Yazar-chan'ın ağzından
Aradan iki gün geçmişti. Bu gün Momoyama Predetors takımının maçı vardı. Tabi bu iki günde Reikaların evinde oldukları için, çalışmaya bolca vakit ayırabildiler. Takımdaki herkes formasını giymiş maç için ısınıyordu.K- Hazır mısın sevgilim?
Re- Ben dünden hazırım!
Kota'nın ağzından
Reika'nın maç için bu kadar istekli olduğunu görünce gülümsedim. Bugün Suguro'ların takımına karşı oynayacağız. Aslında onları birkaç kez yenmiştik ama akıllanmadılar. Şu Suguro'nun hırsına gıcık oluyorum. Sürekli olarak bizim takımımız olan Momoyama Predetors'u yenebileceğini sanıyor. Ama nafile. Ona bunu asla yaşatmayacağız.Maç başlamak üzere. Kaptan Sho bize motivasyon vermek için etrafına topladı.
S- Evet arkadaşlar bu gün Suguro'ların takımına karşı oynayacağız. Biliyorsunuz ki onları birçok sefer yendik. Ben bu sefer de yenebileceğimize inanıyorum. Çünkü hepinize güveniyorum. Elimizden geleni ardına koymayalım! Biz kimiz?
Herkes- MOMOYAMA PREDETORS!
S- Duyamadım?!
Herkes- MOMOYAMA PREDETORS!!!
S- HADİ ARKADAŞLAR! BU MAÇ BİZİM!
Hepimiz sahaya koştuk ve yerlerimizi aldık. Kısa bir süre sonra maç başladı. Top ilk olarak Karşı takıma gitti. Ryuuji ilerledi ve karşı takımdaki oyunculardan topu alıp Erika'ya fırlattı. Erika hızlandı ve oradan Reika'ya attı. Ama yarı yolda topu karşı takımdakiler kaptı. Aoto koştu ve onlardan topu geri alıp kaleye koştu. Fakat etrafını çevirdikleri için gol atamadı. Onun yerine bana pas attı ve bende kaleye bir şut çektim. Böylece 12 dakikada hiçbir taktik uygulamadan ilk golümüzü atabildik.
Sonraki turlar gayet güzel geçti. 3-1 kazanıyorduk. Son 35 dakika kalmıştı. Artık rahattık ama ben hala bir gol daha atmak istiyorum. Maç esnasında top bana gelmişti. Kaleye yakın olduğum için şut çekip gol atacaktım. Çok yakındım, sağ ayağımı kaldırdığım anda sol ayağıma vuran sert birşey hissettim. Bu his acı veriyordu. Aniden yere yığıldım ve ardından hakem düdüğü çaldı. Tahmin edebileceğiniz gibi, karşı takımdaki bir oyuncu bana çelme takmıştı. Acil yardım için orada olan görevliler sahaya koştular.Re- KOTAAAAA!
Reika koşarak yanıma geldi ve dizlerinin üstüne çöküp beni kontrol etmeye başladı. Ayak bileğimi sıkıca tutuyordum. Biraz sonra görevli elimi çekti ve ayağımı muayene etmeye başladı. O anda Kardeşlerim ve diğer takım arkadaşlarım yanıma geldi. Benim için endişelendikleri yüzlerinden belli oluyordu. Özellikle Ouzou oldukça sinirlenmiş gibiydi.
O- Sen ne yaptığını sanıyorsun şerefsiz?! Futbolun nasıl oynandığını bilmiyor musun??
Karşı takımdaki oyuncu pek aldırış etmiyordu.
O- Kaşınıyorsun ha? O zaman seni bir güzel kaşıyacağım.
Ry- Ouzou dur!
Ouzou, Ryuuji'nin sözlerini dinlemiyordu. Ouzou yaklaştı ve oyuncunun yakasına yapıştı. Ryuuji onları ayırmaya çalışıyordu. Bir süre öyle durduktan sonra onları ayırabilmişti. Ouzou sinirli görünüyordu. Bir süre sonra sakinleşmeye başlamıştı.
Reika kafamı okşamaya başladı.
Re- Neyi var?!
G(görevli)- Gördüğüm kadarıyla sert bir çelme takıldı... Bu pek iyi sayılmaz. Onu revir alanına götüreceğiz. Siz devam edin lütfen.