5-Davet

6 1 0
                                    

Saat 5.09'du spora gidecektim. Gidip elimi yüzümü yıkadım. Pars uyuyordu. Mamasını yeniledim. Hala Gece'ler de kalıyorduk. Polisler eve girişleri yasaklamıştı bi haberde yoktu zaten ayrıca Gece beni göndermiyordu. Kendime yulaf hazırladım yanına soğuk su aldım yedikten sonra yukarı çıktım. Dolabı açtım ve spor için en uygun şeyleri giydim.

Saçlarımı yukarıdan sıkı bi at kuyruğu yaptım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Saçlarımı yukarıdan sıkı bi at kuyruğu yaptım. Evden çıktım arabama bindim ve spor için yakındaki denize sürdüm.

16 dk sonra varmıştım. Hava biraz esiyordu. Denizde dalgalar sakindi. Sanki deniz bile uyuyordu etrafta kimse yoktu. Airpods'larımı kulağıma taktım ve sportifdan sevdiğim bi şarkı aradım.
'deesmi влюбился в неё' şarkısını açtım. Önce yavaş yavaş yürüdüm, hızlı adımlarla yürüdüm, ardından koşmaya başladım.

1 saat 47 dk olmuştu. Saat 6.27'ydi güneş yavaş yavaş havalanırken yanıma aldığım mocha'mı içtim. Deniz çok güzeldi. Akşamı düşünüyordum kötü hissetmiyordum aksine mutluydum. Dünyadan bi kötüyü silmiştim. Bu hoşuma gidiyordu. Hayatımda bi kaç kişi hariç kimseyi öldürmemiştim.

Çoğunlukla can cekişirlerken onları izlerdim. Dedemin herseyden haberi olduğuna emindim dün oyüzden aramıştı.

Bugün Bora'ların evinde parti vardı. Gidecektim. Eve gidip kombin seçmek istiyordum.

Bugün cumartesiydi. Okul yoktu. Arabaya ilerledim. Biraz terlemiştim. Kendime elbise almaya gidecektim.

Gece'ye haber vermeliydim. Belki oda gelirdi. Gece'yi aradım 3. Çalmada açıldı. "Aloovv" "Nerdesin sen" Sesi yeni kalktığını gösteriyordu. "Sahile geldim yürüyüşe" "İnsan banada haber verir. Senin yüzünden şişko olucam." Gece zayıftı. Bu söylediklerini şakasına diyordu. "Ben seni ozaman da severim." "Salak ya, neyse gel hadi" "Elbise bakmaya gidicem." "Ne alaka?" "Bora, davet, annesi Tanıdık geldi mi?" "Gidicek misin?" "Evet ve sende geliceksin." "Emirin olur, Neyse tamam gelirim." "Seni almaya gelicem hazırlan." "Tamam"

Arabaya bindim ve hızlıca eve yani Gece'lerin evine sürdüm. 13 dk da varmıştım Gece'ye benzer kimse yoktu.

Kesin saçlarını düzleştiriyordu. Hiç bi zaman izin vermiyorum. saçları güzel ve zarar veriyo düzleştirici. Bu yüzden hep küçük bi atışma oluyo aramızda.

İçeri girdim çoğu kişi yoktu. Yukarı hızlıca çıktım ve Gece'nin odasına girdim. Oda boştu kimse yoktu.

Tuvalette baktım orda yoktu. Gece'yi aradım. Telefon çalıyordu ama açan yoktu. Aşağı çalışanların yanına gittim mutfakta bisey konuşuyorlardı.

"Gece nerede acaba?" Aşçı 40 yaşlarındaki kadın sakin ve değişmeyen  ses tonuyla bana cevap verdi. "Gece Hanım çıktılar." "Nereye gitti?" Kadın gözlerimden bakışlarını ayırıp beni süzdü. "Bilmiyoruz efendim." "Tamam peki kolay gelsin." Kadın bana baş selamı verdi.

Dar Sokaklar Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin