BÖLÜM BİR "Yeni Tim"

366 40 163
                                    

Hazırmıyızzzz ayyyy ilk bölüm hadi bismillah diyip başlayalım bakalım.

Bölümü elimden geldiğince hızlı yazmaya çalışıyorum çünkü herkes yeni bölüm için sabırsız.

Neyse başlıyoruz sevigili okurlarımmm.

*****

Üç günlük dünya için

gayret üstüne gayret,
edebi bir yaşam için
gayret yok hayret,

N. FAZIL KISAKÜREK

Keyifli Okumalarrr

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Keyifli Okumalarrr



Tunga Ayaz askeriyenin içine girip onlara ayrılan odaya doğru ilerlemeye başladı. Arkasından ise onu takip eden askerleri vardı.

Tunga dinlenme odasının önüne gelince kapıyı açıp içeri girdi ve siyah deri koltuklardan oluşan bir oturma yerine geçip oturdu. Askerler ise kapıyı kapatıp içeri girip ayakta hazır ol bir şekilde beklemeye başladılar. Tunga bunu görünce içten içe gülümsedi. İçinden en azından saygılı ve düzgün biri olduklarını geçirdi.


"Oturun," dedi tunga, karşısında ona bakan askerlerine. Ama kimse oturmayınca tekrar etti sözünü. Askerlerin her biri bir köşeye oturup komutanlarının yüzüne bakmaya başladı.


"Öncellike hepiniz hoşgeldiniz. Sizin de bildiğiniz üzere burada artık hep birlikte yer alıcağız. Biliyorum ki hepiniz birbirinizden başarılı askerlersiniz. Hepiniz belkide kaç defa timlerde bulundunuz. Lafın kısası şu ki eğer bu timde yer alıcaksanız hepinizin rahat olmasını istiyorum. Yalan konuşulmasını istemiyorum ve aranızda kavga gürültü gibi şeyler de istemiyorum. Burada olma amacınızı unutmayın. Biz bundan sonra bir aile olacağız ve hepimiz inşallah bir çok göreve çıkacak sırt sırta çarpışacağız. O yüzden aranızda ufak bir sorun bile olmasını istemem. Az önce de dediğim gibi hepimiz bir aileyiz eğer olurda bir sorununuz çıkar veya olur çekinmeden yanıma gelin. Ne olursa olsun hep arkanızdayım elimden geldiğince de sorunlarınızı hallederim. Şimdi herkes kendini tanıtsın tanıyalım birbirimizi" dedi. Tunga bu kadar uzun süre konuştuğuna şaşırmıştı doğrusu.


"Ben Kıdemli Üsteğmen Asrın Salkan 28 yaşındayım, Samsunluyum. Lakabım ise Bilgin" dedi.

"Niye bilgin komutanım" dedi bartu.

"Önceki tim komutanım her şeyi bildiğimi ve her bilgiye sahip olduğumu söylemişti. İlk bana da saçma gelmişti ama insan zamanla alışıyor lakabına" dedi. Herkes onu onayladıktan sonra sıradaki kişi kendini tanıtmıştı.

ATEŞDEN DOĞANLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin