Karakterler medya da !!!
♧♧♧
Güneşin aydınlattığı odada uyuyan iki gençten küçük olanı gözlerini açtı. Bir süre uyanık bir şekilde yatakta yatan Emir abisini izlemeye başladı. Emir için abisi dünyada ki en nazik en nadide insandı. Kendini bildi bileli onunlaydı ve onu çok seviyordu. Lakin şu zamana kadar kullanılan sayfaların bir bölümü kirliydi. Kapkara lekelerle dolu kirli yapraklar , kırık bir kalbe ve derin yaralara sebep olan olayın yaprakları sonrası Emir abisine daha çok bağlanmıştı. Onun daima gülmesini ve mutlu olmasını istiyordu. Bir süre daha abisinin kırmızı yanaklarına ev sahipliği yapan yüzünü seyrettikten sonra yanağına narin bir öpücük kondurdu ve yavaşça yataktan kalkıp odadan çıkarak banyoya ilerledi.
Kapı kapanma sesine uyanan Atlas yatağı yokladığında Emir'in kalktığını anladı. Daha sonra açılmayan , üzerine fil oturmuş gibi ağır , göz kapaklarını zorlukla açtı ve yatakta gerindikten sonra doğrulup oturur pozisyona geldi. Bir süre uyku sersemi bir şekilde oturduktan sonra artık kalkması gerektiğini fark ettiğinde dengesiz adımlarla odadan çıktı ve banyoya girdi. İşlerini hallettikten sonra banyodan çıktı odasına geçip üstünü değiştirdi. siyah beyaz çizgili bir kazak ve altına da siyah bol bir kot giydikten sonra odasından çıktı. Mutfağa geçip annesinin hazırladığı kahvaltıdan bir kaç şey yedikten sonra kalktı ve alması gereken şeyleri aldıktan sonra annesine görüşürüz deyip kardeşinin yanaklarından öptü ve evden çıktı. Kaskını takıp motora binmeden önce kulaklıklarını taktı ve en sevdiği müziği dinlemeye başladı. 15 dakikalık müzikli bir yolculuğun ardından motorunu park etti ve fakülte binasına doğru ilerledi. Sınıfa girdiğinde kalabalık olmadığına sevindikten sonra her zaman oturduğu sıraya ilerledi ve ders başlangıcına kadar kafasını sıraya koyup uyuklamaya başladı.
Sohbet ederek ve gülüşerek sınıfa giren grubun sesleri yüzünden uykusu dağıldı ve yavaşça kafasını masadan kaldırdı. Sınıfa göz gezdirdiğinde neredeyse herkesin geldiğini ve dersin başlamasına 10 dakika gibi bir süre olduğunu fark etti. 3 sıra önünde oturan Ilgaz ve arkadaşlarını gördüğünde yüzünde buruk bir gülümseme oluştu. Saye'nin anlattıklarını dinleyen Ilgaz arka tarafta kendilerine buruk bir gülümseme ile bakan çocuğu gördüğünde kafası karıştı , neden yüzünde öyle bir ifade olduğunu anlayamayan Ilgaz dünde gördükleri kişinin o olduğunu anımsadığında ders arasında nedenini sormanın ve aynı zamanda onunla tanışmanın iyi olacağını düşünerek arkadaşları ile konuşmaya geri döndü.
Uzun ve sıkıcı bir dersin ardından hoca nihayet ara verdiğinde Ilgaz masadan kalktı ve arkadaşlarına döndü. "Ben size sonra katılırım. Kafede görüşürüz." diyerek cevap vermelerini beklemeden yanlarından ayrıldı. Kendisine doğru gelen Ilgaz'ı fark eden Atlas telaşlanmıştı. Sınıftan birinin onunla kendi isteği ile konuşması çok sık yaşanan bir durum değildi. Ama yine de umursamamayı seçip her zaman ki soğuk bakışlarını korudu , kimseyle arkadaş olmaya ya da güvenmeye niyeti yoktu. O günden sonra bir daha yapamazdı. Tüm bu düşünceleri bırakıp yanına gelen çocuğa yan bir bakış attı. Ilgaz boğazını temizleyip konuşmaya hazırlandı.
"Selam...tanışmak ister misin ? Dünde seni kafede gördüğümde tanışmak istemiştim ama fırsatım olmadı."
Bir süre karşısında ki oğlanın ciddi olup olmadığını anlamaya çalışan Atlas ciddi olduğunu anladığında cevap verdi. "Tanışmak istediğimi sanmıyorum. Teşekkür ederim." diye kestirip atmıştı. Bu durum Ilgaz'ın hevesini biraz kırmış olsa da belli etmemeye çalıştı ve gülümseyerek tekrar cevap verdi.
"Ahh...ikinci dönem başlayalı neredeyse 1 ay olacak ama birileriyle arkadaş olduğunu görmedim. Şey bunu söylemek bana düşer mi emin değilim ama ilk dönemin son ayında gelmiştin ve pek arkadaş edinememen normal ama dediğim gibi eğer istersen arkadaş olabiliriz. Çok konuştum sanırım kusura bakma." diyerek mahcup bir şekilde ensesini kaşımıştı. Buz gibi soğuk ve bir o kadar hissiz bakışları ile direkt Ilgaz'ın gözünün içine bakan Atlas derin bir nefes aldı ve net bir şekilde kendini açıklamazsa başından ayrılmayacağını bildiği için daha açık bir şekilde konuştu. "İlk sorduğunda da tanışmak istediğimi sanmıyorum demiştim ama sanırım açıklayıcı olmamışım. Birincisi birileriyle arkadaş olmam seni gram ilgilendirmez. İkincisi bunu söylemek ya da düşünmek sana düşmez. Üçüncü ve son olarak , hayır arkadaş olmak istemiyorum ve çok konuştun. Başka bir şey yoksa teklifin için sağol ve güle güle." dedikten sonra eşyalarını toplayıp arkasında şaşkın ve bir o kadar da kırılmış bir Ilgaz bırakmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YALNIZ | bxb/texting
Teen FictionAilesi ve hayatında ki en iyi arkadaşı dışında çevresine başkalarını yanaştırmayan yaralı bir ruh.