טוב היום החלטתי לבקר את ג'קסון בבית חולים וגם את פבלו , זאיון נסע לארצות הברית לכמה ימים אז אני נוסעת לבד . לקחתי איתי כמה מאבטחים למקרה ו... אתם יודעים ונסעתי לבית החולים של ספרד , העבירו אותם לבית החולים של ספרד כי זאיון רצה שאם אני ארצה לבקר אותם אז שאני לא אסע עכשיו הרבה זמן וגם אטוס .
הגעתי לבית חולים , וראיתי בעיקר זקנים וצעירים בודדים בלבד , הגעתי למחוץ לחדר וראיתי את ג'קסון יושב על כיסא גלגלים ומביט על הקיר והוא לבוש לבן .
" היי ג'קסון "
" ש..לום , נע...רה יפ..ת טוה...ר אנ..י יכ..ול לש..אול א..ת שמ..ך" הוא שאל מחויך ומגמגם הוא היה נראה ריק פשוט ריק , הוא לא יכול לאכול לבד וכתוצאה מהמלחמה ככה הבנתי גם אין לו את איבר מינו אז יש לו צינור שתן עד שיביאו לו פרוטזה לפחות .
" אני בל , אתה לא זוכר אותי ? "
" ב..בטח ש..ששאני זוכר אי....ך א...פשר ללשכוח א...ותך, א..ת ב...אמת האמנ...ת לללזה "
"איך פה "
" ק..קשה ב..לעדיך "
" מה אתם עושים פה , אתה מדבר עם פבלו לפעמים"
" ל..א ע..ושים כ..לום , ו..לפ..עמים א..ני מד..בר ע..ם פ..בלו , כ..י אדוא..רד ני..תק אי..תי ק..שר "
" אהה וזיו בא לפעמים לבקר "
" כ..ן הו..א ה..לך לפ..ני ש..עה "
" יופי יופי "
" טוב , אני אלך עכשיו "
" ל..א ל..א ח...כי י..ש מ..צב א..ת עו..שה מ..שהו בש..בילי "
" מה "
" א..ת יכו..לה לה..ביא ל..י מ..שם חטי..ף " אמר והצביע רועד על מגירה
פתחתי את המגירה הבאתי לו את החטיף ונופפתי לשלום
" ב..בי בל "
צבט לי בלב המצב שלו , מקאפו לבן אדם ריק
הלכתי לחדר של פבלו הוא ישב גם בכיסא גלגלים אבל ראיתי אותו מנסה לקרוא עיתון
הפגיעה של פבלו לפי מה שהבנתי הוא שהוא איבד את הזיכרון לגמרה לקח זמן בכלל ללמד אותו ללכת ולדבר , כמו תינוק , כנראה שכבר לימדו אותו לקרוא" היי פבלו "
" שלום בל איזה יופי לראות אותך "
" מי לימד אותך לדבר ככה "
" מישהי בשם קרולין היא אמרה שהיא מנהלת המחלקה "
" יופי , אתה כבר מכיר חיות "
" כן, פיל , אריה , ג'ירפה ועוד הרבה , גם קרולין לימדה אותי לקרוא קצת תראי "
" ה..קאפו ש.."
" איזה אות זאת "
" זאת למד " ( ה.כ בעיקרון זה בספרדית אבל אני לא יודעת אז תסתפקו בלמד)
YOU ARE READING
המאפיה
Romanceתכירו את ג'קסון הבן של בעלי המאפיה הגדולה בעולם המאפיה האיטלקית . אמא שלו הרגה יותר מעשרה מיליון איש ואבא שלו שאני לא אתחיל לדבר. ג'קסון בחור יפיפה שבוחר להיות ראש המאפיה אחרי הוריו אך הוא יצטרך להרוג את בל הבת של בעלי ההון הכי גדולה בעולם האם הוא י...