1. Bölüm

478 18 5
                                    

Kota'nın ağzından

Seni çok seviyorum sevgilim..

Onun elini tuttuğumda kalbim yerinden fırlayacak gibiydi... Onun elini dudaklarıma doğru uzattım ve öptüm... Yumuşacık olan elleri kalbimi ısıtmak için yetiyordu...

Kota rüyasından terler içinde uyanır

Derin nefesler alıyordum. Komadan uyanmış gibiydim. Hayatımda daha önce böyle bir rüya görmemiştim.

-Vay be... Bu oldukça gerçekçiydi... Ona dokunduğumu bile hissettim...

Ouzou- Günaydınlar Bay Kota.. İyi uyudunuz mu?..

Şalkınlıkla etrafa bakınıyordum.. Hala rüyanın etkisindeydim.

Ouzou-Biraz gerçek hayata dön kardeşim. Neler oldu?

Kafamı iki yöne sallayıp kendime geldim

-Şey.. aslında.. rüyamda bir kız vardı ve....

Kelimeler boğazımda tıkanıyordu...

Herneyse anladın! Boş yapma!

Ouzou kıkırdar

Ouzou- Tamam kardeşim. Sen rüyandaki kadınlara aşık olmaya devam et ehehe..

-Seni küçük pi-!

Birden annem kapıyı açtı

Mrs. Furuya- Birşey mi söyleyecektin Kota Furuya!?

Korku dolu gözler ile anneme baktım

-H-hayır anne.. birşey demeyecektim..

Mrs. Furuya- Tamam güzel.. o halde hadi kahvaltıya gelin.

Ryuuji- Tamam anne geliyoruz!

Birde aynı şeyleri Reika'nın ağzından dinleyelim~

  Bu gün kan ter içinde uyandım... Gördüğüm rüya gerçekten... Güzeldi... Ama o çocuğu daha önce hiç görmemiştim.... Nasıl olurda böyle bir rüya görebildim?...

  Odamın kapısı çalmıştı..

-Girin lütfen?..

  Kapı açıldığında, bizim evde çalışan hizmetli kadınlardan biri olduğunu gördüm..

-evet?

Hizmetli- Günaydınlar küçük hanım.. Anneniz kahvaltının hazır olduğunu size bildirmemi istedi...

-Peki teşekkür ederim.. kıyafetlerimi giyinip geleceğim..

  Hizmetli kadın odamdan çıkmıştı. Ben ise yatağımdan kalkıp seçtiğim günlük kıyafetlerden birin giymeye başlamıştım.

  Hala onu düşünüyordum.. Onu hissetmiştim.. Saçları... gözleri... özellikle de kalbi... bu nasıl bir rüya olabilirdi, Aklım almıyor...

Bölüm sonu

Size bir soru!

Sizce gelecek bölümde ne yapmalıyım?

A) Rüyada geçenleri
B) Hikayenin devamı

Buna siz karar verin.

Bu ilk bölümdü. Bence güzel oldu. Aklımda çok bir fikir yok. Oylarınızı ve güzel yorumlarınızı eksik etmeyin lütfen.. Gelecek bölümde görüşmek üzere..<3

Kota X ReikaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin