johntrudeau rakı olmasın, şarap olsun
33.645 diğer kişi beğendi
7805 yorumun tümünü gör
➥
gecelerinderdi bize yenge geldi di milanolmboyleolmaz JOHN GORMEYELI HAYATINA KADIN ELI DEGMIS GIBISIN???
gunsuzlu ben neden rakı olmasın dediğine takıldım
↝nilkaraibrahimgil benim sarkimi yazmis aqjennirubyjane 🥂
66.752 diğer kişi beğendi
46.234 yorumun tümünü gör
➥
janeister jane kimi ister? beni ister
↝minnosyun siktir oradanmafiascoo seni tekneme davet etmiştim aslında küçük kız.
hubala yorumları pedofili amcalae basmıs
justintruedeau rüzgâr esti üstüme, seni vurdu yüzüme 🤍
88.434 diğer kişi beğendi
yorumlar kapatılmıştır.rosesarerosie hava rüzgârlı bayağı 🖤
98.817 diğer kişi beğendi
yorumlar kapatılmıştır.𖥡
“teşekkür ederim justin, harika bir geceydi..”
roséanne arabadan hiç inmek istiyor gibi değildi, emniyet kemerini zoraki açmasının ardından justin’in yüzüne bakmış ve derin bakışlarında kaybolmuştu.
“sen memnun kaldıysan diğer hiçbir şey önemli değil güzelliğim.”
justin konuşmasının ardından kızı çenesinden kavramış ve baş parmağıyla çene hattını okşarken yüzünün her bir zerresini incelemeye başlamıştı.
roséanne utanç ve arzu içinde kavrulurken justin’den gelen ilk atak sayesinde dudakları buluşmuştu.
kısa, ancak yoğun ve tutkulu bir öpücüğün ardından justin yavaşça geri çekilmiş, kızın gözleri kapalıyken yüzünü incelemişti.
ona karşı büyük bir ilgi duyuyor, âşık olduğunu tam anlamıyla hissediyordu.
roséanne yavaşça geri çekilip yüzündeki büyük tebessüm eşliğinde arabadan indiğinde genç adama el sallamış ve sık sık arkasını dönüp gülümseyerek otele giriş yapmıştı.
𖥡
“dizlerim rahat galiba? hiç kalkasın yok gibi.” john kızı kucağında zıplatıp sırıttıktan sonra elini ince ama etli olan bele yerleştirip kızın gözlerine bakmıştı.
jane ise elini yavaşça omzuna vurup “tanrım, delirtme beni!” diyerek kucağında daha rahat bir pozisyona geçiş yapmıştı.
john’un üstü açık mercedes’i bir vadiye gelmiş, hem denizi hem de yıldızları izlemeye koyulmuşlardı.
radyoda selena gomez’den fetish çalıyor, ânın büyüsüne eşlik ediyordu.
john kızın saçlarını parmaklarıyla tarar vaziyette okşarken kız da oğlanın boynuna sardığı kollarını gitgide gevşeterek üstünde uzanır pozisyona geçiyordu.
“ama sen böyle yaparsan ben uyurum ki..” dedi fısıltıyla jane.
“ne olacak? sabaha kadar burada böyle seni severim ben de.” diyerek kızın başını boyun girintisine soktu adam.
bu gecenin etkisi âşıklar için geçerliydi.
dalgaların hırçınlaştığı, rüzgârın estiği bu günlerde aşkın farkına varılırdı.
selena gomez şarkılarının etkisi ise yüzdelik olarak çok daha fazlaydı, kulaklara dolduğu anda aşkla kandırırdı insanları.
𖥡
KIZLAR BIZIM ALDIGIMIZ BU ETKILESIMLER SAKA MIIIIIAAAAAAAA 🥺🥺🥺🥺💖💖💖✨✨✨✨✨✨✨
ŞİMDİ OKUDUĞUN
love you like a love song Ꮺ rosékook ✓
Fanfictionitalya, youtuber roséanne, italyan mafya jungkook, kışı yaza dönüştürmek, kokteyl, arkadaşlık, aşk, selena gomez şarkıları ve bolca araba sürüşü. #rosekook - #1 #blackpinkrose - #1 #blackpinkjennie - #1 #btstaehyung - #1 #bangtanpink - #1 #rsk - #1 ...