הם נכנסו ראיתי עוצמה ראיתי רוע ואז החלטתי יותר נכון הגוף שלי החליט להתנתק אז איבדתי הכרה והיה לי כיף אני חלמתי שאני בשדה חמניות אני רצה שם ואני רואה את אמא שלי מסתכלת ובמעומם חצי שקוף אני רואה את ג'קסון אז הפסקתי לרוץ אני רואה אותו מנסה להיכנס אבל יש משהו שעוצר אותו , דמות שחורה שלא נותנת לו להיכנס ואז....
" בוקר טוב "
" מה זה מה קרה "
" איבדת הכרה כנראה נלחצת ולחברים שלי לא היה עניין לעשות לך משהו שאת ישנה , ואני לא אוהב שהחברים שלי הולכים אז את תקבלי עונש"
" איפה ג'קסון...." לחשתי
" כנראה שלא אכפת לו ממך הוא עדיין לא הגיע "
זה לא נכון אני בטוחה הוא לא היה נוטש אותי נכון?
- נ.מ ג'קסון -
" אני הולך לקחת אותה עכשיו אמא "
" אתה לא יכול אל תיתן להם להפיל אותך בפח , תראה אבא שלך כרגע בפגישה עם המנהיג שלהם וננסה לשחרר אותה "
" תזכירי לי למה שיחררנו אותו " (את המנהיג הרוסי אני לא יודעת אם אתם זוכרים אבל בפרק הראשון בסוף הפרק כמעט אז ההורים שלו יתעללו במנהיג המאפיה הרוסית)
" אלכס , הוא אמר שהוא יפסיק לרגל בשבילנו "
" האלכס בן זונה הזה בגללו בל לא פה ! "
" דיי בן שלי אנחנו נחזיר אותה , אתה יודע יש לנו משהו לספר לך המאפיה המקסיקנית הביאה התעניינות בה "
" מה זה משנה נראה לי אמא שאת לא הבנת את השתלשלות האירועים האחרונים בל תיהיה אישתי ואם ילדי "
" מה יש לך ממנה , כל המאפיות רוצות אותה אנחנו יכולים להיות אימפריה "
" אנחנו נהיה בזכותי והיא תיהיה האישה שלי לידי"
" אנ.."
" אמא זה לא משנה מה תאמרי עכשיו בל היא שלי"
- נ.מ כללית -
דניאל ( אבא של ג'קסון ראש המאפיה האיטלקית)
נמצא בפגישה עם אנדריי ( ראש המאפיה הרוסית)" תקשיב אנדריי תביא תילדה כמה כסף אתה רוצה עליה "
" אני רוצה את שרה "
" תראה אני יודע ששרה היא רק בת 19 צעירה אבל היא כבר לא בתולה"
" אני יודע אבל בן רוצה להתחתן איתה "
" לא אלכס "
" אלכס נשוי כבר אישתו בהריון על מה אתה מדבר"
" הוא לא רק בן 22 "
" התחתן בגיל עשרים אחרי שנתיים סוף סוף החליטו להביא ילד ועכשיו היא אוטוטו צריכה ללדת אבל לא על זה אנחנו מדברים אני מבקש את שרה עד יום חמישי ואני נותן לך מילה שלי בל ליד הדלת שלך והסכם חתום שלי להפסקת המלחמה "
" אין בעיה " הם לחצו ידיים
נ.מ בל
" מה אתה רוצה לעשות לי "
" את יודעת העונש הכי טוב בשבילך יהיה סיפור אז תיהיה בשקט ותקשיבי "
" טוב "
" יום אחד בבית משפחת תיאודור ( לבל קוראים בל תיאודור ) היו שני אנשים שמאוד אוהבים אחד את השני האחד נשוי פעם שנייה והשנייה מתחתנת מאוחר טוב הם רוצים להביא ילד או ילדה לעולם והם פשוט לא מצליחים מנסים ומנסים ומנסים ו"
" מנסים?"
" נכון מאוד , עד שפתאום נפתחה הדלת נכנסים שני בחורים ואישה לאישה קוראים אליס מפה לשם משם לפה היא אישתו של הקאפו של המאפיה הצרפתית היא נכנסת עם תינוקת בת יום לתוך החדר אומרת להם קחו אותה אני בגדתי בבעלי וזה מה שיצא מה שיצא ילדה עם שיער שטני עיניים ירוקות שדומה לבל מהיפה והחיה אז שני האנשים החליטו לקרוא לבל יום אחד מישהו נכנס הפעם מהמאפיה האיטלקית בידו תינוק בן שלוש בא עם אישתו ופתאום ראה את הילדה ואמר להם כשהילדה תגיע לגיל 19 תביאו לנו אותה ואנחנו נדאג לה האמא לא הסכימה בשום פנים אופן אבל האבא היה קצת מעורר שלך את האמא לשתות מים ואמר כן כך הוא גם נפטר מהילדה שלא רצה וגם יקבל המון כסף ומפה את יודעת כבר הסוף"
התחלתי לבכות לא האמנתי שאני בעצם היורשת האחרונה של המאפיה הצרפתית ואני מאומצת ואבא שלי מכר אותי למאפיה בשביל כסף
" לילה טוב סאנשיין "
_____________________________
כן כן פרק קצר אבל אני חושבת שאין לי למה להמשיך את הפרק זה ככה צריך להסתיים בנתיים תאמרו לי מה דעתכם על הסיפור ותדעו שאני ממש מתרגשת מההצבעות שלכם וגם תגובות אני ממש אשמח שתתנו לי פידבק על הסיפור/פרק
🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍
YOU ARE READING
המאפיה
Romanceתכירו את ג'קסון הבן של בעלי המאפיה הגדולה בעולם המאפיה האיטלקית . אמא שלו הרגה יותר מעשרה מיליון איש ואבא שלו שאני לא אתחיל לדבר. ג'קסון בחור יפיפה שבוחר להיות ראש המאפיה אחרי הוריו אך הוא יצטרך להרוג את בל הבת של בעלי ההון הכי גדולה בעולם האם הוא י...