part 31 - שנתיים וחצי אחרי

173 5 2
                                    

עברו כבר שנתיים וחצי בערך  ואני וזאיון חוגגים  3 שנים, כן כן אני 3 שנים כבר עם היצור הזה , ואני בשוק כמה שזה כיף להיות נאהב, אני בת 22 וזאיון בן 25 במבט מהצד אנחנו ממש צעירים אבל עברנו הרבה ביחד בואו אני אספר לכן מה עבר עלינו בשנתיים וחצי בערך האחרונות .

טוב אז בשנה הראשונה , אני וזאיון החלטנו לעבור לספרד לאחוזה הישנה של ההורים שלו והבית ילדות של זאיון לפני שהוא ניהיה קאפו , ושיפצנו אותו כי הוא היה ישן גם בעיצוב שלו וגם הוא היה מתפורר אז שיפצנו אותה בסגנון נקי כזה הרבה לבן ועץ קצת , זאיון ממש זרם איתי ואמר לי שאני אעצב את הבית איך שבא לי , אז בניתי ג'קוזי מחובר עם בריכה מחוממת והבית עצמו שתי קומות ומרתף , בקומה הראשונה סלון , מטבח , שירותים , מקלחת ,בקומה השנייה יש את החדר שינה שלנו , החדר שינה של ננסי שהיא באה לישון אצלנו לפעמים , 4 חדרי שינה ריקים ועוד חדר שינה לאורחים , המשרד של זאיון , המשרד שלי , וכמובן עוד שתי חדרי שירותים ועוד שני מקלחות , במרתף יש דברים של המאפיה הספרדית אני לא מתעסקת בזה , הייתי שם פעם אחת לפני השיפוצים והיה שם ריח של גופה אז לא נכנסתי מאז . בקיצור בית ענק ואני התחלתי ללמוד משפטים ובמקביל סבא של זאיון היה מלמד אותי לבשל במסעדה שלו ועזרתי לו , והמסעדה התחילה ממש להצליח .

בשנה השנייה , זאיון ופבלו השתחררו מהחווה ועברו לבית חולים גריאטרי כתוצאה מפגיעה בראש בזמן רעידת אדמה שהייתה במבנה החווה , טיה לא השתחררה ( טיה - אחות של פבלו ששכבה עם ג'קסון בפרק של "מלחמה" ) ואדל עברה למשפחה אומנה , מתיאו נהרג בתאונת מטוס כשטס חזרה למקסיקו ( מתאו - אח של פבלו ) , אבא של ג'קסון גם נהרג מסרטן מוח והקאפו של האיטלקיים בפועל הוא אדוארד כי זיו פרש ממזמן ושרה התחתנה עם מישהו בישראל ועברה לשם , כרגע אין קאפו למקסיקנים עד שאדל תגיע לגיל שמונה עשרה ובנתיים דוד שלהם מצד אבא הוא הקאפו קוראים לו רוחליו , המשפחה של זאיון חזרה לספרד והם גרים פה ממול והאח הקטן של זאיון בן 8 וחצי כבר .

ובשנה השלישית שזה עכשיו לא קרה הרבה אה מתאו סבא שלי אז הוא עבר לתאילנד וניתק קשר עם כולם ושלח רק מכתב שהמשפחה שלו היא אכזבה , אה וגם לקחנו בעלות על צרפת מאז המלחמה לא היה לנו אישור כי ג'קסון ופבלו בחווה ונתנו להם הוכחה שאני הנצר האחרון של המאפיה הצרפתית , אז נתתי לזאיון את התואר אז הוא גם הקאפו של צרפת וגם של ספרד , כיום אנחנו המאפיה הכי מצליחה באירופה ומקום שני בעולם אחרי ארצות הברית .

זהו זה מה שקרה עד עכשיו

_______________________________

פרק קצרצר ,לשבת סורי שלא העלתי עד עכשיו

שיהיה לכם שבת שלום

פרק קצר בשביל להבין את הפרקים הבאים.
🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍

המאפיהWhere stories live. Discover now