„AAAAAH...doprdele, zas tenhle zkurvenej sen...
4:36..jo? insane za dvě tři hodiny do školy tpč.."
Václav se pokusil po probuzení z furt se opakujícího snu opět usnout, to se mu ovšem nepovedlo. Toto bylo již po šesté co se mu ten sen zdál. Nemá z toho zrovna dobrý pocit, ještě potom co mu Káca řekl, že viděl něco podobného.
„Kámo...ten sen, zdálo se mi vcelku to samé, ale poznal jsem, že jsem byl v Branišáku, tam kde jsme seděli, když si Ondra dělal tu polívku. Jako by klacek od klacku byl stejný, ten sen byl realnej až jsem málem tropnul. Stějně jak říkáš ty, slyšel jsem lámání, ale neviděl světýlko. Kamkoliv kam jsem šel, jako by mě to lámání pronásledovalo."
Vaškovi tahle Kácovo storka vrtala hlavou neustále, od jeho probuzení jíž neusnul. Zazvonil mu budík do školy, který obratem vypnul a ležel dál, hledící zamyšleně do stropu. Vrtalo mu hlavou, co to znamená, ale Vašek už má od narození takovou schopnost, které se říká „Mámvpičismus", vskutku unikátní a jedinečná schopnost.
Jak šel tak den dál, Vašek postupně nad snem přestal přemýšlet. Jakmile odešel ze školy, šel za svou přítelkyní Zuzkou. Šli spolu na pivo, kde jí Václav pověděl o svých snech, nebo spíše o tom jednom snu, co se mu stále opakoval. Zuzka mu odvětila povzbuzujícími slovy „Nejsem psycholog, ale dej si panáka, to pomůže".
A tak si dal Václav panáka, potom 6 dalších.
Po „krátkém" pofelu v hospůdce Zuzku doprovodil domů a vyrazil na cestu k sobě. Neměl to zrovna od Zuzky daleko, ale raději to vzal přes nasvícené centrum.
Celou cestu zpět, ožrale přemýšlel na svým snem, co se mu stále opakoval. Nasadil si sluchátka a pustil si hudbu. Myslel si že mu trocha hudby vyžene z palice ten sen a odreaguje se.
Zafungovalo! Nemyslel moc na sen, spíše na to jestli vůbec tak motavou chůzí, kterou předváděl, dojde domů.(xD)
Nedaleko jeho baráku ho ale přerušil divný zvuk, vypnul hudbu aby zjistil nepěknou skutečnost.....
ČTEŠ
Sekta
Mystery / ThrillerParta kamarádů si žije svůj průměrný život, ale brzy jim do života přijde nečekaná věc, nebo bych měl spíše říct, věci?