Gece'nin evindeydik. Koray'dan hala bi haber yoktu. Saat 4.12'ydi. Balkonda küçük siyah bi kanepede oturuyordum. Yıldızları izliyordum olanları düşünüyordum. Evimde bi ceset bulunmuştu kimdi o adam? Benimle bi ilgisi olamazdı. Bence dedemin hasımlarındandı. Diye düşünürken telefonuma bi mesaj geldi. Hızlıca elime aldım ama beklenmeyen bi mesaj gelmişti. Ateş'ten bi mesaj gelmişti.
ATEŞ YILDIRIM
Bence uyumalısın.
04.12ME
?
04.13ATEŞ YILDIRIM
Bu kadar uyanık kalmamalısın zararlı
04.13ME
Bana neden yazıyosun ayrıca çok zararlıysa sen uyu
04.13ATEŞ YILDIRIM
Korkuyorsun dimi ne olduğundan
04.13ME
Ne demeye çalışıyorsun?
04.14ATEŞ YILDIRIM
Yarın görüşürüz uyumayı unutma ayrıca kelebek sevdiğini bilmiyordum.
04.14Ne diyordu bu? Görüldü atmıştım. Kelebek Ne alakaydı? Evet kelebek severdim ama bunu nerden biliyordu? Ateş gün geçtikçe farklı olduğunu kanıtlıyordu.
Sabah saat 7.03'dü sadece 40-45 dk uyuyabilmiştim. Genelde az uyuyan biriydim. Uyumak bana iyi gelmiyordu bir sürü kötü rüya yani kabus görürdüm. Koray beni aramıştı. Aramadan önce müsait olup olmadığımı sorup aramak için izin istedi. Koray yakışıklı siyah saçlı siyah gözlü ve beyaz tenliydi. Uzun boyu benim yanımda fazla sırıtmıyordu.
Beni aradı ve açtım. "Alo Koray bisey buldunuz mu?" "Evet Ceylan Hanım" "Dinliyorum" "Ceset Metin Kaya adında bi adamın cesedi. Madde satıcısı, kadın ticareti ve bunun gibi suçlamalar var. Kanında fazla alkol ve madde bulduk. 33 yaşında gece kulübü işletiyor ve or-" "Gece kulübü nerede?" " Ceylan Hanım bu çok tehlikeli." "Benim evimde cesedinin olması daha tehlikeli bisey bana yerini söyle" "Cey-" "Senden rica eden yok bana yerini söyle" Emir vermiştim. " Ceylan Hanım oraya yalnız gidemezsiniz. Bakın evet siz benim patronumsunuz ama dedeniz sizi bana emanet edip gitti. Sizi korumak zorundayım." "Tamam sen ve bi kaç adamında benimle gelir." Küçük bi sessizlik oluştu. "Tamam Ceylan Hanım ama şunu bilin eğer gözden kaybolursanız kimseyi dinlemem." Sesi korumacı bi şekilde çıkmıştı. "Tamam" "akşam sizi almaya geleceğiz." "Okey"
Telefonu kapattım ve okul için hazırlanmaya başladım. Sade olmaya özen gösterdim.
Kombinim böyle olmuştu. Defter ve kitapları çantama doldurdum. Pars'a tasmasını taktım. Gece daha yeni kalkıyordu. "Nereye?" "Günaydın bebeğim Pars'ı bakıcısına bırakıcam sonra okula geçicem." "Okula gitmeden buraya gel birlikte gidelim." " Tamam"
Evden çıktım. BMW 7. Serisi F02 arabama bindim. Pars arkada uslu uslu oturuyordu. Yol 18 dk sürmüştü. Hızlı gelmiştik. Pars'ı bakıcıya bıraktım ve Gece'lerin evlerine geri döndüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dar Sokaklar
Teen FictionCeylan genç güzel bir kız ama etrafının nasıl kişilerle dolu olduğunu bilmiyor. Herkesi dost sanan hızlı soğuyan bi tip bu ona hem iyi hem kötü şeyler katacak Size iyi okumalarr😻