11

4.7K 549 284
                                    

Ehehehe hello babyss

Nasılsınız?

Sizce neler olacak?

Hadi başlayalımm




Taehyung'tan

"Hyunjae koşma bebeğim!"

"Ama babamı öşledim!"

Evet yine başlıyoruz... Nasıl bu denli çok seviyor demiyordum, sevmesini de kıskanmıyordum çünkü çok tatlılar! Jungkook kollarını açıp diz çöktüğünde sıkıca sarılmaları kıkırdamamı sağladı. Benim de alnıma ufak bir öpücük bırakarak arabayı işaret etti.

"Hadi gidelim?"

"İşe gideceğim.."

"Tamam seni de bırakalım bebeğim?"

Bebeğim dediğinde titriyorum.. Hyunjae şaşkınlıkla el çırptı.

"Baba bebeğim!"

"Ne dedin güzelliğim?"

"Babam sana bebeğim dedi babacımm, sen onun bebeğisin mi?"

Sus lütfen sus Hyunjae! Utançtan yerin dibine girerken Jungkook saçlarını öperek yanağını dişledi yavaşça.

"İkiniz de benim bebeğimsiniz"

"Demi babacım, babamda bebiş olabilir?"

"Hmhmm hadi babanı işe bırakıp top havuzuna gidelim?"

"Oleyy!"

Yere inip arabaya koşarken ofladım.

"Jungkook ya yapma böyle"

"Ne yaptım yine?"

"Hyunjae çok gezer oldu, tabi iyi bu ama alışırsa-"

"Alışsın, ben götürürüm her seferinde"

"Yine de sorumluluğu sana yüklemek istemiyorum daha fazla, zaten kızgınlıklarımda ve işteyken bakıyorsun"

"Bu sorun değil, ben Hyunjaeyle vakit geçirmeye bayılıyorum"

"Biliyorum ama off bilmiyorum Jungkook. Bu sana haksızlık gibi, hep Hyunjaeyle ilgileniyor kendine zaman ayıramıyorsun"

"Taehyung yok öyle birşey bebeğim, ben rahatsız değilim ve neden kendime zaman ayırmıyorum sanıyorsun? Hyunjaeyle boksa bile gidiyoruz biz"

"Ha?"

"Boksa gittik, iyi oldu. Tabi küçük eldiven olmadığı için biraz mızmızlandı ama olsun"

"Jungkook"

"Merak etme terlemedi, sırtında havlu vardı"

"Jungkook"

"Ve suyunu da içti, ondan önce yemek yedi."

"Jungkook?"

"Efendim?"

"Ben seni hakedecek ne yaptım?"

Ağlama Taehyung kendine gel! Kendimi toplayarak tebessüm ettiğimde sarılıp yanaklarıma öpücükler dizdi.

"Asıl ben ne yaptım? Ailem oldunuz Taehyung, bana bu şansı verdin sen. Babalığı hissetme şansını verdin bana bebeğim, aşkı hissettirdin"

Gözlerine bakmamla bakışlarım dudaklarına indi, dudakları çok tatlı.. Tam birbirimize çekilirken Hyunjae bağırdı.

"Babaaa!"

"Ne ne oldu güzelliğim?"

"Buyada bişey var, vışlıyoy!"

Surprendre/TaeKookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin