Бонусний епілог Гри

13 2 0
                                    

Ліз

Сьогодні вранці Раахош у паршивому настрої.

Я окидаю його поглядом, коли ми йдемо з племінних печер, але розумію, що він не хоче розмовляти. Не те щоб це коли-небудь мене зупиняло. Але зараз я намагаюся бути розуміючою. Я знаю, що йому нелегко. Незважаючи на те, що ми разом, я ніяк не можу змиритися з фактом, що ці придурки, яких він називає своїм племенем, «вигнали» його за невинне викрадення.

Поганий приклад для племені, бла-бла-бла... та до біса все це! Він мій чоловік, і коли йому сумно, я злюся на всіх, хто змусив його сумувати.

Я простягаю руку і торкаюся його, коли ми йдемо засніженими стежками. Він несе обидві наші сумки, лук перекинутий через плече, у руці – спис. Я несу тільки свій лук, тому що Раахош, як справжня печерна людина, що б'є себе в груди, наполіг на тому, щоб я не перевантажувалася. Мої руки вільні, і тому я штовхаю його мізинцем, не отримавши реакції на перший дотик.

Раахош обертається до мене без усмішки.

— Дай вгадаю. Ти вже шкодуєш, що застряг тут зі мною, бо знаєш, що я полюю краще за тебе, а ти ненавидиш, коли тобі втирають ніс.

Я очікую побачити, як його губи зігнуться в усмішці, але він тільки простягає руку і проводить по моїй щоці.

— Я радий, що ми разом. Ось і все.

Чорт. Сьогодні я не можу домогтися від нього навіть натяку на посмішку.

Мене так і підмиває обігнути його і спустити штани, просто щоб подивитися на його реакцію. Будь-яку реакцію. Я не заперечую проти гніву чи невдоволення. Я люблю його сміх і піддражнювання.

Але мені страшенно неприємно бачити його сумним.

Однак, оскільки ми разом, моє завдання – підняти йому настрій. Якщо мені доведеться бути «Клоуном Ліз», щоб змусити його посміхнутися, я це зроблю. Якщо мені доведеться бути найхтивішою жінкою, яка коли-небудь ступала на цю землю (і давайте будемо відверті, можливо, я вже та сама жінка), я це зроблю. Ми будемо найщасливішими вигнанцями, яких коли-небудь бачила ця крижана планета.

Але якщо йому потрібно трохи часу, щоб поміркувати, я дозволю йому поміркувати. Я знову торкаюся його мізинцем, і він кидає на мене роздратований погляд. Рррр.

— Я просто хочу тримати тебе за руку, добре? Мені подобається торкатися до тебе. Подай на мене за це в суд.

Варвар прибулецьWhere stories live. Discover now