0.2

184 59 84
                                    

Yine ben yine lanet okul of neden okul var. gerçekten nefret ediyorum sınavlar zor ve sen kopya kağıdını alıyorsun sonra seni biri görüyor of .

okulun kapısına geldiğimde bana yazan kişinin engelini kaldırdım çünkü okulda kim telefonla ilgileniyorsa seçim yapıcaktım.

05***: sonunda engeli kaldırdın seni söylememi mi istiyorsun

Eylül: of sinek yine vızıldadı az kaldı seni bulacağım sonra artık bana yalvaracaksın

05***: sevmedim senin bu hallerini ayrıca benim kim olduğumu bulma ihtimalin yok

Eylül: Kaan sen misin ??

05***: ne alaka ayrıca oda senle kopya çekti

Eylül: bi dakka sen bizim sınıftasın dimi hıyar .
Görüldü

Eylül: bende öyle düşünmüştüm :)

05***: ne alaka ayrıca sen beni bulamazsın

Eylül: Ege senmisin bak eğer sensen seni sikerim !

05***: yo ne alaka ayrıca niye söyliyeyim ;)

Eylül: az kaldı oğlum bekle sen ben bir bakıyım kimin elinde telefon var

05***: bak bakalım Eylül bakalım bulabilecek misin

Eylül: peki birşey söyleyeceğim hiç karşıma çıkacak mısın ?

05***: evet ama biraz süre böyle kalalım

Eylül: madem benimle uğraşacaksın,bende senle uğraşırım benle arkadaş olmaya varmısın ?

05***: şuanlık böyle olsun ama ilerisi için farklı düşüncelerim var

Eylül ne düşüncesi ??

05*** boş ver beni hala kaydetmemişsin

Eylül isim ver edeyim ;)

05*** anonim diye kaydet

Eylül of tamam hadi görüşürüz baş belası

Anonim görüşmek üzere Eylül :)

———-
Bi bakıyım kimin elinde telefon var ay şu Aysu olabilirmi yok be anonim erkek gibiydi yok bu olamaz şu Samet olabilirmi yok be o anca mahalle kekoluğu yapsın neyse bugünlük araştırma yeter

Selam millet . sınıfa girer girmez tüm gözler üstümdeydi aklıma dünkü göt gibi kalışım geldi.

sırama doğru gidince Ege yanıma geldi ve
bana sarılarak "günaydın güzelim"dedi "saol yakışıklım"dedim bende egeden ayrılınca Kaan'ın bana trip atıyo olduğunu gördüm "ya Kaan bebeğim gel senlende sarılalım " dedim Kaan sandalyesinden kalkıp bana sarıldı bende onu yanağından öptüm "oyy kaanım bana trip mi atarmış yerim lan seni hıyar " dedim Ege'nin genzini temizlemesiyle ona baktım oo paşamız kıskanırmış.

buse yanıma gelerek "kanka sana yazan o piç hala yazıyormu?" Dedi merak dolu bakışlarla Evet anlamında kafamı salladım "ya kim olabilir " dedi "ben ilk başta Kaan beni trollüyor zannettim sonra Ege dedim ama o kabul etmedi kim olabilir" dedim Kaan bana bakarak "aşk olsun Eylül sence ben böyle birimiyim "dedi dudak büzerek "Allah korusun aşk olmasında ne bileyim ben öyle aklıma gelen kişilerin ismini verdim. Ayrıca Ege bana kızmadın değilmi?" Dedim "yok sen sadece tahmin yürütmüssün "dedi zaten sizlerden biri olmayacağını biliyorum dedim sessizce.

Hocanın gelişiyle Kaan'la benim mesai saatim başlamıştı hemen uyumuştuk zil sesi duyulunca buse beni dürterek uyandırdı "kız tavuk ne bu uyku arka sıradayız ne güzel gıybet yaparız" vay anasını benim hiç aklıma gelmemişti He sonra hoca ağzımıza sıçsın diye söylendim "hadi kantine gidelim" dedim herkes beni onayladıktan sonra kantine doğru yürümeye başladık.

Anonim bey TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin