part 14 - דייט ראשון

254 6 0
                                    

היום זה היום הינה זה מגיע היום אני אקבל אותה לתמיד והיא תיהיה שלי לתמיד או שלא אבל אני לא רוצה לפתוח פה מה שנקרא

היום זה הדייט הראשון שלנו כאילו כל התאהבות הזאתי קרתה בין רגע שאפילו לא שמנו לב

נ.מ בל

היום אנחנו יוצאים לדייט ראשון , אני קצת בהלם ממה שקרה לי בחצי שנה האחרונה כאילו עבר חצי שנה מאז שהוא באה לבית שלי חטף אותי עינה אותי , עזר לי טיפל בי וזה קרה שלא שמנו לב  לאט לאט הוא נפתח בערך , אני חושבת שחוץ מהאחים שלו אני לא ממש מכירה את המשפחה שלו ואת העבר שלו כי אם אנחנו עושים את זה אני רוצה שהוא יפתח אליי ואז אני אדע שבחרתי נכון .

" היי "

" את נראת מדהים " הוא אמר ובחן אותי מלמעלה עד למטה וקצת ראיתי אפילו תזוזה קטנה במכנסיו היה לי ממש קשה לחשוב שרק שהוא רואה הוא כבר......

נ.מ ג'קסון

היא ירדה במדרגות ובחנתי אותה ושמתי לב שנוצרת לי זקפה הייתי מובך קיוותי שהיא לא שמה לב

" שנלך " אמרתי והשטתי לה את ידי

" בשמחה " הלכנו למסעדה ששיכת למשפחה שלי

" אז מה את מזמינה "

" פסטה רוזה "

" אני נראה לי סטייק "
דיברנו אכלנו ואז

" תגיד ג'קסון "

" מה נסיכה "

" אולי תספר לי כמה דברים אליך כמו על העבר שלך וההורים שלך כי אני לא יודעת ממש שום דבר אליך "

" נא אין שום דבר מעניין "

" נוו פליזזזז "

" כשהייתי קטן אבא שלי עדיין לא היה הקאפו והיה לו אח גדול שקראו לו האריסון או בקיצור הארי אבא שלי היה יחסית צעיר אבל היה כבר נשוי לאמא שלי והם הביאו אותי אומנם אבא שלי לא היה היורש לאימפריה שלנו אבל הוא לא קינא  לעומת זאת הארי הוא לא היה נשוי אבל בן אדם טוב כזה , טוב הגיע היום הגדול הארי אומנם מאוחר קצת אבל עשה את מבחן הקאפו והוא החליט שהעוזר שלו במשימה כמו שאני בחרתי באדוארד אז הוא בחר באבא שלי הם יצאו והמשימה שלהם הייתה להוריד איזה מישהו מהמאפיה הצרפתית אם אני לא טועה היורש שלהם בקיצור הם יצאו למשימה ובאמת הכל הלך טוב ואז פתאום הייתה שרפה הארי נתקע מתחת ללבנים ואבא שלי לא הצליח להציל אותו והארי נשאר חי בזכות ג'ורג'יה אחת המשרתות שהיו באחוזה  בעלת שיער זהוב ועיני תכלת היא הרימה את הלבנים בעזרת כף שהיתה לה הוציאה את דוד שלי הארי משם הארי החליט להתחתן איתה והיא הסכימה הם התחתנו והביאו ילד שקראו לו רוי אני ורוי לא היינו החברים הכי טובים כי אמא שלו לא רצתה שיהיה לאבא שלי יורשים להלן אני  ואדוארד ושרה וזיו בשביל שאם יקרה משהו היא תיהיה היורשת של האימפריה  יום אחד היא נכנסה לחדר שלי והייתי בן 14 כזה ושרה ואדוארד היו גם בני 10 כזה וזיו 12 - 13כזה והם לא הצליחו להביא עוד ילד אז היה להם רק את רוי שהיה בן 12  טוב היא נכנסה לחדר שלי עם אקדח וממש פחדתי הייתי בטוח שזהו אני מת ההכשרה שלי לאקדח הרי הייתה אמורה להיות רק בגיל 16 אבל היא לא ירתה בי היא הניחה את האקדח על השולחן ונעלה את החדר באותו הרגע דפיקות הלב שלי הואצו ורציתי למות היא באה אליי והתיישבה על המיטה ושאלה אותי "אתה רוצה להיות הקאפו " אמרתי לה " הארי הקאפו ורוי יהיה אחריו אני לא מתכוון לגנוב לו את המקום " " יופי חומד  , אבל אם אתה לא רוצה שאני אהרוג אותך אתה תעשה מה שאני אומרת , דרך אגב לפני שתדע שבחרתי אותך כי אתה הכי טוב פה מכולם אפילו יותר טוב מבעלי " היא אמרה ופתאום התחילה להוריד לי את החולצה אומנם הייתי בן 14 אבל הייתי כבר עם שרירים ושיחקתי כדורגל הייתי מאוד מפותח וגבוה ואז היא התחילה להוריד את החולצה שלה והיא הייתה עם חזייה וחצאית " מה את עושה " אמרתי " משתמשת בך "
היא אמרה והוכידה לי את המכנסיים נשארתי רק עם בוקסר ואז היא אמרה לי " תוריד לי את כל הבגדים אבל עם השיניים כולל הלבשה תחתונה "
הנהנתי " מהיום תאמר כן גברתי " " כן גברתי " הורדתי לה את הבגדים עם השיניים ואז היא לקחה אותי ודחפה אותי על המיטה שלי בזמן שהיא ערומה ואני רק עם בוקסר היא עלתה על המיטה והתחילה לרכוב לי על הפה ובשביל לנשום מצצתי לה היא גנחה בקולי קולות ואז היא גמרה לי על הפה ושתיתי  את זה ואז היא באה הורידה לי את הבוקסר התחכחה עם הזין שלי שיעמוד והוא עמד והיא התחילה למצוץ אותו ואגרה את הגמירה שלי בפיה ואז נישקה אותי והכניסה את הגמירה שלי לתוך הפה שלי ואז היא אפכה אותנו שאני מעליה והיא למטה ואז היא אמרה " תזיין אותי חזק " אני ילד בן ארבע עשרה עומד לאבד את בתוליי עם אישה בת כמעט ארבעים ועשיתי את זה החדרתי אותו ורקדתי לה בתוך הכוס חזק כמו שהיא רצתה ככה זה נמשך עד גיל 16 שם קיבלתי את האקדח הראשון שלי ואז יום אחד היא באה ואני כיוונתי עליה אקדח ואז הארי בא ואמר לי שאם אני יורה בה אלך עליי אז לא עשיתי את זה חוויתי את זה אבל המזל שיחק לטובתי הארי ג'ורג'יה ורוי נסעו וחבו תאונת דרכים מהמאפיה הצרפתית כולם נהרגו חוץ מג'ורג'יה אבל אני באתי לבית חולים יריתי לה בראש ואמרתי לעצמי שלעולם לא ישפילו אותי ככה יותר ולקחתי את הגופה שלה וזרקתי מהחלון מאז התעללתי בנשים בשביל להחזיר לה ולא רק בנשים גם בגברים אבל אז את הגעת וריכחת אותי עם העיניים שלך הרגועות  וניסיתי ולא הצלחתי אז אני אשמח עם תתלוי אליי רגע "

" אוקי . "

" .עצמי את העיניים "

" טוב "

" בל התינשאי לי " אמרתי וכרחתי ברך המסעדה הייתה ליד הים ועשיתי שלט יפה וכל המשפחה הייתה שם

" כן "

המאפיהWhere stories live. Discover now