Від автора

10 2 0
                                    

Привіт!

Я шалено рада, що ви тримаєте в руках спеціальне видання «Варвара-прибульця». Не думаю, що хтось схвильований появою розширених версій книжок сильніше, ніж я. Але точно знаю, що Ліз і Раахош – одна з найулюбленіших пар фанатів «Варварів Крижаної планети», тож, можливо, я помиляюся! Можливо, всі ми зараз сидимо вдома і, кусаючи кулаки, стримуємо радісні крики, щоб не налякати сусідів.

(А може, так роблю тільки я! Хтозна.)

Не знаю, чи помітили ви, але я

дуже

люблю другорядних персонажів. У дитинстві я була прихильницею серій книжок із безліччю героїв, тому що об'єднувала їх в одну захопливу історію. Я вважала, що Ф'нору Перн потрібна королева вершників драконів[4], Семуайз Гемджі має повернутися додому за будь-яку ціну, щоб одружитися з Розою Коттон[5], а Тіку Вейлану із «Саги про Спис»[6] незаслужено приділили мало уваги. Можливо, це тому, що я росла, читаючи комікси, де головними персонажами були такі герої, як Росомаха, але мене більше хвилював самотній Гамбіт, який з тугою що дивиться на Роуг.

Так чи інакше, у своїх книгах я створюю другорядних персонажів і відправляю їх у далеке плавання. У той момент, коли Ліз уперше з'явилася у «Варварах Крижаної планети», я зрозуміла, що в неї буде своя книжка. Спочатку я не планувала робити її балакучою. Я просто хотіла, щоб хтось був бійцем. Кіра – розумна, Джорджі – проста дівчина, як ми з вами, а Ліз – сильна. Однак у той момент, коли я почала писати про неї, вона стала моїм «язиком». У Ліз була своя думка про все, і вона висловлювала її сміливо і саркастично. За це я любила, люблю, і буду любити її. Я вирішила, що або всі полюблять її разом зі мною, або я почну отримувати гнівні листи, якщо присвячу їй книжку. І це нормально! Як письменник, я намагаюся, щоб у моїх персонажів були несхожі характери і життєві цілі, і якщо вони не відповідають очікуванням кожного з читачів, нічого страшного. Я вважаю, що мої персонажі чимось схожі на колектив в офісі. Хтось – миротворець, хтось – підлиза, хтось іде на довгі перерви, змушуючи інших робити його роботу. Хтось – дивний хлопець, який підстригає нігті на ногах за своїм столом.

(Гаразд, саме тому я намагаюся не вводити такого героя, як цей хлопець, бо – фууу! Чому деякі чоловіки вважають, що офіс – ідеальне місце для подібних процедур? Чоловіки, якщо ви це читаєте, залиште свої чортові ножиці вдома. Це викликає огиду в жінок).

Варвар прибулецьWhere stories live. Discover now