Bir bilgiyi vermeyi unuttum🤭Konuşmaların tümü İtalyanca ama bazıları önemli olduğu için farklı yazıyorum.Yazarınız dil değişikliği olduğu zaman sizi bilgilendiricek merek etmeyin:)
Keyifli okumalar❤︎
𓆉︎
Evin içerisinde deli gibi dolanıp yarın ki staj günüm için konuşma hazırlamaya çalışıyordum.Profesör ile konuştuğumuz günden sonra stajımız ayarlanmıştı ve şu ana kadar rüya gibi olduğunu düşünüyordum.3 haftadır aklım beş karış havada gezdim,şimdi ise konuşma yapmak için kendimi paralıyordum.
Bir kez daha aynanın karşısına geçtim ve kendi kendime konuşmaya başladım."Merhabalar,ben Sorin.Bir süreliğine Bay Chapman'a sizlerin sorunları için yardımcı olcağım.Umarım bu süreyi iyi geçirebiliriz." ve gülümse.
Eminim ki Bay Chapman bize kendimizi tanıtırken yardımcı olacaktır.Kendisi çok iyi bir fizyoterapist olduğu kadar çokta iyi bir insan.Tesisleri gezmeye gittiğimiz gün sıcak karşılamasından anladım ve şuan bütün güvencem o.Ona güveniyorum ve yatmaya gidiyorum yoksa işimin ilk gününe geç kalacağım.
...
"Bak eğer ben bayılırsam sende bayıl.Tek başıma rezil olmak istemiyorum." Allegra'nın beni 50. uyarışı filandı bu ve ben bu söylediğine karşı daha fazla kendimi tutamamış kahkayı basmıştım.Ve sonra biz bize olmadığımızı hatırladım.
Meşhur tesislere gelmiştik.İlk günümüzdü ve antrenmandan önce futbolcularla tanışacaktık.Allegra'nın bayılacağını düşünmesinin sebebi buydu.Ben ise hata yaparsam korkusuyla bayılmak üzereydim.
Oyuncuların kontrollerinin yapıldığı fizyoterapi odasına geldiğimizde Bay Chapman iki kişiyle konuşuyordu.Fakat odaya girince üçününde gözleri bize dönmüştü.Tanrım,Federico Chiesa ve Filip Kostic bize bakıyordu.Sanırım burada olduğum süre içinde buna alışmam gerecek.
"İşte yeni doktorlarımız." diyerek bizi ikiliye sunan Bay Chapman gülümsemesini eksik etmedi.İki oyuncuyla selamlaştığımız sırada içeri Timothy Weah ve Weston McKennie kovalamaca oynayarak girdi.İkili oyunlarının arasında Allegra ve beni gördüklerinde yanımıza geldiler.
"Mamma Mia!"(Annecim!) diyerek elini uzatan Mckennie'ye elimi uzatacağım sırada kendisi elime uzanıp tuttu ve elimin üzerine bir öpücük bıraktı.Ben teşekkür ettiğim sırada aynısını Allegra'ya da yaptı.
"Bunu yapmanıza gerek yoktu." dedim utanmış gibi yaparak.Yalan yok hoşuma gitmişti.
"Adam'ın kızlarıyla tanışmak bizim için onur." Adam diye bahsettiği Bay Chapmandı.Biz henüz kendisine 'Adam' diye bahsedecek yakınlığa ulaşmamıştık.
"Onlar benim kızlarım değil Wes.Onlar yeni doktorlarınız.Benim kızlarım 17 yaşındalar." dedi Chapman bıkkın sesiyle.
"Sonunda senin buruşuk suratın yerine bu iki güzelliği görücez.Aman Tanrım çok heyecanlıyım!" dedi Weah Bay Chapman ile dalga geçerek.Daha sonra da gönlünü almak için bir kaç iltifat etti.
Herkes buraya doluşup kalabalık yapmadan önce Bay Chapman sahaya çıkıp orda beklememizi önerdi.Antrenman sahasına ilerlerken oyuncuları çeken sosyal medya görevlisi Claire ile tanışmıştık.
Onunla konuşurken herkes toplanmıştı."Herkesi buraya topladık çünkü sizi yeni doktorlarımızla tanıştırmamız gerekiyor." Bay Chapman bize doğru bakarak yanına çağırdı ve bizde yerimizi aldık."Benim buruşuk suratımdan sıkıldığınızı düşünerek işe yeni doktorlar aldık." dediğinde herkes güldü bir süre.
"Kendileri şehrimizin en iyi üniversitesinden gelen çok yetenekli ve anlayışlı insanlar.Genç ve acemi olduklarını düşünüp tedavilerde herhangi bir kaçamağa gitmenizi istemiyorum.Bana yaptığınız gereksiz şakaları onlara yapmaya çalışmayın." Bay Chapman bize nasıl davranılması gerektiğini şakayla karışık olarak söylüyordu.Ben bir yandan ona bakıyor bir yandan futbolcuların yüzüne bakıp tepkilerini ölçüyordum.
Bir tanesi hariç.Yüzüne bakmaya utanıyordum belkide korkuyordum.
Kenan'ın yüzüne hiç bakmadım.Bakamadım.
"Sorin sende kendini tanıtmak ister misin?" diyerek sordu Bay Chapman.Onaylar anlamda başımı salladım.
"Merhabalar,ben Sorin.Bu sezon,Bay Chapman ve sizlerle beraber çalışıp oyun perfomanslarınızı geliştirmek için buradayım.Umarım iyi bir sezon geçiririz." Konuşurken herkesle göz teması kurmaya dikkat ettim.Ve O'nunla da.
"Woah!İşte bizim doktorlarımız!" Weah bize destek olmak için alkışlamaya başladı ve diğer oyuncularda onu takip etti.Kibarlık olarak bizde onları alkışlarken gözlerim birkez daha ona baktı istemsizce.
Elleri alkışı kesmezken yeşil gözleri bana bakıyordu.Kalbim deli gibi çarparken normal davranmak zordu.Herkese yaptığım gibi onada kibar bir gülümseme gönderip gözlerimi çekmeyi denedim.Ama başaramadım.Gözlerim onunda bana karşı sunduğu gülüşünde kaldı.Bu sezonun zorlu geçeceği şimdiden belliydi.
𓆉︎
Bir dahaki bölüm görün nasıl fizyocu oluyorum.
L4 L5 S1 arızalı diyen dayıya dönüşücem çok eğlenceli şeyler olucak ahhajspwjwbwlwğjdbd