Kota'nın ağzından
Sabah olmuştu. Ryuuji beni uyandırmaya gelmişti.R- Kalksana Kota! Yoksa yine mi rüyanda Reika'yı görüyorsun?!
K- Evet.
R- Uyanıksın işte! Kalk geç kalıcaksın!!
K- Yok.
R- Hay ben senin!-
Gözlerimi kocaman açıp yataktan kalktım ve etrafa boş boş baktım.
R- Yine ne oldu?
Tekrar durdum ama bir süre sonra konuşabildim.
K- Reika'yı kaçırıcam.
R- NE? Kota sen iyice saçmalamaya başladın! Lan yoksa rüyamda onu görüyordum derken bunu mu kastettin?!
O- Yap kardeşim ben arkandayım.
K- Ağzına sağlık 👏🏻👏🏻
R- Hay ben size de, yapacağınız işe de- Neyse, adamı dinden, imandan çıkarıyorsunuz. Beni böyle işlere alet etmeyin.
Ryuuji odadan çıktı ve mutfağa gitti. Ben ise daha yeni kalkmış uykulu, uykulu hazırlanıyordum. Hazırlanırken Ouzou ile kaçırma planını yaptık.
Kahvaltı yapıp evden çıktım. Okula vardığımda kapının önünde Reika'yı gördüm. Sanki.. birini bekliyor gibiydi... Anlık bir cesaretle yanına gittim. Gülümsemeye çalıştım.K- Naber Reika?..
Cevap gelmedi...
K- Sana söylediklerim için üzgünüm... Eğer kırıcı konuştuysam lütfen beni affet...
Reika pek dinlemiyor gibiydi.. ardından Erika'yı gördü ve ona gülümseyip, selam verdi.. Yani.. bana yaptığının tam tersini.. Beni takmamış olmasına biraz sinir olmuştum ama ona olan sinirin hemen geçti. Arkasından gittim ve konuşmaya devam ettim.
K- Reika lütfen... Biraz beni dinle.. yalvarırım...
R- Kota.. bizden olmaz...
K- Hayır canım! Bal gibi de olur..
Reika, Erika'nın kolundan tutup hızlı adımlarla gitti. Ben ise sadece onun arkasından izleyebildim. Biraz üzülmüştüm ve kırılmıştım. Neyse, şimdilik ümitsizliğe kapılmayacağım.!
İşte okulda böyle bitti ve eve geldim.Akşam saat 4:40 suları
Evet şimdilik planımı işlemeye başlayacağım. Reikaların evinin önüne gelmiştim. Evlerinin sağ tarafında ufak bir dağ vardı, ve orası bir banyonun penceresine denk geliyordu. Dağa neredeyse hiç zorlanmadan çıktım. Pencereden içeri girdim ve camı kapattım. Daha sonra ise Reika'nın odasını aramaya başladım. Aynı zamanda yanlış odaya girmeyeyim diye dua ediyordum. En sonunda kapıda "Reika" yazan bir oda gördüm ve kapıyı hiç ses çıkarmadan açtım. Güzelim oracıkta uyuyordu. Maşallah güzelliğe bakk. Kurban olduğum~
Ona biraz yaklaştım ve onun güzel yüzünü dikkatle inceledim... Ardından salık bıraktığı saçlarına dokunmaya başladım.. Daha sonra Reika'nın gözleri aralanmaya başladı. Biraz affalladıktan sonra kendine geldi ve beni fark etti. Tam çığlık atacakken elimle onun ağzını kapattım..K- Shh.. sessiz ol Reika.. beni yakalatacaksın... Bak şimdi, elimi ağzından çekeceğim ama bağımayacaksın tamam mı?
Reika korkmuş bir yüz ifadesi ile başını yukarı-aşağı salladı. Ve bende elimi çektim. Reika kısık bir sesle konuşmaya başladı.
R- Burada ne işin var Kota? Benim evimde ve benim odamda? Hem buraya nasıl girdin?!
K- Tamam tamam.. hepsini anlatacağım ama lütfen.. sadece benimle gel...
R- bu mümkün değil! Ya yokluğumu fark ederlerse?
K-merak etme.. böyle birşey olmayacak..
R- olmaz. Ben gelmiyorum..
