. Fişe taktım ve yeşil ışığı görünce hızlıca buz dolabını açtım. Kendime tost yapıcaktım şuan midemi tek susturacak şey buydu çünkü. Kaşar peyniri, sucuk ve el yapımı salçayı elime aldım kaşarı dikkatlice kestim. Sucukları kesme gereksinimi duymadım. Salçayı çok seviyordum *anneannemin yaptıklarını sadece*yarım ekmeğin içine önce salçayı sürdüm sonra içine herseyi tıkıştırdım. Ve tost makinesine koydum sonra tekrar dolaba gidip margarini aldım. Onu da tost makinesinin yanına koydum. Ve bi baktım ki Pars bana bakiyo birden gözüm mama kabına kaydı. Anlamıştım neden bana baktığını maması azalmıştı ve suyu da orta derece duruyordu. Ama mama ve su kabını alıp lavaboya koydum mamasını yedek mama kabına koydum ve köpürte, köpürte kapları yıkamaya başladım sonra suyunu ve mamasını koydum. Sanki hayatında ilk defa yemek yiyormuş gibi yedi. Bu anlık gülmeme neden oldu. Osırada benim tostum da oluyordu tost makinesini açıp margarini sürdüm. 3-4 dk sonra tabağa koydum. Hızlı bi şekilde kendime kahve yaptım. Hepsini masaya koyup telefonumu açtım. Mesaj yoktu saat 06.13 dü sanırım Gece de yemek yiyodu. Saçlarımı dağınık topuz yapmıştım. Ama açma kararı aldım saçlarım dalgaladıydı Orta uzunluktaydı. Yemeğimi yemeye başladım. Tam kalkıcakken mesajın geldiğini belli eden titreşimle anladım ki Gece bana yazmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dar Sokaklar
Teen FictionCeylan genç güzel bir kız ama etrafının nasıl kişilerle dolu olduğunu bilmiyor. Herkesi dost sanan hızlı soğuyan bi tip bu ona hem iyi hem kötü şeyler katacak Size iyi okumalarr😻