Keyifli okumalar<3
𓆉︎
Her gün bir ünlüyle karşılaşmamanın heyecanıyla ellerim titreyerek babamı aradım.Her zaman olduğu gibi hemen açtı.
"İyi misin kızım?N'oldu?Başına birşey gelmedi dimi?" babam telefonu açar açmaz sorularını sıraladı.
"Baba az önce Kenan Yıldız'la karşılaştım.Yakından hemde ve çok daha yakışıklıydı.BABA O DA BENİ GÖRMÜŞTÜR DİMİ?" heyecanlı heyecanlı anlattım babama.
"Türk çocuğu yakışıklı olur tabii..." diyerek övünmeye başlayan babam,konuşmamızı annemin sülalesini anlatarak bitirmişti ve yaklaşık 2 saattir telefondaydım.
Bu sürede kafeden ayrılmış ve eve gelmiştim.Önce bir duş almış sonrasında yemek yemiştim.Daha sonra bilgisayarımın başına oturdum ve takvimi kontrol etme gereği duydum.
Normalde bu tarihte ailemin İtalya'ya beni ziyarete gelmeleri gerekiyordu.Bir süredir Türkiye'de miras işleriyle uğraştıkları için bu ziyaret 1 ay gecikmişti.Zaten buraya her geliş gidişleri olay olduğu için pek gelmelerini istemiyordum,hem düzenim de altüst oluyordu.
Ders notlarıma geri döndüm ve neredeyse aralıksız 4 saat çalıştım.Yorgunluktan boynum ağrıdığında boynumu esnetmek için geriye yatırdım.Gözlerim duvardaki panoma takıldı.
Üzerimde Juventus forması ile babamın elini tutarken kocaman gülümsüyorum.Hemen yanımda Kenan Yıldız fotoğrafı.Üst tarafında Ronaldo.Ve onun yanında da 2011-12 ilk 11 kadrosu fotoğrafı.Ve bir sürü ders notları aile fotoğrafları vesaire.
Ben çalışırken saat epeyce geç olmuştu.Günlüğümü çıkarıp günün özetini yaptım ve günlüğü tekrar yerine kaldırıp yatağıma geçtim.Baş ucumdaki lambayı kapatmadan önce Kenan'ın resmine bir kez daha baktım ve ışığı kapatıp uykuya daldım.
...
"Çok mu uzağa gidiyoruz" diye merakla sordu Sorin.Kenan kızın elini tuttu ve gözünü yoldan ayırmadan konuştu.
"Sen yanımdayken uzaklar yakın olabiliyor.Bu soruyu bana sorma." Kenan'ın cevabı karşısında Sorin büyük bir kahkaha attı.
"Bırak şimdi bu romantik halleri,bana cevap ver.Gerçekten merak ediyorum." Sorin tekrar sorduğunda genç adam arabayı durdurmuştu.Sorin nerede olduklarına baktığında yıldızların doğal ışıkları ve İtalya'nın şehir ışıklarının birleştiği o mükemmel manzaralı tepedeydiler.'Bu kadar gizli olan bu muydu?' diye geçirdi Sorin içinden.
Kenan arabadan indi ve kızın kapısını açtığında Sorin'de indi arabadan.Sorin gözlerini manzaradan alamıyordu,şehrin her noktasında detaylıca gezdiriyordu gözlerini.
"Hadi,gel otur yanıma."dedi arabanın kaputuna yaslanmış genç adam.Sorin gözlerini biraz olsun manzaradan çekti ve yanına gidip kaputa oturdu.
"Burası çok güzel.Neden burdayız?Ve neden daha önce gelmedik?" Sorin heyecanla konuşuyordu.Kenan kızın bu heyecanına ve mutluluğuna güldü.
"Doğru zamanı bekledim diyelim.Buraya çıkman için önce hak etmen gerekti." dedi ve daha çok güldü.Sorin pis bir bakış attı ve manzarayı izlemeye devam etti.
Kenan derin bir soluk aldı,"Sende aynı şeyi mi düşünüyorsun?" diye sordu.Sorin'in bakışları gökyüzündeydi.
"Bunların gerçek olamayacak kadar güzel olduğunu düşünüyorum, yoksa sende mi öyle düşünüyorsun?"Sorin bakışlarını Kenan'a çevirdiğinde gözleri birbirine değdi.
"Evet,bende gerçek olamayacak kadar güzel olduğunu düşünüyorum." Sorin'in gözleri şaşkınlıkla açıldı.Kenan kızın tam karşısına geçti.
"Teşekkür ederim,Kenan Bey." dedi nazikçe Sorin.Kenan kızın yüzünü avuçları arasına almıştı ve gözlerinin içine bakıyordu.
"Seni seviyorum,Sorin."diye itiraf etti Kenan."Seni yıldızlara benzettiğim için buraya getirdim.Onlar kadar parlaksın hatta daha fazlasısın.En karanlık ve kötü zamanımda bir yıldız gibi girdin hayatıma ve beni aydınlattın.Ve şunu fark ettim ki sen yanımda olmasan bile sadece hayatımda olduğunu bilmem bile beni aydınlatmaya beni mutlu etmeye yetiyor.Ben seni bu yüzden seviyorum,ben sana ait olduğumu hissediyorum." Sorin tüm bunları soluksuz dinledi,şaşkınlıktan ağzı açıktı.
Kenan hala kızı tutarken yavaşça dudaklarına yaklaştı ve Sorin'den bir hamle bekledi.O hamle geldiğinde dudakları birbirine dokundu...
"ALLAH BELASINI VERSİN OKULUN!" diye çığlık atarak uyandım.Hayatımın en güzel rüyasından okul alarmı ile uyandım.
𓆉︎
Klasiği yaptım koydum rüyayı ❤︎
Yeni bir fenerbahçe kurgusu da yazmayı planlıyorum ama kime yaziyim karar veremiyorum.İstek varsa lütfen yazın ❤︎