Reika başını çevirdi ve kollarını kavuşturdu. Kaşlarımı çatıp gülümsedim. Daha sonra onu kollarıma alıp odasındaki camdan kendimi ve onu aşağıya bıraktım. Ouzou ineceğimiz yere bir tranbolin koymuştu. Oraya düştük ve daha sonra birkaç adımla oradan indik. Hala Reika'yı bırakmamıştım.. onu sıkıca kollarımda tutuyordum. Ardından onu buraya kadar geldiğimiz araçla ufak bir tepenin başına götürdük.. gözlerini bağlamıştık.(evet bu biraz abartı oldu. Ben olsam fesat düşünürdüm) En sonunda arabadan inip tekrardan Reika'yı kucağıma aldım ve göz bandını çıkarmıştım. Tabi bu süreç boyunca Reika pek çok kez kaçmaya çalıştı fakat başaramadı. Güneş doğmak üzereydi. Ouzou sağolsun, bizi tepeye kadar bıraktı ve arabayı alıp gitti.
R- Kota ne oluyor?! İndir beni.
K- Shh... Sessiz ol sevgilim... Şimdi harika bir sürpriz ile karşılaşacaksın...
Sevgilim dediğim için Reika'nın yanakları hafiften kızarmıştı ama hala biraz sinirliydi.. en sonunda tepenin en yukarısına kadar çıktık. O anda güneşin doğuşu başlamıştı. Ama asla Reika kadar büyüleyici gözükmüyordu...
O manzarayı, ben ise onu izliyordum..K- Güzel... Öyle değil mi?...
Reika başını salladı. Hala yanakları ufaktan kırmızıydı. O şuan acayip sevimli gözüküyorrr. Bende manzarayı izlemeye başladım.
K- belki bunu söylememden bıkmışsındır ama.. Seni seviyorum Reika... Eğer sende beni seversen.. beni çok mutlu edersin ve bende deni dünyanın en mutlu insanı yaparım.. söz veriyorum... Lütfen... Sev beni Reika...
Reika gözlerime bakamıyordu. Birşeyler düşünüyordu...
R- Şuan söyleyecek hiçbir şey aklıma gelmiyor...
K- peki... Şuan... Ne hissediyorsun...?
R-...
Reika kızardı ve bir süre sessiz kaldı. Onu kollarımda tuttuğumu unutup yere bıraktım ve çimenlere oturdum. Reika ise yanıma oturdu.
K-merak etme... Eğer konuşmak istemiyorsan seni zorlamayacağı-
R- KOTA BEN AŞIĞIM! BEN SANA AŞIĞIM! SENİ SEVİYORUM KOTA! SADECE SENİ İNCİTMEKTEN, KALICI HASARLAR VEREBİLMEKTEN KORKUYORDUM! AMA BUNCA ŞEYLERDEN KORKMAMAMI SÖYLEDİN VE BENİ SAKİNLEŞTİRDİN.. SEN VENİM İLACIMSIN KOTA...
Reikanın gözünden yaşlar gelmeye başladı.. ben ise olduğum yerde kilitlendim. Ona bakıyordum ve yanaklarımın gittikçe ısındığını hissediyordum. Ona gülümsedim ve sıkıca sarıldım.
K- Biliyordum! Beni sevdiğini biliyordum!..
O an kalbim durmuş gibiydi... Bu anın bitmesini hiç istemiyordum.
Ardından Reika geriye doğru çekildi ve beni dudaklarımdan öptü.. dudakları o kadar sıcaktı ki... İnsanın içinde kelebekler uçamasını sağlıyordu.. yavaş yavaş vücudumun uyuştuğunu bile hissettim. Daha sonra geri çekildim ve tekrardan ona baktım.. Gülümsedim ve arkamda duran ağaca yaslandım.. Reika ise kafasını benim omzuna koymuştu. Manzarayı izlemeye devam ettik. Ama ben en çok onu izledim...Bölüm sonu
Hepinize tekrardan selam yeni ve şuanlık en uzun bölümümüz hayırlı olsun👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻
Dayanamadım artık ve sevgili yaptım bunları. Neyse, oylarınızı ve güzel yorumlarınızı bekliyorum ☺️☺️
Gelecek bölümde görüşürüz.
Hadi eyw👋🏻