🌞🥂🌴✨🏄🌊💗🧉🍒
jennierubyjane’s story
rosesarerosie ✨🌊
23.192 diğer kişi beğendi
3637 yorumun tümünü gör
➥
nasilyasariz ROSIE SEN O ADAMLA FINK AT BIZ DE BURADA KEYIFTEN DORT KOSE OLALIM GO GIRL 💗lalalalisa_m hayatimda gordugum en guzel kadinsin be kizim
justintrudeau gönderini beğendi. 2d
ଓ
“eserimle gurur duydum, bence herkes beğendi.” diyerek böbürlenen justin’i bozmaya programlanmış olan john hemen ardından fısıldadığını sanarak konuştu.
“erkek kardeşim diye söylemiyorum ama bu huyunu ben de hiç sevmem.”
kızlar kahkahalar eşliğinde gülüşürken jane elindeki mükemmel ötesi içeceğin dibini yudumluyordu.
“john, bu nasıl yapılıyor? ben hep bundan içmek istiyorum.”
“içersin balım, içinde hindistan cevizi ve şeftali var.. tabii biraz da bal ve süt.”
balım kelimesine takılan jane yutkunurken adamın birden adapte oluşuna hayret ediyordu. üstelik ince zevkleri olan bu adam kızları yatına davet etmiş, ardından justin yalnız kalmalarını istemediği için eşlik etmişti.
şimdi ise denizin ortasında kısmen keyif yapıyorlardı, üstelik her iki çift için de güzel bir tanışma oluyordu.
sarı tutamlarını parmağına dolayan roséanne cilveli cilveli konuştu karşısındaki adamla, “italyan bir mafyayla aynı teknede olmanın ne kadar çılgın ve havalı olduğunu bilemezsin.”
kaşları havalanan justin baş parmağını yan tarafındaki john’a kaldırırken sırıtarak konuştu.
“aslında biliyorum, john da mafya. ancak endişe etmenize gerek yok, biz öyle kötü ahlâklı olanlardan değiliz.”
“tabii canım, durduk yere kara para aklamıyoruz biz.” imâlı bir edayla söylenen john çoktan karnına bir dirsek yemişti.
“tamam tamam, ortam gerilmesin! hadi, siz bizi çektiniz.. biz de sizi çekelim o zaman?”
ଓ
johntrudeau’s story
justintrudeau 🌊✨
22.818 diğer kişi beğendi
2374 yorumun tümünü gör
➥
yummoskedi KARISINA ÖZENDİminjakop resmen evlenelim diyo adam
heidisami AY BAMA NİR ŞEYLWRNP OLUYPR
rosesarerosie gönderini beğendi. 4d
ŞİMDİ OKUDUĞUN
love you like a love song Ꮺ rosékook ✓
Fanfictionitalya, youtuber roséanne, italyan mafya jungkook, kışı yaza dönüştürmek, kokteyl, arkadaşlık, aşk, selena gomez şarkıları ve bolca araba sürüşü. #rosekook - #1 #blackpinkrose - #1 #blackpinkjennie - #1 #btstaehyung - #1 #bangtanpink - #1 #rsk - #1 ...