O zaman girişimizi yapalımm.
Keyifli okumalar <3𓆉︎
•Sorin Çetin
Sabahki üç saatlik dersimden çıktığımda neredeyse öğlen olmuştu ve bu üç saat beni fazlasıyla acıktırmıştı.Kampüsün içinde yürürken bir yandan Ella'nın mesajlarını okuyordum.Dersinin çoktan bittiğini ve okulun iki sokak altındaki her zaman gittiğimiz kafeye gittiğini söylüyordu.Mesajı okuduktan sonra telefonumu çantama koydum ve kafeye yürüdüm.
Kafeden içeri girdiğimde bakışlarım ilk önce Ella'yı aradı,onu köşedeki masada otururken gördüm fakat gözlerim arkasındaki masaya takıldı bir süre.Tek başına oturan bir adam vardı,yüzünün sadece yan tarafı gözükmesine rağmen yakışıklılığı belli oluyordu.
Bakışlarımı adamın üzerinden çektim ve siparişimi vererek hazırlanmasını bekledim.Kahvemi alıp Ella'nın oturduğu masaya ilerledim fakat bakışlarım adamın masasındaydı.Üzerinde daireler olan ordan oraya çizgiler çekili bir deftere bakıyordu.
Ella'nın karşısına oturduğumda adamın ensesiyle bakışıyordum."Sayılardan bıktım,okuldan bıktım artık tatil istiyorum." diyerek mızmızlandı Ella.Bakışlarım ona döndü.
"Son senen ve son dönem buraya kadar geldin sakın pes etme.Ayrıca o kadar kötü değil." dedim onu teselli etmek için.
"Senin için söylemesi kolay benim kadar matematik görmüyorsun.Hayatımda bu kadar büyük sayılar görmedim,yemin ederim." kahvesinden bir yudum aldı ve önündeki kitabı kapadı.
Tekrar konuşacağım sırada bir saattir ensesiyle bakıştığım adam ayaklandı.Ben onun hareketlerini izlerken o saniyelik olarak başını masamıza çevirdi ve yüzünü görme fırsatı yakaladım.
O kafeden ayrıldıktan sonra ağzım açık bir şekilde arkasından baka kalmıştım.Doğduğum günden beri ikinci dinimiz gibi bağlı olduğumuz 'Juventus' takımının son dönemdeki yıldız oyuncusu.Kenan Yıldız...
𓆉︎
ilk bölüm kısa oldu ama gelişmelere göre uzatırım bölümleri .Bol bol yorum yaparsanız çok sevinirim ❤︎