Odadan çıktığımda hava çoktan kararmışdı.Hemen odama çıktım.Günün kirini üstümden akıtmak için banyoya girdim.Banyoda işlerimi hallettikten sonra siyah geceliğimi giyinip kendimi yatağa attım.Kendimi yatağa atmamla uyku beni sardı.
Bir kaç saat sonra...
Birden-bire uyandığımda şok geçirdim.Hava alacakaranlıktı.Saate bakınca gecenin 4 ü olduğunu anladım.Çünkü ben hiç bir zaman bu kadar çabuk uyanmazdım.Ne kadar yatakta o taraftan bu tarafa savrulsamda uyku tutmadıki tutmadı.Bende bundan yararlanıp kitablarımı okumaya koyuldum.En azından bu gün kahvaltıya erken inicektim.Bir kitabımı bitirmiştim ki hazırlanma saatimin geldiğini gördüm.Hemen kalkıp banyoya gitdim.Banyodakı işlerim bitdikden sonra geceliğimi çıkarıp koltuğun üzerine bıraktım.Yemekten yarım saat sonra eğitimim başlayacağı için içinde rahatlıkla haraket ede bileceğim siyah , dar bir pantolon ,ona uyumlu siyah botlar ve siyah bir gömlek giydim.
Devin Bosporos
Marvin Bosporos
Odaya sadık yardımcım Celia girdi.Başını eğerek selam verdi.
"Günaydın prenses Devin" dedi(gülümseyerek).Bende ona aynı karşılıkla cevap verdim."Günaydın."
Eğitimimde savaşırken saçlarım yüzüme düşmesin diye saçlarımı topuz şeklinde toplamasını söyledim.
O da ikiletmeden söylediğimi harfiyen yerine getirdi.Saçlarımı topladıktan sonra makyajımı tamamlayıp odadan çıktım.
Lee CeliaHemen yemek salonuna indim bu sefer ailemi şaşırtmak istiyordum.Tahmin ettiğim gibi yemek salonuna daha inmemişlerdi.Yerime geçtim ve beklemeye başladım.Yemek sofrası çoktan hazırlanmışdı. Bir az zaman geçdikten sonra kardeşim Marvin odaya girdi.O da yerini aldı.Sesizliği bozmak için konuşmaya başladım çünkü bir süre yalnız olduğum için sıkılmıştım."Günaydınnn" dedim hafif bir tebessüm etmeyi de ihmal etmedim.O da aynı tebessümle "Günaydın,bu gün erkencisin?Uyku tutmadı galiba."dedi.
Bende 'evet' anlamında kafamı salladım.
Benim gözlerime boş boş bakınca afalladım 'neye bakıyorsun?' diye soracaktım ki beni durdurdu.
"Böyke renkli gözlere sahib olmak çok güzel deyilmi!? Aynen babam gibi."
"Bencede güzel.Hem aynı zamanda insana çekicilik katıyor."dedim.
Bir anda babam Liam ve Annem Elia içeriye giriş yaptıklarında ayağa kalktık.Babam ve annem masanın başında durduklarında.Annem bana baktığında yüzüne hafif bir gülümseme yerleştirdi.Bende ona aynı şekilde karşılık verdim.Babam yemeğe başlamamız için işaret verdiğinde yemeğe başladık.Yemeği bitirdikten yarım saat sonra eğitimiz başladı.Ben ve kardeşim Marvin eğitmenimizi selamladıktan sonra karşı karşıya geçdik.Eğitmenimiz Mathers Alexandra bize kılıçlarımızı verdi.Dövüşe başladık.Dövüş başa baş gidiyordu.Marvin bana bir hamle yapacaktıki ondan yana kaçarak kurtuldum.Onun nasıl dövüşüceğini bilmiyordum bu yüzden kaçarak zaman kazanmaya çalıştım.Sonunda onun nasıl taktik ile dövüşdüğünü öğrendiğimde hemen savaşma aşamasına geçtim.İlk açığını yakaladığımda hemen sol tarafına hamle yaptım ama bu onu durdurmadı hala direnmeye dik durmaya çalışıyordu."Pes ediyormusun?" diye sordum alay edercesine.O buna aldırmadı."Pes edeceğimi kim söyledi asla.Belki sen yorulduysan pes ede bilirsin."O da bana aynı şekilde karşılık verdi.Ama hamlesi güçlü olduğundan biraz sendeledim ama yine dik durmayı başardım.
"Yorulmakmı asla yorulmam Marvin ciğim sen hiç merak etme" dedim.
Yine bir açığını yakalar yakalamaz bir tane daha hamle yaptım.Bu onu daha fazla durduramazdı diye düşünüyodum ki hala dik durmaya devam ediyordu.Artık dövüş sıkıcı olmaya başlamışdı.Annemin bizi izlediğini gördüğümde hemen haraketlendim ve hamle yaparak kılıcının yere düşmesini sağladım.Tam kılıcını götürücektiki kılıcını uzağa ittim."Ee pes ediyormusun?" diye sordum.Başarımın verdiği özgüven her zaman bam başkaydı."Tamam sen kazandın pes ediyorum." diyince özgüvenim daha da artmıştı.Eğitmenimiz Alexandra "İyi dövüştü prenses Devin" dedi....
Yazar notu:Merhaba sevgili okurlarım eğer yazım hatası olduysa af ola. Yeni bölüm hakkında fikirlerinizi yorumlarda belirtmeyi unutmayın.Eğer bu bölümü sevdiyseniz bir kaç güne yeni bölümde gelicek.Sevgilerle,hoşca kalın.💕💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Küllerinden Doğan Ateş
FantasíaBosporos krallığının(ateş) varisi Devin ailesinin gözde çocuğudur.Bosporos krallığı ve Asturias krallığı(su) savaş çağındadır.Devinin başına bir takım talihsizlikler gelir.Veliaht ilan edilir,edilmez Asturias krallığıyla savaşa girirler. O sırada B...