𝙲𝚑𝚊𝚙𝚝𝚎𝚛 6

708 49 17
                                    

Yazarınız farklı şeyler deniyor ❤︎

Keyifli okumalar ❤︎

𓆉︎

ssorincetin_ story update

ssorincetin_ story update

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(işte ilk gün)

bellallegra story update

bellallegra story update

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(gerçek aşkımı buldum)

Allegra'nın paylaşımını gördükten sonra kendi odamdan çıktım ve iskeleti gördüğüm ilk yere ilerlemeye başladım.Genel kontrol odasına geldiğimde Allegra iskelet ile dans ediyordu,Adam ise hem ona gülüyor hemde masada duran dosyalarla ilgileniyordu.Oyunculardan hiç biri ise burada değildi.

"Bensiz eğlenmeniz hoş değil,aile gibi olacağımızı düşünmüştüm." dedim odanın ortasına ilerlerken.

Allegra dans ettiği iskeleti fırlatarak durdurdu,benim elimden tutarak dans etmeye devam etti ve"Sen zaten benim ailemsin bella." dedi.Allegra'nın bir kaç dans hareketine eşlik ettikten sonra Adam'ın oturduğu masaya ilerledim.

"İlk günden bizim için oyuncuları seçmişsindir diye düşünüyorum." dedim ve masanın önünde duran sandalyelerden birine oturdum.

"Hayır,maalesef buna zamanım olmadı.Şuan bütün oyuncuların tedavilerinin aşamalarını ve kontrollerini düzenleyip size öyle yönlendirmem gerekiyor.Bir şeyin ortasındayken bir anda doktor değişikliğine gidilirse aksama yaşanabilir.Daha önce yaşadım." diye uzun uzun açıkladı.Onayla başımı salladım.

"Belkide şu dosyaları karıştırıp bir kaç oyuncu seçebilirim ilgilenmek için.Hem senin işini hafifletirim."

"Lütfen kendi oyuncumuzu seçelim suratsız birinin bana denk gelmesini istemiyorum." dedi Allegra benim arkamdan.

Adam bir kahkaha attı "Emin olun buradaki kimse suratsız değildir.Tanışıp kaynaştıktan sonra herkes birbirine çok iyi yaklaşır.Bu özel olarak oyuncu seçme isteği neden peki?" dedi ve tek kaşını havaya kaldırdı.

"Biz istemiyoruz onlar bizi istiyor özel olarak belirttiler ve seninle konuşmamızı istediler.Hepsi bu." dedim.

"O özel isteyenleri yakalarsam hepsinin kulağını çekeceğim." dediğinde gözümün önüne Kenan geldi ve istemsizce bu beni gülümsetti."Akşama her şeyi halledip size dosyaları atarım herhangi bir sorun olursa bana yazabilirsiniz.Şimdi gidin ve ilk iş gününüzü kutlayın." dedi ve gülümsedi Adam.

...

Ella oturduğu sandalyeden elinde kadehiyle ayaklandı "Hadi hadi kaldırın kadehleri konuşma yapacağım." herkes onun söylediğine uydu ve konuşması için sessizliğe büründü.

"Bu kız benim çocukluk arkadaşım bunu aranızda bilmeyen yoktur.Küçükken beni zorla muayene etmeye çalıştığı günleri çok net hatırlıyorum" dediğinde bir kahkaha koptu "O zamandan beri onun bir gün doktor olabileceğine inanıyorum ve kendisi bunu başardı.O kadar zeki ve yetenekli bir insan ki hala okuyor olmasına rağmen bugün ilk işine girdi." eline masadan bir peçete aldı ve gözlerini silip konuşmaya devam etti. "Ve sevgili Allegra başta seni çok kıskanmıştın çünkü çocukluk arkadaşımla benden daha yakın olmaya başlamıştın.Sonra seni daha iyi tanıdım ve seninde Sorin gibi güzel bir insan olduğunu anladım.İkinizde iyi ki varsınız.Daha iyi yerlerde hep beraber olalım.Ama önce bu geceyi unutulmaz kılalım." dediğinde herkes kadehleri tokuşturup kafalara dikti.

Şuan en sevdiğim insanlarla en sevdiğim restoranda ilk işimi kutluyordum.Başka ne isteyebilirdim ki.Belki Kenan'ı isteyebilirsin.Diyordu beynim ben demiyorum.Burada bile onu düşünüyorum,düşünmemeliyim.Tamamen alkolden yoksa iş arkadaşıma karşı bir şeyler hissettiğimden değil.

Gece çok hareketli geçiyordu. Yemekten sonra restoranın bar kısmına geçmiş eğlenirken saatin üçe yaklaştığını gördüm.Yarın işime kaldığım yerden devam etmem gerekiyordu bu yüzden bütün arkadaşlarıma yarın işe gitmem gerektiğini söyleyip vedalaştım.

Restoranın alt sokağına bıraktığım kırmızı küçük motoruma ilerlerken kulaklığımın birini taktım ve sevdiğim şarkılardan birini açtım.Sakin sakin evime sürdüm.Bu gecenin tadını her anlamıyla çıkarıyordum.

Eve geldiğimde kısa bir duşa girdim duştan sonra biberli pijama takımlarımı giydim ve  yarın giyeceğim kıyafetleri hazırladım.Yatağıma kendimi bıraktım telefonu elime aldım ve internete bağladım.Bütün gecedir elime almamıştım ve bir sürü bildirim birikmişti.Her zamanki gibi ilk önce Instagram'a girdim bir takip isteği vardı.Kim olduğuna bakmak için tıkladım.

kenanyildiz_official seni takip etmek istiyor

"AAA" diye kısa bir çığlık koptu ağzımdan.Şaşkınlığıma engel olamadım."İlk günden yapma bunu bana çocuk." diyerek kendi kendime konuşmaya başladım.Bu saatten sonra uyuyamazdım zaten.

𓆉︎

Canlarım bölümler nasıl?

Yazarınızın saçmaladığını düşünüyorsanız söyleyin.Kamu Spotu!

Sonraki bölümde görüşenzi ❤︎

𝐵𝑒 𝐻𝑜𝑛𝑒𝑠𝑡 ☼︎Kenan Yıldız Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin