Gabberzon

2 0 0
                                    

Kouřová zeď, velká kouřová silueta a ovocný zápach. 

Černá koule, místo bez úniku, spousta krve a ukrutná bolest.

To všechno, zmínil Vojtěch svému zachránci na kus papíru, skoro vypsanou fixou. Ztratil totiž schopnost mluvit, společně s většinou kůže, z dolní části své kebule.

Využil už minimálně 4 další papíry, k projevení svého vděku za záchranu a ošetření zranění. Ovšem nejvíce ho překvapilo, že jeho zachránce je človek, kterého zná. Vše, co potřeboval k tomuto zjištění, byla uniforma na zachránci, s potiskem "ČERMÁK SECURITY".

Vojtěchovi se hodně ulevilo při zjištění, že jeho zachránce je "the one and only" Martin Čermák. Martin mu sdělil dostatečně informací, pro aktuální situaci. Věděl tedy i o Richardovi a jejich aktuálním plánu.

Martin s Richardem v tomhle už totiž jedou dlouho. Cestují napříč vesmírama a loví všechny tyhle "Entie" které vykazují nějáké známky hostility. Vojtěch měl ovšem ještě tolik otázek, jeho zranění mu ovšem bránila v tej nejjednodušší formě komunikace.
Vojtěch měl totiž komicky velké štěstí, že něco takového vůbec přežil. Proto si nestěžoval na své nové "postižení".

"Budeme se muset vydat za Richardem" pronesl Martin(také přezdívaný Karel) "Nemáme moc času než Richardovi přestane fungovat jeho Enti-negační techinka"

Vojtěch pokývl hlavou a pobral si vše, co stihl různě vytrousit, debil.


Meanwhile u doblikátora

Mezitím co Šimon utíkal s přes ramena hozeným Václavem. Přemýšlel co je s Ondřejem. Matně si vybavil vzpomínku, kdy on i Vojtěch se propadli do "jiné dimenze". Po chvilce si ale nad tím přestal lámat hlavu, protože viděl v dálce siluetu Jáchyma a Kadlece. 

"HEJ!" zařval Šimon

Jáchym a Kadlec se málem zesrali. Při pohledu na bezrukého Dikona se málem zesrali podruhý.

Jáchym přebral Vaška k sobě a společně ještě chvilku zdrhali.

Po několika metrech se Šimon podíval na mapu aby se ujistil, že jsou dostatečně daleko.

"Hej co se kurva stalo teda" Pronesl Kadlec

"Stalo se toho hodně. Nejvíc k zesrání je, že je tady s náma i Richard."

"Huh? jako Bartak?" optal se jachym

"jo, ted nám kupuje nějákej čas" odvětil šimn

"Ale hlavně" pokračoval Dikon "Nevíme kde je Ondřej, šel sice s Václavem. Ale doblikator si přitáhl jenom Vaška."

Kadlec následně něják rychle ošetřil Šimona a vydali se směrem ke své základně. Cestou jim Šimon podrobně dovyprávěl co vše se stalo. I mu cestou docvaklo, že jídlo a zásoby, co s Vojtěchem nacházeli, jim musel nechávat Richard.



short ass kapitola a taky je jenom jedna, gg

Omluiva papimu

Promin mi to ondro, furt me do toho tlacis at napisu druhej part ty tvy kapitoly. No a kdyz uz se rozhodnu, tak to ani neni sam v mistnosti plne lidi part dva, gg srry aklane ale neviem aktualne co v tej kapitole delat zeo. Mel jsem puvodni nejakej napad, ale ten se mi ted absolutne nelibi, protoze legit "zachranu" type shit uz mame tady. Bylo by to stejny a asi i nudny. Takze pro tebe musim vymyslet nejakou zajimavou haldu a ofc nejakej developement



anyway papa a doufam ze se libilo pupici

SektaKde žijí příběhy. Začni objevovat