Ez most kicsit más fejezet lesz, ugyanis itt apró érdekességeket gyűjtök össze, viszont nem fejezetekről, hanem karakterekről. Ez most kapcsolódik az egész könyvhöz, nemcsak ehhez az egy történeti szálhoz, de úgy döntöttem, ide rakom ki. Kezdjük!
Eron:
- Kedvenc színe a kék. Később ugyebár innen is nevezi el magát Kék Villámnak.
- Rendkívül utálja a tömegközlekedési eszközöket. Egyrészt azért, mert introvertált létére nem kedveli a tömeget; másrészt pedig mindig elkezd fájni a gyomra, akár egyszerű buszról, akár repülőkről legyen szó.
- Kedvenc étele a spagetti, mert Marilyn azt főzött neki a legtöbbször.
- A kinézetével és a csendes, szelíd természetével sikerült elrabolnia Amelia és Emily szívét is. Irigylem. :D
- Régen járt vívni, viszont abbahagyta. Nagy valószínűséggel az akkori félelmei miatt hagyta ott, hiába támogatta őt a nevelőanyja a hobbijaiban. Rettegett a gondolattól, hogy valaki jobb nála, s ezért mások kigúnyolhatják.
- Ő a harmadik legidősebb tag a csapatból. Nolen és Hammond idősebbek nála, míg Alexa és Amelia fiatalabbak.
- Noha technikailag heteró, ott van benne a kíváncsiság a saját nemével kapcsolatban is. Persze ez elenyésző, és nem is biztos, hogy cselekedne rajta. Pláne most nem, mikor Amelia képében megtalálta a szerelmet. Lényegében lehet venni őt heterónak is, és bi-kíváncsinak is. (Nem tudom, ez a hivatalos magyar fordítása-e a szónak.)
Nolen:
- Az ő kedvenc színe a zöld, annak is a feketésebb árnyalatai. Régi lányismerőse, Hannah, ezért vett neki egy olyan színű kagylót ajándékba.
- Azért tanul színésznek, mivel fiatalkorában gyakran átvert másokat apró csínyként, akárcsak az öccse.
- Noha sokat edzik/sportol, ahhoz képest nem egy kigyúrt fiú, mint például Hammond. És neki ez így jó.
- Nagyon szereti a mogyorót, de olyannyira, hogy régen heccelésből direkt felzabálta a Kopternek szánt mogyorós csokit. Dupla győzelem. :D
- Nolen nagyon máshogy viselkedik a családjával és a barátaival. És ez látszik is. A barátaival többet poénkodik, a családjával pedig sokkal érzelmesebb/gyakrabban megnyílik előttük. Persze törődik ő ugyanannyira a barátaival, mint a családjával, csak máshogy mutatja ki. Illetve ide tartozik, hogy ő sokszor viccelődésekkel/poénokkal nyomja el az igazi érzelmeit.
- Kedveli a norvég mitológiát és kultúrát, illetve hisz a Tarot jóslásban is. Régen sokat jósoltak egymásnak Hannah-val.
- A baráti társaságban ő az, aki a legtöbb lmbtq viccet nyomja, de persze nem sértésből. Tisztelettel teszi mindezt, hisz nem homofób, csak hát kis vicces fiúcska.
Hammond:
- Noha tizenkilenc éves, közeledik a húszhoz, viszont idősebbnek néz ki. Fiatalabb korában előfordult már, hogy tizenéves létére huszonévesnek titulálták. Ehhez hozzátesznek az izmai is. A sok edzés, autószerelés és az apja feladatainak csinálása közben eléggé megerősödött. Illetve lehet a géneknek is volt valami köze a dologhoz. :)
YOU ARE READING
Szuperhősök Világában III. - A fények városa
AdventureA Masayoshi legyőzése után a csapat elindul Las Vegas városába, hogy kipihenjék az elmúlt hónapok fáradalmait. A városban, illetve az amellett elterülő Midori-Sivatagban azonban újabb konfliktusba keverednek egy rendkívül erős ellenféllel. Nézd meg...